Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny her på sitet, så jeg beklager de mangler der er i forhold til indhold og dybde på min anmeldelse.

Nå.... turen gik til aahus, Jeg havde fri og lysten til massage, havde bygget sig op, op af dagen. jeg bestemte mig for at prøve noget jeg ikke har prøvet før, nemlig et sted på silkeborgvej som som bliver kaldt Amita thaimassage. Jeg bestiller ingen tid da jeg, altid kunne gå videre, hvis de var optaget. Jeg går hen af silkeborgvej.... ikke særligt anonymt når man skal ind af døren, men hva pokker, det gør mig skam ingen ting. jeg bliver mødt at 2 smilende thai piger i alderen af 25-30 år. 2 flotte piger, som har humør og spreder glæde. jeg spørger om der kunne være tid til en massage på 30 minutter. og hun fører mig ind i det nærmeste rum. Jeg bliver spurgt straks hvad jeg kunne tænke mig, jeg tøver da jeg ikke ved om jeg kun har lyst til massage, eller om thaipigen kunne tilbyde noget andet. hun spurgte mig om jeg ville have lidt massage og sex. jeg svarede JA.... jeg skulle da prøve. massagen var ikke noget at råbe hurra for. det var i for kort tid så hun nåede ikke rigtigt at komme i dybden. Thai pigen havde tankerne et helt andet sted, nemlig at give mig en god oplevelse, med vores samleje som skulle foregå i flere positioner. det var en rar oplevelse, da pigen var meget udadvent, og kom med kække kommentarer som jeg egentligt godt kunne lide. alt i alt en fin lille tur, hvor jeg delvist fik mine ønsker opfyldt

Pigen : 7

stedet: 8   

ville jeg komme igen? : 6.  

Redigeret af LokeUdenThor

Del dette indlæg


Link til indlæg

@reknasHej reknas jeg måtte give 600 kroner for sådan en omgang. ganske udmærket efter min mening. man skal være opmærksom på at de piger inde på amita kan godt starte lidt højt i forhold til pris. men så må du jo bare lige overtale hende til lidt mindere ;) det gjorde jeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...