Guest Agetha Skrevet 4. Januar, 2019 Første ark 1 I Alby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Januar, 2019 Om lidt kommer hovedpersonnerne. Jeg fik et skåret fingerstykke. Men alby stykket kommet - glæd jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 4. Januar, 2019 Der fandtes en gang, et menneske, men børn i mx blanding, men som alligevel synes hun skulle lege med andres skæbne. Hele dene historie vil komme til overfladen - hvor - hvorfor ikke være et ordentligt menneske med respekt? I hele det her ALby stykke vil jeg være åben og frygter intet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5073 Skrevet 4. Januar, 2019 (edited) Agetha skrev, for 1 time siden: Om lidt kommer hovedpersonnerne. Jeg fik et skåret fingerstykke. Men alby stykket kommet - glæd jer. Jeg kunne altså godt tænke mig at prøve det @Agetha indtager, for det må være virkelig godt. Redigeret 4. Januar, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Januar, 2019 AalborgLook skrev, for 10 minutter siden: Jeg kunne altså godt tænke mig at prøve det @Agetha indtager, for det må være virkelig godt. Hun skriver hun fik et skåret fingerstykke - værsgo og indtag. Det store spørgsmål et fingerstykke fra et menneske, rumvæsen eller måske fra en kat? Jeg glæder mig oprigtigt til at læse stykket, selvom jeg til tider ikke forstår budskabet, men jeg gør mit bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5073 Skrevet 4. Januar, 2019 Sæt ikke dine forventninger for højt, for hun har tidligere truet med at afsløre alt - hvad det så end er - men der skete ingen ting. Tror bare hun trænger til at sove rusen ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Januar, 2019 1. Akt Ally vågnede sagte. Hun strakte sig, hun var træt. Det havde været en lang dag på klinikken i går. Da hun var ved at få øjne skimtede hun, at der lå noget på hovedpuden ved siden af hende. Alby brød ud i et højlydt skrig. Det var et fingerstykke fra et menneske. Albys legen med andres skæbne så nu ud til at indhente hende selv. Men hvem, hvad og hvorfor. Og hvad var årsagen til at Alby ikke bare have været et almindelig menneske med respekt for andre ? Følg med i det spændende 2. akt skrevet af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6605 Skrevet 5. Januar, 2019 Jeg håber inderligt at de psykologistuderende har denne side i deres pensum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg