Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan desværre ikke lave links, men jeg regner med at i hurtigt kan finde hende.

I den sidste uges tid har May på 33 haft annonce på AL. Det lyder mest som om hun tilbyder sex, men man kan også få massage. Er der nogen der har besøgt hende? Vil så gerne vide bare lige en hel masse: er hun køn? Højde? Silikone? Tatoo? Og hvordan er hun til det egentlige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 timer siden:

Er ikke sikker, men jeg tror hun har været i Jylland under navnet Nancy. 

Tak for dit tip. Har søgt på Nancyèr under thai/jylland, og der kommer flere frem med noget blandede anmeldelser. Har du nogen erindring om i hvilke byer hun arbejdede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at da annoncen kom, stod der Nancy, Ikast. I givet fald det er hende, er anmeldelserne ret blandede. 

Synes du skal prøve at få annoncen bekræftet hos en af vore jyske brødre. Eller du kan selvfølgelig også tage en for holdet. Hun ser da ret sød ud. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende fredag 5/1 og bestilte 1 time med fuld pakke.

Hun var lidt forsinket da jeg var hendes første aftale (måske hun havde sovet over sig). Billeder er ikke af hende, men virkeligheden er tæt på billederne.

Hun er sød og omgængelig, det er rigtigt at sex formodentlig er det primære hun tilbyder og massage kan fået. Men hendes massage er meget pirrende og faktisk var jeg tæt på at komme mens jeg lå på maven og hun pirrede valler, boller og inderlår.

Fræk sex og godt blowjob, du må røre ved hende under massage men ikke stikke fingre op i hende - kysser ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...