Hop til indhold
Listige Svend

Tascha - “FRÆK DANSK/AFRIKANSK SKØNHED “

Recommended Posts

Besøgte frække Tascha i dag i en privat/diskret lejlighed. 

Lært af erfaring fra tidligere laver jeg aftaler i nogenlunde god tid, så det planlægges i egen kalender, og så jeg også kan gå og glæde mig lidt tid op til et besøg. 

Havde egentlig, via PB på EG, efterspurgt 30-45 minutter, da det passede godt i min kalender. For lige at bekræfte aftalen ringede jeg Tascha op lige før nytår....- og efter at have hørt den dejlige stemme, kunne jeg simpelthen ikke undlade at udvide til 1 time (har ca 90 km til KBH, så der kan jo hentes lidt tid på transporten - lydmuren kan dog ikke sprænges i en Toyota Verso:P)

Ved ankomst blev jeg modtaget af det smukkeste kæmpesmil, så knæene blev godt bløde :rolleyes:- Jeg kommer squ nok aldrig ikke over min generthed, men den må der da arbejdes med :ph34r:

Nuppede et bad og var klar til fest og løjer. 

Selve akten holder jeg mellem Tascha og jeg, men bliver stadig blød I knæene (og hårdere højere oppe) når jeg fremkalder den indre film af den lækre krop og det søde smil, i mit hovede. 

Supergod kemi, hvor jeg føler at jeg fik en dejlig GFE lige efter mine behov. 

Billeder på annonce: “What you see, is what you get”

Er ikke erfaren nok til at give karakterer, og folks oplevelser kan vist alligevel ikke kalibreres op mod hinanden, da vi jo er forskellige individer, men anbefaling gives videre herfra ;)

Risiko for gentagelse: 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 5 timer siden:

Besøgte frække Tascha i dag i en privat/diskret lejlighed. 

Lært af erfaring fra tidligere laver jeg aftaler i nogenlunde god tid, så det planlægges i egen kalender, og så jeg også kan gå og glæde mig lidt tid op til et besøg. 

Havde egentlig, via PB på EG, efterspurgt 30-45 minutter, da det passede godt i min kalender. For lige at bekræfte aftalen ringede jeg Tascha op lige før nytår....- og efter at have hørt den dejlige stemme, kunne jeg simpelthen ikke undlade at udvide til 1 time (har ca 90 km til KBH, så der kan jo hentes lidt tid på transporten - lydmuren kan dog ikke sprænges i en Toyota Verso:P)

Ved ankomst blev jeg modtaget af det smukkeste kæmpesmil, så knæene blev godt bløde :rolleyes:- Jeg kommer squ nok aldrig ikke over min generthed, men den må der da arbejdes med :ph34r:

Nuppede et bad og var klar til fest og løjer. 

Selve akten holder jeg mellem Tascha og jeg, men bliver stadig blød I knæene (og hårdere højere oppe) når jeg fremkalder den indre film af den lækre krop og det søde smil, i mit hovede. 

Supergod kemi, hvor jeg føler at jeg fik en dejlig GFE lige efter mine behov. 

Billeder på annonce: “What you see, is what you get”

Er ikke erfaren nok til at give karakterer, og folks oplevelser kan vist alligevel ikke kalibreres op mod hinanden, da vi jo er forskellige individer, men anbefaling gives videre herfra ;)

Risiko for gentagelse: 100%

Hvad var prisen for den oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Hun ER altså også HELT fantastisk sød at tale med *s* ( og så er hun jo mere smuk end man på nogen måde kan forlange *gg*)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Listige Svend skrev, den 4/1/2019 at 00:39:

Besøgte frække Tascha i dag i en privat/diskret lejlighed. 

Lært af erfaring fra tidligere laver jeg aftaler i nogenlunde god tid, så det planlægges i egen kalender, og så jeg også kan gå og glæde mig lidt tid op til et besøg. 

Havde egentlig, via PB på EG, efterspurgt 30-45 minutter, da det passede godt i min kalender. For lige at bekræfte aftalen ringede jeg Tascha op lige før nytår....- og efter at have hørt den dejlige stemme, kunne jeg simpelthen ikke undlade at udvide til 1 time (har ca 90 km til KBH, så der kan jo hentes lidt tid på transporten - lydmuren kan dog ikke sprænges i en Toyota Verso:P)

Ved ankomst blev jeg modtaget af det smukkeste kæmpesmil, så knæene blev godt bløde :rolleyes:- Jeg kommer squ nok aldrig ikke over min generthed, men den må der da arbejdes med :ph34r:

Nuppede et bad og var klar til fest og løjer. 

Selve akten holder jeg mellem Tascha og jeg, men bliver stadig blød I knæene (og hårdere højere oppe) når jeg fremkalder den indre film af den lækre krop og det søde smil, i mit hovede. 

Supergod kemi, hvor jeg føler at jeg fik en dejlig GFE lige efter mine behov. 

Billeder på annonce: “What you see, is what you get”

Er ikke erfaren nok til at give karakterer, og folks oplevelser kan vist alligevel ikke kalibreres op mod hinanden, da vi jo er forskellige individer, men anbefaling gives videre herfra ;)

Risiko for gentagelse: 100%

Kære Listige Svend

Tusind tak for de søde ord, og at du tog den lange køretur for at besøge mig. Det var en fornøjelse at forkæle og nyde dig. 

Du må have det dejligt til vi ses igen :wub:

Kys fra mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

I morgen er det fredag :D...... Ihhh hvor jeg håber at jeg kan få tid en times tid eller to ........ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tobias skrev, for 4 timer siden:

I morgen er det fredag :D...... Ihhh hvor jeg håber at jeg kan få tid en times tid eller to ........ :D

Tag du bare 2 timer....- hvis begge dine punge er til det :rolleyes:^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Tobias skrev, den 24/1/2019 at 11:50:

I morgen er det fredag :D...... Ihhh hvor jeg håber at jeg kan få tid en times tid eller to ........ :D

:wub: Sødt af dig at lave en nedtælling.. griner. Du kan fange mig på torsdag hvis det passer bedre ind i dine planer. Hvis ikke at vi ses idag, så må du have en dejlig weekend! Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Listige Svend skrev, den 24/1/2019 at 16:24:

Tag du bare 2 timer....- hvis begge dine punge er til det :rolleyes:^_^

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobias

Torsdag it is........ Tænk at man kan mødes med verdens lækreste kvinde *s*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...