Hop til indhold
SalP

Aalborg C: Luksusblondine Holly?

Recommended Posts

Hun har tidligere været i Aalborg (og andre steder i DK). Mener at hun fik ganske gode anmeldelser.

Jeg mindes at kunne huske noget om at hun er fra England?

Jeg fik desværre ikke selv besøgt hende dengang, men det kan være at der skal laves om på det nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder til i nærheden af vestbyens togstation.

Jeg har besøgt stedet to gange til stor fornøjelse - og begge gange har det været de rigtige fotos af pigerne. Det er efter min opfattelse et seriøst sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pherros skrev, den 6/1/2019 at 13:14:

Kender ikke pigen men har aldrig været skuffet efter at have besøgt Aalborg babes

jeg har besøgt hende for et halvt års tid siden .... Ja - hun er fra England og er rigtig sød pige.. Jeg bestilte en halv time. Lidt knas i oplevelsen var at hun ikke havde den indlevelse jeg kan lide.. det var lidt vanepræget og så var det totalt forbudt at bruge finger (som jeg kan li og finder frækt) .....

MEN generelt er stedet vildt godt (stort værelse, stor seng, bad, højt til loftet ) - og jeg har besøgt flere piger der med fuld tilfredshed .... venter stadig på at Valerie kommer igen (suk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...