Hop til indhold
Miller's Crossing

Goldie - Lækker ungpige godte

Recommended Posts

Nu tror jeg (endelig), at jeg kan sige, at jeg har taget en for holdet. Kunne i hvert fald ikke finde nogen anmeldelse af:

Goldie

Besøgte hende i dag, da jeg fandt hendes billeder yderst attraktive. 

Først - stedet er yderst ringe. En lejlighed lige ud til gaden 10 minutters gang fra Vanløse station. Jeg blev lukket ind af en anden pige direkte ind i et kæmpe rum, hvor det myldrede med piger. Ingen diskretion overhovedet. Stedet mindede om et lige så tarveligt sted i Valby, hvor jeg besøgte Maya for et stykke tid siden. Og ingen tvivl om, at der er en eller anden bordelmutter/alfons til stede, som nok også har svaret på mine SMS til Goldie.  Selve værelset var dog ok, men uden aflægningsplads til tøjet, og så var det samtidig rodet. Sengen var fin. 

Jeg kan nu se, at annoncer for Leia, Lily og Mercedes er lagt på EG. De piger jeg så, kunne dog på ingen måde måle sig med Goldie. 

Nå så til pigen. Det er hende på billederne (gudskelov). Men billederne ligner egentlig ikke så godt især ikke dem af kroppen. Hun er meget mere petit og har faktisk en helt fantastisk krop:D De brødre, der er til store silicone bryster, vil klappe sig i hænderne af fryd. Personligt må de godt være mindre og naturlige for mig. Goldie taler ikke ret godt engelsk, så det var sparsomt med dialog. Hendes ansigt er utroligt smukt med læber og øjne som på pics. En fryd at se på. Og så passer alderen efter mit bedste skøn. Ikke en dag over de 20 somre. Goldie minder mig faktisk om Angelina og Sofia, som nogle brødre har stiftet bekendskab med på VB. Lige efter min smag. Og glemte jeg at nævne, at hun er fra Ungarn og utrolig sød, men genert. Jeg havde sgu helt lyst til at tage hende med hjem. Kan ikke være en rar tilværelse for så ung en pige. Hvem sagde dobbeltmoral?

Hun er ikke en GFE pige. Dertil er hun nok for ung og uerfaren. Jeg købte ekstra (tunge)kys for 200, men det blev nok mere til tantekys. Og så er hun altså ret uerfaren og har ikke en indlevelse, der siger spar to. Hendes sex var bestemt ok. Vi afprøvede to stillinger efter et blow med gummi, som ikke vil indskrive sig i nogle analer. Og vi nåede også 69 (uhmm hun smagte godt. Jeg kan smage hende endnu), og så afsluttede hun med et HJ. Og jeg fik lov at rode i hendes lange kulsorte hår:P Gav i alt 1000 for 30 min., hvilket var ok, men måske blev jeg lidt snydt? Er SF ikke uden?

Karakterer:

Stedet: 1/10

Pigen: 9/10

Sex: 7/10

Gentagelsesfare: 5/10 (jeg er til unge piger, men samtidig også til GFE)

Konklusion: Hvis nogen af de ærede brødre er til rigtig ungpigesex, hvor man føler sig hensat til en fjern fortid, så er Goldie altså et godt bud. Men det er for at have sex med pigen og ikke for en ægte GFE-oplevelse.  Og I skal kunne abstrahere for stedet. Hvis der er nogen, der kan holde lidt længere eller få den hurtigere op igen end mig, kan jeg anbefale at købe 1 time, da prisstrukturen er til det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har været en tur forbi den trøstesløse gamle butik. Det er så usselt det sted. Men en sjældent gang imellem dukker der nu en sød lille pige op på matriklen. Men jeg understreger "sjældent". Det er i hvert fald ikke ofte man hører om mænd der er danset ud af døren efter et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Nu tror jeg (endelig), at jeg kan sige, at jeg har taget en for holdet. Kunne i hvert fald ikke finde nogen anmeldelse af:

Goldie

Besøgte hende i dag, da jeg fandt hendes billeder yderst attraktive. 

Først - stedet er yderst ringe. En lejlighed lige ud til gaden 10 minutters gang fra Vanløse station. Jeg blev lukket ind af en anden pige direkte ind i et kæmpe rum, hvor det myldrede med piger. Ingen diskretion overhovedet. Stedet mindede om et lige så tarveligt sted i Valby, hvor jeg besøgte Maya for et stykke tid siden. Og ingen tvivl om, at der er en eller anden bordelmutter/alfons til stede, som nok også har svaret på mine SMS til Goldie.  Selve værelset var dog ok, men uden aflægningsplads til tøjet, og så var det samtidig rodet. Sengen var fin. 

Jeg kan nu se, at annoncer for Leia, Lily og Mercedes er lagt på EG. De piger jeg så, kunne dog på ingen måde måle sig med Goldie. 

