Hop til indhold

Recommended Posts

Ratata skrev, for 19 timer siden:

 

Prøv at søge i Thaimassage i jylland der er jeg sikker på du kan finde noget...

Det hotte lige nu er vist: Patcharapa’s Thai Massage

Jeg har ikke selv været der endnu...

Jeg har været der flere gange. Super sød og rigtig smuk thai, med lækre store bryster. Her går du ikke galt i byen. 

Du har også den mulighed at  blive gift med hende. Har efter hånden snakket en del med hende, efter utallige besøg. Hun er i bund og grund ret naiv. I sit tidligere liv i Danmark, før hun startede massageklinik, levede hun i et glamour liv. Hun er til dyrer mærke ting, og elsker luksus. Måske derfor hendes tidligere danske mand blev træt af hendes store forbrug af penge. 

Hun lever stadig i denne verden, dog er hun nødtaget til at finde pengene selv. Hun siger selv hendes eneste mulighed er dette job. Men hun er desperat efter en ny dansk mand, som vil finansiere hendes store forbrug, samt hun kan stoppe med hendes nuværede job, og lave ingen ting, end at nyde livet. 

Men hun er sød og rigtig smilende. Smuk pige og okay sex. Dog er hendes alm massage middel. 

På trods af hun er naiv, så kan man som jeg, godt blive afhængig af besøg hos hende. Hun er efter min mening det bedste thai sted i Aalborg. Så tag i roligt afsted og besøg hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bikgon skrev, for 2 timer siden:

Hvor “bor” de to sidste henne?

Det er i Vejgård, dog er hun ikke for god til og huske sine aftaler, jeg kom til en lukket dør den anden dag kl 18.00 og hendes/deres mobil var bare slukket da jeg ringede for og høre hvad der var gået galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...