Hop til indhold
PenStribe

Rikke25 - nogen der har prøvet?

Recommended Posts

Hej alle

Er der nogen af jer der har prøvet Rikke25 fra VoksenListen?

http://www.voksenlisten.dk/rikke25

Evt nogen der ved hvor hendes sted er og hvordan hun ellers er at besøge? Jeg tænker mest på hvor meget de "buttede kvindelige former" dækker over..

På forhånd tak

PenStribe

PS. Det er min første post herinde, skuf mig nu ikke forum ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Det er en privatadresse i Herning, ret diskret. Valgte at nøjes med blow+slug hvilket blev udført ganske udmærket.

Pigen selv - mørkhåret, 25-30 år. Jeg vil nok kalde "buttet" for en underdrivelse. Fine bryster. Alt i alt en OK oplevelse hvis man ikke er bange for en del ekstra kilo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Det er en privatadresse i Herning, ret diskret. Valgte at nøjes med blow+slug hvilket blev udført ganske udmærket.

Pigen selv - mørkhåret, 25-30 år. Jeg vil nok kalde "buttet" for en underdrivelse. Fine bryster. Alt i alt en OK oplevelse hvis man ikke er bange for en del ekstra kilo.

Hun har i en lang periode haft en annonce på voksenlisten. Så var hendes annonce væk et stykke tid og er nu dukket op igen. Hun var til næsten alt inkl. anal og hård sex. Synes at huske et par brugere nævnte, at de kunne forhandle sig til sexydelser uden gummi (altså udover bj) uden større problemer. Det kan man jo have sine meninger om...

Hun ER grotesk stor og XXL (hvis ikke større) vil være en bedre betegnelse end buttet. Hun er egentlig køn nok, men det generelle indtryk af "kønhed" ville nok være bedre hvis hun var 20-30 kg lettere. Smag og behag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...