Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften

Jeg havde allerede for nogle uger siden lavet en aftale med Amy, og fik lige bekræftet vores aftale i går. I dag besøgte jeg hende for første gang - men forhåbentlig ikke den sidste.

Amy er virkelig sød at være sammen med, hun har klasse! Og så er hun virkelig smuk. Mangt og meget godt er allerede skrevet om hende i dette forum, og jeg kan kun sige, at det passer alt sammen, og meget mere end det.

Jeg blev mødt i døren af en smilende Amy, og budt velkommen, og ført ind i det værelse vi skulle være i. Amy er en rigtig GFE, med masser af kram og kys, øjenkontakt og nærvær. Det er dejligt at være i hendes selskab, man føler sig virkelig i godt tilpas når man er sammen med hende. Når man samtidig har skøn sex med hende bliver det næppe meget bedre. Jeg håber i hvert fald at få lov at besøge hende igen i ikke alt for fjern fremtid :):wub:. Og husk når I besøger hende, så pas godt på hende. Det fortjener hun!

niels6663

https://annoncelight.dk/showad/254508

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej slapman skriv og spørg -Amy  men kan love dig at det  er rimeligt og du vil synes  det er givet godt ud 

Amy er sød fræk charmerende smuk - det fås  ikke bedre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 23 timer siden:

Godaften

Jeg havde allerede for nogle uger siden lavet en aftale med Amy, og fik lige bekræftet vores aftale i går. I dag besøgte jeg hende for første gang - men forhåbentlig ikke den sidste.

Amy er virkelig sød at være sammen med, hun har klasse! Og så er hun virkelig smuk. Mangt og meget godt er allerede skrevet om hende i dette forum, og jeg kan kun sige, at det passer alt sammen, og meget mere end det.

Jeg blev mødt i døren af en smilende Amy, og budt velkommen, og ført ind i det værelse vi skulle være i. Amy er en rigtig GFE, med masser af kram og kys, øjenkontakt og nærvær. Det er dejligt at være i hendes selskab, man føler sig virkelig i godt tilpas når man er sammen med hende. Når man samtidig har skøn sex med hende bliver det næppe meget bedre. Jeg håber i hvert fald at få lov at besøge hende igen i ikke alt for fjern fremtid :):wub:. Og husk når I besøger hende, så pas godt på hende. Det fortjener hun!

niels6663

https://annoncelight.dk/showad/254508

Tak søde:wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Niels6663 ret: Amy er fantastisk.

Jeg er så heldig at jeg skal besøge hende for tredie gang på fredag........ glæder mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, den ‎07‎-‎01‎-‎2019 at 21:39:

Kan kun give Niels6663 ret: Amy er fantastisk.

Jeg er så heldig at jeg skal besøge hende for tredie gang på fredag........ glæder mig :wub:

Jeg misunder dig, for Amy er bare så sød og skøn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 21 timer siden:

Jeg misunder dig, for Amy er bare så sød og skøn :)

Ja - endnu engang helt i top - kan stærkt anbefales.... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er fine anmeldelser  Amy  får 

jeg havde  en aftale idag kl 10

 og er så vågnet  med influenza

hvorfor jeg aflyser kl ca 7:30

er lidt skuffet over svaret 

  fra Amy  citat  du er useriøs 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

wauw - havde en aftale med Amy søndag formiddag og kan kun melde mig ind i fanklubben.

Jeg havde bestilt tid i  forvejen, men var egentlig lidt uoplagt da dagen kom og var lige ved at aflyse.

Det ændrede sig i sekundet jeg mødte Amy. Jeg blev overasket over hvor smuk hun er,  da man jo ikke kan se ansigtet på billederne. Når hun smiler mens man ser ind i de smukke mørke øjne og derefter kysser blidt, så bliver der liv ...

Der kan vel ikke skrives meget om oplevelsen der ikke allerede er skrevet, men havde en skøn 1/2 time (og lidt til) og hun fik det til at at det virke som om hun også havde det.

Det bliver bestemt gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 2 timer siden:

wauw - havde en aftale med Amy søndag formiddag og kan kun melde mig ind i fanklubben.

Jeg havde bestilt tid i  forvejen, men var egentlig lidt uoplagt da dagen kom og var lige ved at aflyse.

Det ændrede sig i sekundet jeg mødte Amy. Jeg blev overasket over hvor smuk hun er,  da man jo ikke kan se ansigtet på billederne. Når hun smiler mens man ser ind i de smukke mørke øjne og derefter kysser blidt, så bliver der liv ...

Der kan vel ikke skrives meget om oplevelsen der ikke allerede er skrevet, men havde en skøn 1/2 time (og lidt til) og hun fik det til at at det virke som om hun også havde det.

Det bliver bestemt gentaget.

Søde tak for din skønne order :wub:

og tak for dejlig oplevelse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, den ‎11‎-‎01‎-‎2019 at 17:30:

Ja - endnu engang helt i top - kan stærkt anbefales.... :wub:

Ja, det er virkelig skønt. Besøgte hende i dag, og det var om muligt endnu bedre end første gang :P:wub:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 i skriver alle hun er så pragt fuld  så måske skulle man lave en aftale til på fredag har set hun har vagt 

hun er i øje blikket den mest roset  så vil lig checke om det er rigtigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanfar skrev, for 7 minutter siden:

Nogen som ved om hun er stoppet i branchen eller om hun fortsætter med andet navn? 

Damn... tak for genoplivningen af den her, for hun ser og lyder da for vild. Har en kæmpe svaghed for arabiske piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanfar skrev, for 2 timer siden:

Nogen som ved om hun er stoppet i branchen eller om hun fortsætter med andet navn? 

Hendes brugerprofil herinde er aktiv, prøv at skrive og spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...