Nå så til pigen. Det er hende på billederne (gudskelov). Men billederne ligner egentlig ikke så godt især ikke dem af kroppen. Hun er meget mere petit og har faktisk en helt fantastisk krop:D De brødre, der er til store silicone bryster, vil klappe sig i hænderne af fryd. Personligt må de godt være mindre og naturlige for mig. Goldie taler ikke ret godt engelsk, så det var sparsomt med dialog. Hendes ansigt er utroligt smukt med læber og øjne som på pics. En fryd at se på. Og så passer alderen efter mit bedste skøn. Ikke en dag over de 20 somre. Goldie minder mig faktisk om Angelina og Sofia, som nogle brødre har stiftet bekendskab med på VB. Lige efter min smag. Og glemte jeg at nævne, at hun er fra Ungarn og utrolig sød, men genert. Jeg havde sgu helt lyst til at tage hende med hjem. Kan ikke være en rar tilværelse for så ung en pige. Hvem sagde dobbeltmoral?

Hun er ikke en GFE pige. Dertil er hun nok for ung og uerfaren. Jeg købte ekstra (tunge)kys for 200, men det blev nok mere til tantekys. Og så er hun altså ret uerfaren og har ikke en indlevelse, der siger spar to. Hendes sex var bestemt ok. Vi afprøvede to stillinger efter et blow med gummi, som ikke vil indskrive sig i nogle analer. Og vi nåede også 69 (uhmm hun smagte godt. Jeg kan smage hende endnu), og så afsluttede hun med et HJ. Og jeg fik lov at rode i hendes lange kulsorte hår:P Gav i alt 1000 for 30 min., hvilket var ok, men måske blev jeg lidt snydt? Er SF ikke uden?

Karakterer:

Stedet: 1/10

Pigen: 9/10

Sex: 7/10

Gentagelsesfare: 5/10 (jeg er til unge piger, men samtidig også til GFE)

Konklusion: Hvis nogen af de ærede brødre er til rigtig ungpigesex, hvor man føler sig hensat til en fjern fortid, så er Goldie altså et godt bud. Men det er for at have sex med pigen og ikke for en ægte GFE-oplevelse.  Og I skal kunne abstrahere for stedet. Hvis der er nogen, der kan holde lidt længere eller få den hurtigere op igen end mig, kan jeg anbefale at købe 1 time, da prisstrukturen er til det. 

 

Tak for fin beretning og at dele, virkelige flotte billeder, især nr 4,, WOW-faktoren

Det eneste som skulle holde mig tilbage er den manglende gfe,, hvis ingen rigtige dybe tungekys,, det magter jeg bare ikke det næste lange stykke tid,, sorry 

Har lige besøgt en del piger indenfor samme døgn, der heller ikke tilbød dette,, er som sådant lige glad med huset bare sengen er ok ren og man lige kan få skyllet snablen med sæbe både før og især efter,, God aften 

// venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver Du behøver ikke at undskylde;) Jeg er som nævnt også selv mest til GFE. 

Men jeg ved, at der er mange brødre derude, der også går efter en mere almindelig sexoplevelse, og den kan Goldie give. Og der er også mange brødre, der som jeg, godt kunne tænke sig at genoplive ungdommens vår med en decideret ungpigeoplevelse, hvor det næsten er en fordel, at pigen er uerfaren og uprøvet. 

Og så er hun bare så petit, kær og med det kønneste ansigt og langt kulsort hår:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Har ikke været på de nævnte steder, hverken i Valby eller Vanløse....gudskelov for det. Det er så pisse ærgeligt at nogle ikke lægger lidt mere finesse i lokationen - ja jeg ved godt det kan være en udfordring men det nævnte er et stort NO GO for mig, selvom hun er en sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse @Miller's Crossing :)

Hun ser rigtig dejlig ud, har luret lidt på hende, men er hun mere petit/slank IRL end på billederne?

Jeg er til små piger, og syntes hun ser lidt "små kvabset" ud på især billederne fra omklædningsrummet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 2019. 01. 05. at 20:39:

@Buttfreak  - Goldie nagyon petit (népszerű melléknév ebben a fórumban ;)) IRL.

Igaz, hogy a képeken szinte dühösnek tűnik, de biztosan nem. 

Végül nézze meg, hogy találkozhat vele. 

 

Well yes. Popular name. But only my name runs the best recommendation.
For other girls, this is just a foul attempt... poor girls, but don't give up. They can try to catch up me ;) Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldie skrev, for 3 timer siden:

No its not me. My first time was in Denmark in 2021. 

And what a glorious debut it was! Crystal soon back on her feet? Miss you guys.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
Goldie skrev, for 9 timer siden:

No its not me. My first time was in Denmark in 2021. 

Good - I didn’t think this could be a review of you:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, for 10 timer siden:

And what a glorious debut it was! Crystal soon back on her feet? Miss you guys.

 

I hope she is back soon yes :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, den 26.1.2022 at 13:00:

And what a glorious debut it was! Crystal soon back on her feet? Miss you guys.

 

Hi :) She is back with me from tomorrow :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
Goldie skrev, for 10 timer siden:

Hi :) She is back with me from tomorrow :x

Exciting news:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...