Hop til indhold
Pervy

Wien: Én dårlig, én god

Recommended Posts

Så, havde jeg igen 24timers arbejde i Wien. Og det skal jo altid udnyttes :P

Udvalget er ret begrænset omkring jul, så både EastStarsBenessere og sexihexi var lukket og antallet af piger på Rosi var i den lave ende.

Jeg besluttede mig for at besøge Studio Relaxe . Udvalget der er altid rimeligt stort, men ikke det bedste i byen. Dog også meget langt fra det værste!

Af de fremmødte piger, valgte jeg en høj, blond og rimeligt køn pige fra rumænien. En time med røvpuling står i 100+30 Euro. Efter danske standarter en ret god pris, synes jeg.
Det gik desværre meget hurtigt op for mig, at vi havde en meget dårlig kemi. Eller hun bare er en irriterende type, så vi nåede kun til første runde og jeg besluttede mig for at gå igen efter ca 25 minutter. Uden at have taget hende bagi. Og det er jo ærgerligt, men jeg bebrejder ikke rigtigt pigerne det. Servicebranchen er ikke sjov og den her del af den, er specielt hård.

Så hjem på hotellet og sove lidt, for dagen efter at tage på Rosi. Dét var til gengæld en sjov oplevelse. Der var kun 3 piger tilstede og de var i ret godt humør, og splitternøgne :-) De kappedes om at være sjove, charmerende og om hvem der skulle havde den!

bianca.jpg.64921459d96b0d90396d01137f844bf0.jpg
Jeg valgte en halv time med Bianca(der faktisk er meget kønnere i virkeligheden). Hun er enormt sød, blid og er god til at sutte pik samtidigt med at hun fingerkneppede mig.
Hun fik den i alle positioner, bla. min yndlings, som er pigen på maven med armene om på ryggen i førergreb(hårdt kneppet, men armene blidt holdt, rent symbolsk).
Afslutningen var med hånden og to fingre i røven. Rigtig skønt og jeg håber jeg snart kan komme tilbage tilbage til en trekant med hende, og måske hendes veninde Daria, der tager den i røven.
Ellers måske med Rebecca, der ser lovende ud på hendes photoshoppede billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...