Hop til indhold
Ny bruger

Japanese girl var i Odense nu i Vejle

Recommended Posts

Sødtøs skrev, for 3 minutter siden:

Gad vide hvor lang tid hun bliver på det hotel når Lord voldemort er ude med kløerne.

Huh? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, den 6. januar 2019 at 13:23:

Huh? :D 

Til de kære gentlemænd som ikke ved hvem Lord voldemort er, det ved en del piger hvem han er ( manden hvis navn vi ikke må nævne ), så hærger Lord voldemort på AL og skriver en masse grusomme ting til glædespigerne og truer dem med bål og brand.

han går efter piger som åbenlyst fortæller hvor de opholder sig, ringer/mail'er til hotellet og hvisker dem nyheden i øret og eskortere hermed pigen væk fra hotellet.

lord voldemort er et øgenavn vi har givet drengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 4 minutter siden:

Til de kære gentlemænd som ikke ved hvem Lord voldemort er, det ved en del piger hvem han er ( manden hvis navn vi ikke må nævne ), så hærger Lord voldemort på AL og skriver en masse grusomme ting til glædespigerne og truer dem med bål og brand.

han går efter piger som åbenlyst fortæller hvor de opholder sig, ringer/mail'er til hotellet og hvisker dem nyheden i øret og eskortere hermed pigen væk fra hotellet.

lord voldemort er et øgenavn vi har givet drengen

"Den unævnelige!" :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 25 minutter siden:

Til de kære gentlemænd som ikke ved hvem Lord voldemort er, det ved en del piger hvem han er ( manden hvis navn vi ikke må nævne ), så hærger Lord voldemort på AL og skriver en masse grusomme ting til glædespigerne og truer dem med bål og brand.

han går efter piger som åbenlyst fortæller hvor de opholder sig, ringer/mail'er til hotellet og hvisker dem nyheden i øret og eskortere hermed pigen væk fra hotellet.

lord voldemort er et øgenavn vi har givet drengen

Det var kraftedme en syret hobby :-( hvad fanden får han ud af at ødelægge en piges job, han er sku et nederen menneske, det må være et tegn på mangel af kærlighed, eller måske hans mor tog hans temperatur liiidt for mange gange som barn, et eller andet er ihvertfald gået galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 16 timer siden:

Til de kære gentlemænd som ikke ved hvem Lord voldemort er, det ved en del piger hvem han er ( manden hvis navn vi ikke må nævne ), så hærger Lord voldemort på AL og skriver en masse grusomme ting til glædespigerne og truer dem med bål og brand.

han går efter piger som åbenlyst fortæller hvor de opholder sig, ringer/mail'er til hotellet og hvisker dem nyheden i øret og eskortere hermed pigen væk fra hotellet.

lord voldemort er et øgenavn vi har givet drengen

Ahh, okay - Så’ jeg med :smile: Han lyder som en fin fyr :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

ups, den røg afsted for tidligt... sød tøs.. det kan jo ske... Ville have skrevet WTF??? findes der virkelig sådan en stodder som den unævnelige - og kunne man så ikke få vedkommende stoppet, hvis AL administratorer får lukket hans profil(er) ned herinde? Man bliver jo efterhånden helt ræd for at skrive noget, hvis alt risikerer at blive brugt mod en...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende inden jul på hotel i Odense C . Jeg købte den stor pakke med alle hendes ydelser. Hun er er nok lidt ældrer end på billedet men ligner en sød japansk pige / kvinde. Hun er meget nemt at kaste rundt med og berøringsvenligt.Hun er meget service orienteret og vil gerne behage, det fald på god jord hos mig. Jeg fik lov til at bestemme og bruger hende og det tændte også hende. 

Jeg har prøvet at lave en aftale til efter nytår, men her var det så en anden pige der svaret mig på hendes mail adresse...

jeg kan bestemt anbefale den Yuka jeg besøgte. 

Redigeret af Roulv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Japan red love er blowjob uden kondom... først tager hun kold vand i munde og giver en tight blowjob....

Så tager Yuka en varm blanding af vand og rødvin.... oh oh det føles vidunderlig, det brænder ligesom lige fra penis hoved og langt op i kroppen... dejlig følelse... hmmm er en tight, smuk og meget sød pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...