Hop til indhold
Guest Triatlet

Kender i hende ? Thai i Vejle

Recommended Posts

Hende kan du roligt besøge både til massage og anden hygge er hun helt OK.

Flot pige der kan massere og ellers give hvad du ønsker, med smil og indlevelse.

En lækker frækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det lidt blandet med hende. Jeg har også tidligere skrevet en anmeldelse af hende herinde. Jeg har dog besøgt hende et par gange siden men det har nu ikke gjort min holdning til hende mere entydig. På den ene side er hun rigtig flot, sød, smilende og fræk men på den anden side så er massagen ikke noget nævneværdigt (det er så heller ikke det primære jeg kommer der for) og nogle gange virker hun til at have lidt travlt med at få en gjort færdig så man kan komme ud af døren igen … 
Dog er hun blevet noget mere tillokkende efter hun har fået nye (og lavere) priser på FP.

Men helt klart, hun er en af dem du skal have krydset af på 'to do'-listen. Så kan du jo også danne din egen holdning til hende, om hun er værd at blive stamkunde hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg har det lidt blandet med hende. Jeg har også tidligere skrevet en anmeldelse af hende herinde. Jeg har dog besøgt hende et par gange siden men det har nu ikke gjort min holdning til hende mere entydig. På den ene side er hun rigtig flot, sød, smilende og fræk men på den anden side så er massagen ikke noget nævneværdigt (det er så heller ikke det primære jeg kommer der for) og nogle gange virker hun til at have lidt travlt med at få en gjort færdig så man kan komme ud af døren igen … 
Dog er hun blevet noget mere tillokkende efter hun har fået nye (og lavere) priser på FP.

Men helt klart, hun er en af dem du skal have krydset af på 'to do'-listen. Så kan du jo også danne din egen holdning til hende, om hun er værd at blive stamkunde hos.

Er det normale vejle priser nu??

har også luret på hende, snakker hun dansk eller er det bedst på engelsk??

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, for 3 timer siden:

Er det normale vejle priser nu??

har også luret på hende, snakker hun dansk eller er det bedst på engelsk??

Det nærmer sig … hun kører med BTB til 800 - jeg vil tro det er med HJ til afslutning.  Jeg gav 1.200,- for en time med FP. Man kan få 40 min. for 1.000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk hun er en af de bedste til massage i Vejle, efter min mening.

Hun er bestemt frisk/sød og smilende med et frækt udtryk... dejlig krop, men så stopper det også her for mit vedkommende. 

På mig virker hun temmelig fjern og ligegyldig i sexdelen - men igen afhænger det af mange omstændigheder - og måske jeg er blevet kræsen og for godt behandlet andet sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Kan tilslutte mig koret at anbefalinger. Jeg har kun mødt god behandling af hende såvel massage som hygge alt inklusive. Selvfølgelig kan massagedelen altid diskuteres efter smag og behag men hun har pinden i loftet som hun kan holde ved når hun går rundt på en. Tilpas hård og ikke for hård massage så det er ren velvære. 

Pigen er indiskutabel lækker - og mere lækker end billederne viser efter min mening. 

-lurik

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelsen svinger meget afhængig af hendes humør, men dejlig det er hun. Hvis man er til en suttemand uden gummi, er det ikke her man skal tage hen. 

Sidst jeg var der, aftalte hun med en anden kunde at han bare kunne komme mens jeg var der og vente i det andet værelse. Det synes jeg ikke var ok, så jeg skyndte mig i bad og smuttede inden tiden var gået:shock:. Det var ikke en god oplevelse. 

Er der nogen der har fået grønt lys til at tage hende i møllen? 

Redigeret af Jydedreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...