Hop til indhold

side6.dk/polskepiger

Featured Replies

Skrevet

Var forbi "polskepiger" på Stadionvej, stedet ligger meget neutralt og skal man lige have en hyrde time inde man skal til bold ligger det perfekt.

Stedet var pænt og rent, med fin mulighed for bad.

Valgte

Dårligt engelsk, men fint tysk.

Vil sige det så bedre ud i korsettet :), hendes ansigt er kønnere end billedet viser, hun har tunge piercing, blow var med, men super (900) og mega(1200) stod på menuen, var åbenbart ikke med i 30min (1000), spurgte heller ikke efter det, blowet i sig selv var okay, men lidt for meget hånd. Var dog også ret hurtigt på og ride, hun var lidt fraværende under agten og virkerer mest som om hun enten var træt, uoplagt eller en halv fed lig bleg dansker bare ikke var hende skal jeg ikke kunne sige, men hendes stønnene ændre sig og uden og være alt for selvfed, så tror jeg lidt fingere arbejde og et støt tempo overraskede hende. Naturlig våd.

Stedet : 8/10 : Tæppet/håndklæde blev ikke skiftet, Badmulighed, Neutralt placeret.

Pigen : 5/10 : Lav chance for gentagelse, pæne bryster, lille top mave, tiden slutter når man spytter, ud af vagten.

Hendes veninde der tog imod, virkede måske som et bedre valg, men øjnene var sulten på en lille fræk kavalergang. Stedet får nok en chance igen.

De andre billeder på siden kan jeg ikke lige placere på den anden pige tilstede, men kan ske de har jo nok noget udskiftning.

Skrevet

Skal lige være sikker... Dette er i Odense ik'?

• 2 weeks later...
Skrevet

Nej det er samme piger, der er ved pension 27. De har afdelinger i Kiel og flensborg og nu også Odense. Pigerne cirkulerer rundt, eneste forskel er at i Tyskland koster de 30 min 375 kr :-)

Skrevet
  • Author

Nej det er samme piger, der er ved pension 27. De har afdelinger i Kiel og flensborg og nu også Odense. Pigerne cirkulerer rundt, eneste forskel er at i Tyskland koster de 30 min 375 kr :-)

hehe ja, sq ikke noget og sige til de gerne vil til dk :P for her er det ca. 3 gange så dyrt.

Skrevet

jo jo men vi Danske mænd tjener jo også kassen...... mindst 3x så meget som de tyske :-)

• 4 weeks later...
Skrevet

Det er værd at nævne at der er dør telefon på gaden og at man lige skal træde et skridt tilbage så de kan se dig fra vinduet når man har ringet på :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.