Hop til indhold
Guest themtroels

Hjælp/idér til at finde en pige

Recommended Posts

Guest themtroels

Hej alle her på Eroguide :)

 

jeg er en fyr fra Horsens som leder efter en pige som har lyst til at dyrke frækt sex.

jeg har annonce på annoncelight, og har haft det i ca 1 1/2 år - 50% af tiden har det været VIP annonce men uden held                                 Jeg har selvfølgeligt osse holdt øje med alle annoncerne som er blevet lagt op.

jeg har osse været ved at oprette mig på suger dating men der skal man have ansigtsbillede og det er ikke så godt da jeg er i et fast forhold :)

Jeg vil høre om der er nogle herinde som har nogle ideer til hva jeg skal gøre

måske er det min tekst der er forkert eller er der en hjemmeside jeg har overset 

jeg ved godt det er lidt specielt det jeg søger, men hun må da være derude ;)

Det skal lige siges at det er en amatør ‘glædespige’ jeg søger

håber i vil hjælpe mig :)

 

https://annoncelight.dk/showad/239318

 

Vh Troels

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Kunne være du skulle prøve at tage kontakt til nogle af de mange annoncer fra pigerne....og ikke forvente at de tager kontakt til dig, er lidt nysgerrig her hvad er motivet for din håndtering af måden for kontakt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels

Det har jeg skam osse gjordt, og det har osse ført til en del hyggelige/ frække mails men af mange forskellige grunde aldrig endt med en aftale.

Det skal osse siges at Jeg søger En intim oplevelse/ oplevelser og da jeg ikke særlig god til engelsk skal hun være dansk og alle de forskellige grunde gør bare der ikke er særlig mange 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels

Hun er sikkert vældig sød men ikke lige pigen for mig :)

jeg syntes jeg er rimeligt opdateret på annoncerne på annoncelighy og dem som taler til mig bor tit for langt væk ellers er de ikke til anal 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du skal skrive lidt om have det "kinky sex" indebære. Det kan være at nogle piger ikke kontakter dig da "Kinky sex" kan være alt fra et rap i måsen til toilet sex osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Tror du skal skrive lidt om have det "kinky sex" indebære. Det kan være at nogle piger ikke kontakter dig da "Kinky sex" kan være alt fra et rap i måsen til toilet sex osv.

Det kan da godt være jeg skal slette kinky hvis man bliver lidt skræmt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er betalende kræver det ikke billede på sugardating.dk for at kontakte pigerne. Du kan også lave private billeder, som du kun deler med dem du stoler på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en som jeg har fået et fast sex forhold med, jeg havde en annonce på annoncelight, hvor jeg bare skrev at det skulle være uforpligtigende sex og hvad jeg max ville give for det, ikke en herregård, og ingen tid på det, jeg har været møg heldig tror jeg, jeg har den vildeste sex oplevelse hver gang, og det har hun også, og det bliver bare bedere gang for gang, men jeg skrev ikke noget om hvad jeg forlangte at hun skulle være klar på, det måtte komme hen af vejen, og her har jeg så være ekstrem heldig da der vist ikke er en grænse, kun min :-) 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels
Deli skrev, for 11 timer siden:

Hvis du er betalende kræver det ikke billede på sugardating.dk for at kontakte pigerne. Du kan også lave private billeder, som du kun deler med dem du stoler på.

Ja du har ret, det havde jeg overset.

Er hjemmesiden  pengene værd? 

Jeg syntes umiddelbart annoncelight er den mest Seriøse selvom den har plads til forbedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels
Redboys skrev, for 10 timer siden:

Jeg har en som jeg har fået et fast sex forhold med, jeg havde en annonce på annoncelight, hvor jeg bare skrev at det skulle være uforpligtigende sex og hvad jeg max ville give for det, ikke en herregård, og ingen tid på det, jeg har været møg heldig tror jeg, jeg har den vildeste sex oplevelse hver gang, og det har hun også, og det bliver bare bedere gang for gang, men jeg skrev ikke noget om hvad jeg forlangte at hun skulle være klar på, det måtte komme hen af vejen, og her har jeg så være ekstrem heldig da der vist ikke er en grænse, kun min :-) 

Held og lykke

Det er præcis det jeg søger :)

i starten skrev jeg heller ikke noget om hvad jeg søgte, bare at jeg søgte en fræk pige.                          Der fik jeg da os en del kontakt men når vi så bagefter skrev sammen og jeg fortalte hvad jeg søgte så blev det ikke til mere, derfor valgte jeg at skrive i annoncen hva jeg søger så der ikke er noget at tage fejl af ;) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
themtroels skrev, for 10 timer siden:

Er hjemmesiden  pengene værd? 

Jeg syntes umiddelbart annoncelight er den mest Seriøse selvom den har plads til forbedring.

Der er mange forskellige holdninger til om Sugardaters.dk er pengene værd. Det kræver lidt øvelse at finde den rette tilgang til få lavet nogle dates. Opfører man sig pænt kommer man dog som regel langt i dialogen. Start med at vise interesse for modparten og lad være med at komme med direkte opfordringer ala "Vil du kneppe for 2.000".

Men på Sugardaters.dk er pigerne i hvert fald til stede og de fleste er interesseret i det du søger, så mit bud vil være, at du vil have større succes på SD. Du kan jo bare starte med 1 måned og prøve det af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
themtroels skrev, den ‎07‎-‎01‎-‎2019 at 10:28:

jeg ved godt det er lidt specielt det jeg søger, men hun må da være derude ;)

 

Årsagen  til den manglende succes skal nok findes i ovennævnte.    Jeg fornemmer at du har nogle seksuelle forventninger og ønsker som ikke ligefrem er mainstream.  Udover det seksuelle har du som alle andre også nogle forventninger til kvinden. Du har en forventning om at pigen skal være en amatør GP osv.

Det kunne være en god idé, at nedbryde dine samlede forventninger og ønsker  i en stribe delmål.  Herefter at prioritere ud fra devisen "Jeg kan ikke få alle ønsker opfyldt"   Udmøntet i praksis "hvad er vigtigst, at dyrke alm blid sex med en megaflot pige, eller at dyrke kinkysex med en kvinde du måske ikke ville vende dig om efter på gaden, men som har en fantastisk seksuel energi, lyster, fantasier m.v."  

Når du så har fået prioriteret dine ønsker og forventninger, kan det være en rigtig god idé, at "arbejde" lidt med ordet "potentiale".  Hvordan skal det så forstås ?  Det skal forstås således at man vælger en kvinde som via den indledende dialog eller gennem hendes annoncetekst rammer inden for skiven af ens seksuelle præferencer.  Alle ens detail ønsker er selvfølgelig ikke afstemt, men overordnet burde man vide "det er her at tingene måske kan udvikle sig".  

For mange år siden havde jeg en særdeles vellykket købeoplevelse, herefter fulgte en stime af skuffelser. Jeg bruge selv metoden, satte detailforventningerne ned og koncentrerede mig om det basale og væsentligste ved førstegangs besøgene.  Efter besøget vurderede jeg på oplevelsen og ikke uvæsentligt på potentialet for at udvikle besøgene.  Sagt lidt anderledes, så har nogle at mine relationen udviklet sig til at indeholde nogle lege/ting som nok aldrig var sket, hvis jeg i den indledende fase havde spurgt eller forventet at det skulle vi også.  Dertil kommer så også at jeg også har oplevet at modparten har tilført hyggestunderne ting og sager, som jeg aldrig selv havde tænkt på.

Selvfølgelig er det nærliggende, at forsøge at afstemme alt og have forventninger om 100% indfrielse af alle ønsker inden man overhovedet er kommet i gang med at dyrke sex. Men man er også nødt til at have lidt realitetssans.   De fleste kvinder får rigeligt med henvendelser, og vælger ud fra deres egne kriterier, og.....lange dialoger hvor de skal svare på alverdens detailspørgsmål, slukker nogen gange lysten hos pigerne, hvorfor nogle vælger at undlade af svare, når du føler at det kun handler om dialog og ikke om at se at få lavet en aftale.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels
Deli skrev, for 13 timer siden:

Der er mange forskellige holdninger til om Sugardaters.dk er pengene værd. Det kræver lidt øvelse at finde den rette tilgang til få lavet nogle dates. Opfører man sig pænt kommer man dog som regel langt i dialogen. Start med at vise interesse for modparten og lad være med at komme med direkte opfordringer ala "Vil du kneppe for 2.000".

