Hop til indhold
Gæst

Jenny is back to osterbro

Recommended Posts

Guest CuriousDk

Er der blevet spurgt om tidligere. Ja, hun er ægte og hun gav mig rigtig god service. Hun kom direkte fra flyet og var pænt liderlig. Hun har silicone i røven og store ægte bryster, der er blevet opereret mindre. Godt blæs og kysser godt. Aner ikke, hvordan hendes service er efter nogle dage dog. Pøj pøj! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo
CuriousDk skrev, 1 time siden:

Er der blevet spurgt om tidligere. Ja, hun er ægte og hun gav mig rigtig god service. Hun kom direkte fra flyet og var pænt liderlig. Hun har silicone i røven og store ægte bryster, der er blevet opereret mindre. Godt blæs og kysser godt. Aner ikke, hvordan hendes service er efter nogle dage dog. Pøj pøj! 

Nu bliver jeg en lille smule forvirret... Silikonerøv og bryster, der er opereret mindre, men stadig store? Hvilket af hendes nuværende billeder er mest retvisende vil du sige? På nogle virker hun mindre kurvet end på andre. 

Redigeret af RicardoEverhardo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Ja. Hendes bryster er stadig store, selvom de har været igennem en brystreduktion. Vel en D/E vil jeg skyde på. Billede 2 er ganske retvisende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gokkeper

Er lige kommet hjem fra hende nu.

Hun er dejlig at have sex med , hun leger dejligt med pikken inde i munden og driller med tungen og det var totalt dejligt.

Vi nød hinanden når jeg var oppe i hende , det kunne hun lide og hun har ikke travlt for vi nød hinanden  under dynen sammen med at hygge os og kunne komme 2 gange på 1 time. Hun er total dejlig og kommer tilbage til hende igen.

Er allerede klar til hende igen 

 

Redigeret af Gokkeper
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Gokkeper skrev, for 13 timer siden:

vi nød hinanden  under dynen 

Wtf? havde hun rent faktisk en dyne i sengen? Så bliver det da ikke mere gfe end det:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Hulbror skrev, for 5 minutter siden:

Nogen der ved om hun giver gode tungekys? :)

Det gjorde hun med mig. Helt bestemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, den 6/1/2019 at 11:00:

Wtf? havde hun rent faktisk en dyne i sengen? Så bliver det da ikke mere gfe end det:rolleyes:

Det næste bliver 2 separate senge....så får du en ME (Marriage Experience) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 47 minutter siden:

Tak for at informere,,nogle af de herrer som ved hvor skønheden kommer fra ?

et forsigtigt gæt er Ungarn ,mest ud fra at hun sikkert fik lavet nummeren på den berømte kosmetikskole i Budapest :)

hun sagde til mig at hun er halv græsk og halv ungarsk :) hvilket stemmer overens med hendes udseende ville jeg mene

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
WaterColour skrev, for 11 timer siden:

hun sagde til mig at hun er halv græsk og halv ungarsk :) hvilket stemmer overens med hendes udseende ville jeg mene

Det sagde hun også til mig og jeg er helt enig i din betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...