Hop til indhold

Recommended Posts

Nu hvor min all time favorit Lena er tilbage ville jeg have årets første oplevelse med hende. Da jeg så også hørte at hun havde taget sin veninde Maia med de fantastiske bryster med, kunne jeg ikke modstå at bruge hele budgettet på dem begge på samme gang.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Dem som kender til Lena ved hvilken velkomst man får. Overstrømmet med kys og kærlighed så man næsten ikke tror på det. Sammen med Maia går det hurtigt fra kærlighed til ægte begær. Hun tager dig med en entusiasme man ikke finder mange steder (jeg har ikke mødt den hos mange) og følelsen af at være no 1. lovermand sidder fast i kroppen i lang tid efter.

Så at få dem begge, samtidig kan kun betrages som en næsten utugtig omgang med at overflødigheds horn, hvor kærlighed og begær går over alle grænser. Jeg har jo prøvet dem begge hver for sig, men tilsammen. Ja hvad skal jeg sige. Budgettet for næste måned må vige for det må jeg prøve igen.

De findes i den lejlighed hvor Lena har hold til i længere tid. Bad og værelse er så fint som det gøres, uden for de helt luxuriøse steder.


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torv skrev, for 51 minutter siden:

Nu hvor min all time favorit Lena er tilbage ville jeg have årets første oplevelse med hende. Da jeg så også hørte at hun havde taget sin veninde Maia med de fantastiske bryster med, kunne jeg ikke modstå at bruge hele budgettet på dem begge på samme gang.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige. Dem som kender til Lena ved hvilken velkomst man får. Overstrømmet med kys og kærlighed så man næsten ikke tror på det. Sammen med Maia går det hurtigt fra kærlighed til ægte begær. Hun tager dig med en entusiasme man ikke finder mange steder (jeg har ikke mødt den hos mange) og følelsen af at være no 1. lovermand sidder fast i kroppen i lang tid efter.

Så at få dem begge, samtidig kan kun betrages som en næsten utugtig omgang med at overflødigheds horn, hvor kærlighed og begær går over alle grænser. Jeg har jo prøvet dem begge hver for sig, men tilsammen. Ja hvad skal jeg sige. Budgettet for næste måned må vige for det må jeg prøve igen.

De findes i den lejlighed hvor Lena har hold til i længere tid. Bad og værelse er så fint som det gøres, uden for de helt luxuriøse steder.


 

 

Nåh du er også blevet helt tryllebundet af dem,,, me2 ;)

De kunne fandnedme godt lige ha ventet et par uger med at komme igen,,,, :rolleyes:

Men må desværre give dig 100 % ret,, den følelse man får efter dette besøg sidder bare i kroppen meget længe , gør en glad,, det er den følelse man altid hier efter og grunden til at jeg besøger GP'ere,, 1-2 gange årligt,,, :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

og grunden til at jeg besøger GP'ere,, 1-2 gange årligt,,, :D

Så du skal have en lang pause nu - efter dit nytårsbesøg i Leipzig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sammen med Lena leverede hun alt, hvad hjertet og p..... Kan begære - undtagen anal og komme i mund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...