Hop til indhold
Libido

Sawatdee Thaimassage Odense - nyt sted !

Recommended Posts

Jeg spottede stedet, ved en søgning på nettet ! ( www.sawatdee-thaimassage.dk)

Det ligger centralt i Odense Midtby, nede i en kælder ! Rigtig pænt og hyggeligt indrettet !

Man skal stille sine sko, så snart man kommer ind, og rummet er indrettet med ventesæder, og en thai-massage madras på gulvet, og en briks til olie-gnideriet ! Disse "rum" adskilt af de typiske interimistiske "lagen-vægge" !

Kvinden ( har arbejdet hos DK på Enggade) er en rigtig pæn og smilende/sød kvinde, på velnok omkring sidst i trediverne ( altid svært at gætte alderen, har jeg erfaret ;) )

Jeg havde en meget øm skulder, så jeg håbede at hun kunne sit håndværk... samt selvfølgelig et og andet !

Men nej ! Man blev budt at lægge sit tøj..... og så beholde underklæderne på ! Tydeligt signal ! smiler !

Men jeg må altså sige, at det blev en time sammen med en energisk dygtig masserende kvinde, der virkelig lagde sig i selen for at afhjælpe mig ! Hun bruger rigtig meget kombinationen af hænder/underarme/albuer til massagen !

Omend ikke alt blev "lindret" , så må jeg sige at jeg fandt et rigtig godt massage-sted i Odense, hvor massagen er på et højt niveau !

Konklusion fyn og thai-massage situationen !

Man må konstatere at udbuddet er stort, og at vi idag har mange muligheder for at tilvælge os en massage af høj kvalitet !

Det er til gengæld særdeles småt med steder, hvor der er mulighed for lidt ekstra !

Vi glæder os til også snart, at kunne identificere et nyt "komplet" sted ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jamen, Libido - du spotter da også hele tiden de gode steder :D

Jeg har ikke hørt om dette sted før - men gider så heller ikke afprøve det, nu hvor du har taget tjansen som tester og konstateret, at der gives samme ydelse, som fås mange andre goder steder i byen.

Alene åbningstiderne for "klinikken" giver også en antydning af, at der ikke er noget ekstra at komme efter - desværre.

Vi må åbne vores eget sted :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min gode Tzatiki !

Stedet er også rimeligt nyåbnet, og kører stadig med åbningstilbud ! ;)

Jeg vil stadig vove den påstand, at jeg kender alle steder på hele fyn ( plz.. prove me wrong ;) )

og holder altid af at prøve et helt nyt sted, med spændingen der hører til.. om hvad der nu kan ske !

Åbne vort eget sted ??? Kan du massere ? ;) Ellers kommer vi kraftig på kant med rufferiloven ! smiler !

Men spændende om man med tiden hører om at de etablerede steder udvider repetoiret, i takt med den stigende konkurrence, og dermed mulige dalende indtjening til følge ?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...