Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Seriøst thai massage søges

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej alle

Jeg få i i næste uge, efter et fysisk anstregende projekt der har medført uvant fysisk legemeligt arbejde, behov for en rigtig god seriøs massage og skulle det være muligt med noget godt happybendning e det da fint, men ikke fokus punktet. Kender nogen nogen steder?

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 32 minutter siden:

Hej alle

Jeg få i i næste uge, efter et fysisk anstregende projekt der har medført uvant fysisk legemeligt arbejde, behov for en rigtig god seriøs massage og skulle det være muligt med noget godt happybendning e det da fint, men ikke fokus punktet. Kender nogen nogen steder?

bh

Alko

Parami body and mind, Amerika Plads 19, Østerbro, spørg efter Hanna, kun massage men til gengæld den bedste 

Redigeret af thaimassage er bedst
Manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Bang hos B&W body care massage i Collinsgade ved Lille Trianglen Søg på GOGLE så kommer tlf. nr. og adresse frem. Hun kan give dig en fantastisk massage, har hjulpet mig efter kraftig fiber sprængning og Iskairs nerve i klemme. 2 gange a 1 time og jeg var frisk. Samtidig er hun en meget sød pige at tale med.  prøv hende du vil ikke fortryde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder80 skrev, for 51 minutter siden:

Bang hos B&W body care massage i Collinsgade ved Lille Trianglen Søg på GOGLE så kommer tlf. nr. og adresse frem. Hun kan give dig en fantastisk massage, har hjulpet mig efter kraftig fiber sprængning og Iskairs nerve i klemme. 2 gange a 1 time og jeg var frisk. Samtidig er hun en meget sød pige at tale med.  prøv hende du vil ikke fortryde

Sarathip i Rødovre centrum, du må dog et andet sted hen efter happy ending.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
thaimassage er bedst skrev, for 11 timer siden:

Parami body and mind, Amerika Plads 19, Østerbro, spørg efter Hanna, kun massage men til gengæld den bedste 

TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
1955 skrev, for 10 timer siden:

Sarathip i Rødovre centrum, du må dog et andet sted hen efter happy ending.

TAK hun er lukket der er en anden nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

TAK hun er lukket der er en anden nu

Så vidt jeg ved har hun da ikke lukket, tværtimod har hun udvidet butikken med endnu flere massagebrikse.

Var der d. 22. december og fik en glimrende massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 1 minut siden:

Så vidt jeg ved har hun da ikke lukket, tværtimod har hun udvidet butikken med endnu flere massagebrikse.

Var der d. 22. december og fik en glimrende massage

Ja, der er lavet ekstra rum på modsatte side af gangen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lagaffe skrev, for 23 minutter siden:

Så vidt jeg ved har hun da ikke lukket, tværtimod har hun udvidet butikken med endnu flere massagebrikse.

Var der d. 22. december og fik en glimrende massage

Oki fik bare et indtryk at hun var lukket tak for info

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Arne Diller skrev, for 23 minutter siden:

Jeg var forbi for en måned siden. Der var hun der stadig

Oki og tak Arne hsr bare fået et forkert indtryk så og tak for info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 13 timer siden:

Så vidt jeg ved har hun da ikke lukket, tværtimod har hun udvidet butikken med endnu flere massagebrikse.

Var der d. 22. december og fik en glimrende massage

Var der selv i november og fik ordnet min iskiasnerve - skidt hvis hun har solgt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
1955 skrev, for 10 timer siden:

Var der selv i november og fik ordnet min iskiasnerve - skidt hvis hun har solgt!!

Jeg var der så sent som i går. Sarathip har stadig klinikken og den går ganske fremragende.

Jeg vil anbefale at bestille tid, da de som sagt har helt vildt mange kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale Sri ma Lai massage på Østervold gade. En time med Dar og du svæver ud. Hun er virkelig dygtig.

Eneste minus er, at man bruger de næste par timer på at fortryde man ikke valgte 2 timer.  God fornøjelse Mr Alko.

mvh Moller5 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også Asia Star på Smallegade 20 lige ved Fredeiksberg rådhus. Det er god kompetent massage.

https://asian-star.dk

Nede sydpå i Greve er der Ram Ruoy, ligeledes grundig massage uden noget hanky panky.

Hun annoncerer vist kun på facebook, men det ligger oppe på 1. sal i det lille Greve Midtby Center

https://www.facebook.com/ramruoy.thai.massage/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, den 5/1/2019 at 20:09:

Hej MrBodyLower.

Har du prøvet LINDA der, og hvis ja, hvad er din oplevelse med hende???

Alle damerne på Smiles har et højt fagligt niveau på traditionel thai massage. Det gælder naturligvis også Lin(da) som driver biksen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
1955 skrev, den 5/1/2019 at 23:36:

Var der selv i november og fik ordnet min iskiasnerve - skidt hvis hun har solgt!!

Har her til aften været thaismiles Buddinge Hovedgade....anmeldelse kommer i rette forum om et par dage...tak for alle jeres indlæg 

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...