Men på Sugardaters.dk er pigerne i hvert fald til stede og de fleste er interesseret i det du søger, så mit bud vil være, at du vil have større succes på SD. Du kan jo bare starte med 1 måned og prøve det af. 

Tak for rådet, Næste gang bliver helt klar sugardaters der får mine sparepenge :)

Jeg har lige været inde og tjekke kvitteringer på annoncelight, siden 13/3-2017 har jeg brugt 6674kr på annoncer og point, så nu har jeg hvis sponsoret mit til den hjemmeside :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest themtroels
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Årsagen  til den manglende succes skal nok findes i ovennævnte.    Jeg fornemmer at du har nogle seksuelle forventninger og ønsker som ikke ligefrem er mainstream.  Udover det seksuelle har du som alle andre også nogle forventninger til kvinden. Du har en forventning om at pigen skal være en amatør GP osv.

Det kunne være en god idé, at nedbryde dine samlede forventninger og ønsker  i en stribe delmål.  Herefter at prioritere ud fra devisen "Jeg kan ikke få alle ønsker opfyldt"   Udmøntet i praksis "hvad er vigtigst, at dyrke alm blid sex med en megaflot pige, eller at dyrke kinkysex med en kvinde du måske ikke ville vende dig om efter på gaden, men som har en fantastisk seksuel energi, lyster, fantasier m.v."  

Når du så har fået prioriteret dine ønsker og forventninger, kan det være en rigtig god idé, at "arbejde" lidt med ordet "potentiale".  Hvordan skal det så forstås ?  Det skal forstås således at man vælger en kvinde som via den indledende dialog eller gennem hendes annoncetekst rammer inden for skiven af ens seksuelle præferencer.  Alle ens detail ønsker er selvfølgelig ikke afstemt, men overordnet burde man vide "det er her at tingene måske kan udvikle sig".  

For mange år siden havde jeg en særdeles vellykket købeoplevelse, herefter fulgte en stime af skuffelser. Jeg bruge selv metoden, satte detailforventningerne ned og koncentrerede mig om det basale og væsentligste ved førstegangs besøgene.  Efter besøget vurderede jeg på oplevelsen og ikke uvæsentligt på potentialet for at udvikle besøgene.  Sagt lidt anderledes, så har nogle at mine relationen udviklet sig til at indeholde nogle lege/ting som nok aldrig var sket, hvis jeg i den indledende fase havde spurgt eller forventet at det skulle vi også.  Dertil kommer så også at jeg også har oplevet at modparten har tilført hyggestunderne ting og sager, som jeg aldrig selv havde tænkt på.

Selvfølgelig er det nærliggende, at forsøge at afstemme alt og have forventninger om 100% indfrielse af alle ønsker inden man overhovedet er kommet i gang med at dyrke sex. Men man er også nødt til at have lidt realitetssans.   De fleste kvinder får rigeligt med henvendelser, og vælger ud fra deres egne kriterier, og.....lange dialoger hvor de skal svare på alverdens detailspørgsmål, slukker nogen gange lysten hos pigerne, hvorfor nogle vælger at undlade af svare, når du føler at det kun handler om dialog og ikke om at se at få lavet en aftale.

 

 

 

Grunden til jeg gør det her er fordi jeg har nogle fantasier jeg vil prøve, og det kan jeg ikke rigtig gå ned på.                                                       Pigen jeg leder efter skal på ingen måde være model men jeg kan bare ikke dyrke sex med en pige som jeg ikke tænder på.

jeg er sikker på hun er derude, jeg skal Bare lede det rigtige sted ;) 

Redigeret af themtroels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...