Hop til indhold

Recommended Posts

Yep. Var hos hende i 2018, da hun boede lidt længere ude på Amager. Hun har vidst sin ladyboy veninde i det nye sted, vær sikker på at du bestiller den rigtige.

Men til mit besøg dengang. Hun er lille og buttet, men hun har en god størrelse og et pænt udseende. Dejlig store bryster og stor røv, hun er jo i slut-40'rne, så det hænger jo lidt. Pænt ansigt så vidt jeg husker, og hun så ikke sur ud under seancen. Hun var lige kommet hjem der, og det var i juni 2018 hvor det var herrens varmt. Hun forstår fint dansk, hvis bare du taler klart og langsomt, og har let til smil og grin. Det er veninden der skriver annoncerne, for SÅ god er hun ikke til dansk.

Hun startede med noget B2B, hvilket var lidt mangelbart ved første indtryk. Hvis du bare ville mærke en varm kvindekrop og store bryster, så går du ikke forgæves, men det var brystkassen og ansigtet der fik alt opmærksomheden. Hvis du stønner lidt og siger hvad du gerne vil have, så giver hun dig hvad du gerne vil have, det gjorde hun med mig. Hun lader dig pille alle vejene, prøvede dog kun fingeren uden på fissen.

Efter et par minutter lavede vi 69, det gjorde vi desværre kun i et, måske 2 minutters tid for så gav hun mig hætten på, kom op at ride og gav mig den vildeste sex jeg nogensinde har haft.

Hun gav mig lidt mere B2B, og man kunne mærke at hun kørte på rutine. Peg og fortæl, ellers er det kun brystkassen som får brysterne at mærke.

Jeg bedte om at mærke hendes bryster bagfra, det misforstod hun tror jeg og gik i stedet i stilling til doggystyle. Jeg var ikke hård nok på det tidspunkt, så jeg følte, og jeg slikkede alle vejene, og det var hun helt med på.

Efter et par minutter med det, så fik hun mig om på ryggen. Nu var det vidst tid, fordi hun gav mig hj. Jeg bedte om at få hendes bryster i ansigtet, og det lykkedes lige præcis med hendes lille størrelse, det grinte vi lidt af. Jeg rovsuttede imens hun gav mig hånd indtil jeg kom. Jeg tog imod hendes tilbud om at bruge hendes bad, og så var jeg afsted.

 

Det var nærmere 20 minutter fra seancens start til slut, mens jeg havde bestilt 30 minutter. Dog havde hun tilbud dengang, så prisen var fuldstændig fabelagtig. Hvis jeg holdte mig til massage i starten i stedet for at køre mit eget løb, og fik ryggen med først, så havde det hele nok også varet lidt længere. Jeg fik ikke tiden jeg betalte for, men når det var så få penge - færre end de fleste skal have for 15 minutters singlecum quickie, så kan jeg ikke klage.

Gentagelse, ja tak. Især hvis det er samme priser eller tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...