VenusianSilkeborg 15 Skrevet 4. Januar, 2019 Min ven og jeg leder efter en god oplevelse: vi køre ud efter det fra silkeborg. Det vi håber på at finde: - Pæne piger (ikke alt for gamle). - Helst ikke alt for dyrt. Vi vil gerne både havde forslag inden for: 1) Erotisk massage... rigtigt sex er ikke nødvendigt... dog gerne noget hvor man mærker deres bryster osv. (måske handjob).. 2) Thaimassage der ikke er desideret sexuelt men måske alligevel sensuelt. Findes sådan noget overhovedet i Jylland? Skriv gerne om det er 1 eller 2 i anbefaler På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 800 Skrevet 5. Januar, 2019 Jeg har ikke selv været i Skødstrup, men Mayuree får mange virkelig positive anmeldelser der passer til nr. 2 (forslag til thaimassage): 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 15 Skrevet 5. Januar, 2019 Hedonis skrev, 1 time siden: Jeg har ikke selv været i Skødstrup, men Mayuree får mange virkelig positive anmeldelser der passer til nr. 2 (forslag til thaimassage): Tusind tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg