Kom frisk 56 Skrevet 5. Januar, 2019 Hej jeg søger et godt sted i Ålborg hvor man kan få en god omgang massage og måske mere til.. har i nogle steder der er gode og tilbyde ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 5. Januar, 2019 Prøv at søge i Thaimassage i jylland der er jeg sikker på du kan finde noget... Det hotte lige nu er vist: Patcharapa’s Thai Massage Jeg har ikke selv været der endnu... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 6. Januar, 2019 Ratata skrev, for 19 timer siden: Prøv at søge i Thaimassage i jylland der er jeg sikker på du kan finde noget... Det hotte lige nu er vist: Patcharapa’s Thai Massage Jeg har ikke selv været der endnu... Jeg har været der flere gange. Super sød og rigtig smuk thai, med lækre store bryster. Her går du ikke galt i byen. Du har også den mulighed at blive gift med hende. Har efter hånden snakket en del med hende, efter utallige besøg. Hun er i bund og grund ret naiv. I sit tidligere liv i Danmark, før hun startede massageklinik, levede hun i et glamour liv. Hun er til dyrer mærke ting, og elsker luksus. Måske derfor hendes tidligere danske mand blev træt af hendes store forbrug af penge. Hun lever stadig i denne verden, dog er hun nødtaget til at finde pengene selv. Hun siger selv hendes eneste mulighed er dette job. Men hun er desperat efter en ny dansk mand, som vil finansiere hendes store forbrug, samt hun kan stoppe med hendes nuværede job, og lave ingen ting, end at nyde livet. Men hun er sød og rigtig smilende. Smuk pige og okay sex. Dog er hendes alm massage middel. På trods af hun er naiv, så kan man som jeg, godt blive afhængig af besøg hos hende. Hun er efter min mening det bedste thai sted i Aalborg. Så tag i roligt afsted og besøg hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 6. Januar, 2019 Et andet velbesøgt sted er https://annoncelight.dk/showad/265233. Pigen på de første to billeder er utrolig sød og ser endnu bedre ud i real life. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bikgon 25 Skrevet 10. Januar, 2019 Hvor “bor” de to sidste henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HirtshalsFyr 66 Skrevet 10. Januar, 2019 Bikgon skrev, for 2 timer siden: Hvor “bor” de to sidste henne? Det er i Vejgård, dog er hun ikke for god til og huske sine aftaler, jeg kom til en lukket dør den anden dag kl 18.00 og hendes/deres mobil var bare slukket da jeg ringede for og høre hvad der var gået galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SteenP 1 Skrevet 6. Februar, 2019 Hvem skal man spørge efter hvis det er ejeren man gerne vil besøge hos Patcharapa’s Thai Massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbaaa 4 Skrevet 6. Februar, 2019 SteenP skrev, for 1 time siden: Hvem skal man spørge efter hvis det er ejeren man gerne vil besøge hos Patcharapa’s Thai Massage Patcharapa - Pat - Mew En og samme person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyster til sex 6 Skrevet 8. Februar, 2019 der er en der skriver det er i Vejgård er det ikke vingårdsgade det står der da i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg