Hop til indhold
Gabel

Aggersundvej 303 Fjerritslev/Løgstør

Recommended Posts

Efter en kort efterlysning som intet gav, valgte jeg at køre i godt 40 min for at besøge stedet. Er lige kommet ud der fra, og vil lige smide en anmeldelse afsted til jer, inden køreturen hjem. 

https://massage.side6.dk/sexybianca

De har prøvet at finde et billed der ligner pigen på stedet, og så alligevel ikke. 

Højde og alder passer meget godt som beskrevet i annoncen. 

Vægt ca 15 kg ekstra (75 kg passer bedre) Lidt stor røv, og lidt på sidebenene. Hun er knap så mørk glødet som på billederne, men kunne sagtes være fra Portugal. 

Brysterne ligner meget godt dem på billederne, og kunne godt være en D skål. Faste og lækre. 

Hun har et smukt ansigt, og super imødekommende. Det var en af grundene til at jeg smed penge der. Første håndsindtryk betyder en del, ellers takker jeg nej tak. 

Hele vejen igennem mit besøg, var hun smilede og glad. Aftalte et bj og alm sex. (500 kr) Så hun er i den billige ende. 

Hendes fisse er meget lidt behåret, og mærker faktisk ikke til, at den ikke er helt glat. Jeg legede med hendes fisse mens bj stod på. Det tændte hende, og hun blev naturlig våd. 

Hendes fisse er hverken stram eller det modsatte. Men en helt naturlig fisse, hvor der ingen problemer er med at stikke den ind. 

Hun er med på forskellige stillinger, og leger godt med i legen. Hun virker nyvasket og ren. Stort plus. 

Hun er ved ankomst iført rødt frækt undertøj. 

En lille ting jeg lagde mærke til, var da hun skulle starte på bj. Vi startede med at rører og nusse lidt, og da hun mente det var tid til bj, svingede hun hovedet over min pik. Jeg på intet tidspunkt lagde mærke til at hun åbnede en pakke kondom eller brugte tid på det. Munden smuttede bare ned over lillemand, og på var kondom. Det gjorde hun meget diskret, og har ikke oplevet det før. Som regel bliver der lige brugt nogen få sekunder på det praktiske. 

Pigen. 10 ud af 10. (Fordi hun er smilende og glad) 

Udsene. 7 ud af 10. (Kønt ansigt, lækre faste store bryster, dog lidt på sidebenene og stor røv. Fast i kødet og på ingen måder fed og slasket) 

sexen. 7 ud af 10. (Ingen waaau oplevelse men heller ikke dårlig) 

Stedet. 2 ud af 10. (Gammel ruin, lidt koldt og ligger ud til en stor vej.) 

Gentagelse... Nej. Nu har jeg været der, og med en middel+ oplevelse, så jagter jeg den ultimative oplevelse et andet sted næste gang. Men er i til et hurtigt og billigt knald, så hun okay. 

Hun nævnte hun har været der i 2 dage nu, og tager tilbage til Portugal den 15. Jan. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

Så du noget til Viktoria på adressen? 

annoncelight.dk/showad/250663

 

Niks. Hun var alene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...