Hop til indhold
22 cm and thick

(Ekstrabladet) Odensenyhed Vesterbro nye piger

Recommended Posts

Hej med jer. 
Nogen her der kender noget til stedet fra nedenstående annonce fra Ekstrabladet?
Var der for vel et par år siden og da var der ikke noget at råbe hurra for. Fik dog hvad jeg kom efter til en ret lav pris, men så var alt også sagt om den sag.

God weekend. :-)

 

ODENSENYHED VESTERBRO NYE
piger   store bryster   Byens bedste thaimassage. Døgnåbent.
 50656005
Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Der starter jo ikke så godt når i deres text finder to ting, der ikke passer sammen;

Store bryster + thai.

Men det har vel også noget, at gøre med, hvor man kommer fra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 1 time siden:

Der starter jo ikke så godt når i deres text finder to ting, der ikke passer sammen;

Store bryster + thai.

Men det har vel også noget, at gøre med, hvor man kommer fra...

De kan jo mene store bryster af en Thai at være. Ligesom de "hvide og sorte folkeslag" har udsving i størrelsen af bryster - lige fra ganske små til kæmpe store, har Thai vel også udsving - lige fra ganske små og så til lidt større. Selvom udsvingene nok ikke er så store som førstnævnte to kategorier. 
Og lad så ikke dette være en opfordring til diskussion af forskellige folkeslag.

Hende jeg besøgte der engang var lidt omvendt det der står i annoncen. Stor pige med nye bryster.... Tsk tsk tsk...

Men - stedet har eksisteret i faktisk en del år, så NOGET må der da være at komme efter der. Skal arbejde i nærheden af stedet inden så længe, så ville have været rart med lidt forhåndsviden hvis jeg lige fik lyst til at smutte derind. Men - kan jeg ikke lide hvad jeg ser kan jeg da heldigvis gå igen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

jeg har også været der nogle gange med års mellemrum.det sted har ligget der meget længe nok 15-20 år.men rigtigt som 22 skriver ikke noget at råbe hurra for,men man får dog hvad man kommer efter.men stedet som sådan er nok det man kalder lidt tarveligt.så nok lidt under middel,gælder desvære også pigerne på stedet.har dog en enkelt gang blevet overrasket,med en lækker pige og god oplevelse.hører desvære nok til sjældenthederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

jeg tog en for holdet i går.tog ud til stedet og tog bagindgangen,faktisk rimeligt diskret.ringer på kommer ind,bliver modtaget af en thai ca.40 år.absolut ikke lækker men heller ikke grim.lidt mave,dårlig røv,gode bryster men ikke store.tog en gang dansk,efter hun havde lagt tøjet,startede hun med at smørre hele underlivet med glidecreme.super turn of for mig.vi fik ordnet sagerne og tørret af.dansk koster 600,ja billigt men røv kedeligt.

opsumering på 10 skala.

sted 4

pige 4

sex 2,5

gentagelses faktor aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

jeg tog en for holdet i går

Hej
Tak for dit "offer", tror så ikke jeg gider se om jeg kan smutte derhen. Lyder lidt som samme oplevelse jeg havde da jeg var det for snart ret lang tid siden.
God søndag aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for en del tid siden , 4-6 år siden,.

været inde for døren..

Fik stukket et menu kort i hånden..

Spurgte til stor bryster??? og kiggede på pigen...

UD UD, og døren blev åbnet..

Så om der var store bryster???  under en del tøj, kunne jeg ikke konstaterer..

Har for 10 -12 år siden været oppe på 1. sal,..

Det var en gæste Thai, som ikke var int. i at give en, en god oplevelse, var min konklusion.

derfor forlod jeg stedet..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...