Hop til indhold
Guest Gimbel

Epsik Massage Aalborg VS Randers

Recommended Posts

Guest Gimbel

Hej brødre.

Har fri i dag fra arbejde, og nu en ven der råber efter opmærksomhed. Så har jeg læst en del om episkmassage. Nu er spørgsmålet så skal det være Julie i (Aalborg), eller Mai i (Randers).

Glæder mig til at høre jeres mening og bud.

Takker på forhånd.

Redigeret af Gimbel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Gimbel.

Min helt klare anbefaling er Julie i Aalborg, men påregn nogen tid til evt. at finde en parkeringsplads. Julie har jeg besøgt flere gange og endnu en tur er planlagt til senere i denne uge. Jeg har også prøvet Mai et par gange, men hun når slet ikke op på siden af Julie. Hun er netop flyttet til nye, større og flottere lokaler. Begge yder også prostata behandling.

Go tur. Gerne anmeldelse evt, PM.

Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Aalborg skrev, for 4 minutter siden:

Hej Gimbel.

Min helt klare anbefaling er Julie i Aalborg, men påregn nogen tid til evt. at finde en parkeringsplads.

Takker for input Aalborg. Parkeringsplads - Er det i midtbyen eller kan man benytte p-huse og klare det i gå afstand..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Gimbel skrev, Lige nu:

Takker for input Aalborg. Parkeringsplads - Er det i midtbyen eller kan man benytte p-huse og klare det i gå afstand..

Ja. Meget tæt på Musikkens Hus. Så vidt jeg ved, er der mulighed for P i kælderen ellers på Sauers Plads ca. 5 min gang fra klinikken..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
kasperaalborg skrev, for 12 minutter siden:

sæt igang

, glæder mig til at høre hvordan det gik ):

Æv - så er der udsolgt :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satme nok, hvilken oplevelse! 

 

Tror mere man skal se Julie som en terapeuet el.lign på lige fod med en massør eller kiropraktor som eksempel.

 

Når det så er sagt var det en super fed oplevelse at ligge og blive forkælet, få opbygget en rigtig fed oplevelse, for til sidst at få "forløsning" om man vil.

 

Helt sikkert noget jeg kunne gentage, fed oplevelse, og Julie sig selv er dybt professionel, kærlig og varm, og har helt styr på hvad hun laver.

 

Og ikke at det nødvendigvis bør betyde noget da det mere er oplevelsen end selve behandleren der er vigtig, så syntes jeg faktisk at Julie er en rigtig nydelig og køn kvinde!

 

Opsummering: Fed oplevelse, - helt sikkert noget der skal gentages!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Julie i Aalborg. Jeg har været hos hende flere gange, og det bliver bare bedre og bedre fra gang til gang. Hun ved hvad hun har med at gøre, og udføre et super professionelt arbejde. Og så er hun Mega sød og rar at være sammen med, hvis man er lidt nervøs ved besøget, får hun hurtigt vendt stemningen, og snakken går som om man har kendt hinanden i mange år. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at besøge hende på hendes nye sted. Men glæder mig til at se hvordan hun har indrettet sig.

som skrevet i starten kan jeg varmt anbefale Julie. Og i min optik er priserne yderst rimelig når de sammenlignes med oplevelsen/ ydelsen.

pøj pøj der ude. Nortyboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan 100% tilslutte mig Nortyboys anbefaling af Julie.

Jeg besøgte hende (på hendes nye sted) i sidste uge, og det var en SUPER oplevelse. Diskret og hyggeligt sted, med flot indretning.

Selve massagen er "out of this world" - Hun ved VIRKELIG hvad hun laver, og er samtidig super sød og en dejlig pige.

Hvis man ikke kigger forbi Julie, snyder man sig selv for en stor oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...