Hop til indhold
HappyHarryhardon

side6.dk/polskepiger

Recommended Posts

Var forbi "polskepiger" på Stadionvej, stedet ligger meget neutralt og skal man lige have en hyrde time inde man skal til bold ligger det perfekt.

Stedet var pænt og rent, med fin mulighed for bad.

Valgte

Dårligt engelsk, men fint tysk.

Vil sige det så bedre ud i korsettet :), hendes ansigt er kønnere end billedet viser, hun har tunge piercing, blow var med, men super (900) og mega(1200) stod på menuen, var åbenbart ikke med i 30min (1000), spurgte heller ikke efter det, blowet i sig selv var okay, men lidt for meget hånd. Var dog også ret hurtigt på og ride, hun var lidt fraværende under agten og virkerer mest som om hun enten var træt, uoplagt eller en halv fed lig bleg dansker bare ikke var hende skal jeg ikke kunne sige, men hendes stønnene ændre sig og uden og være alt for selvfed, så tror jeg lidt fingere arbejde og et støt tempo overraskede hende. Naturlig våd.

Stedet : 8/10 : Tæppet/håndklæde blev ikke skiftet, Badmulighed, Neutralt placeret.

Pigen : 5/10 : Lav chance for gentagelse, pæne bryster, lille top mave, tiden slutter når man spytter, ud af vagten.

Hendes veninde der tog imod, virkede måske som et bedre valg, men øjnene var sulten på en lille fræk kavalergang. Stedet får nok en chance igen.

De andre billeder på siden kan jeg ikke lige placere på den anden pige tilstede, men kan ske de har jo nok noget udskiftning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej det er samme piger, der er ved pension 27. De har afdelinger i Kiel og flensborg og nu også Odense. Pigerne cirkulerer rundt, eneste forskel er at i Tyskland koster de 30 min 375 kr :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er samme piger, der er ved pension 27. De har afdelinger i Kiel og flensborg og nu også Odense. Pigerne cirkulerer rundt, eneste forskel er at i Tyskland koster de 30 min 375 kr :-)

hehe ja, sq ikke noget og sige til de gerne vil til dk :P for her er det ca. 3 gange så dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...