Hop til indhold
Peterpedal

Lille Julia - Cassiopeia Stars

Recommended Posts

Er netop hjemvendt fra en "halv" time i selskab med Lille Julia. Du kan checke hende hjemmeside ud her http://www.lillejulia.dk.

Denne dejlige lille tøz har jo været omtalt nogle gange på forskellige sider efter hånden og dette var mit andet besøg ved hende.

Hun kommer desværre bare så sjællent til KBH og hun har heller ikke så mange vagter i løbet af en måned så hun kan være lidt svær at fange.

Jeg har aldrig besøgt cassiopaia før så det var lidt svært at finde syntes jeg. Men ellers rigtig diskret.

Jeg blev lukket ind af en venlig telefondame som tilbød noget at drikke og kort efter kom Julia ind til mig. I højt humør som hun også var sidst jeg besøgte hende.

Hun kunne dog ikke kende mig. Men det er også noget tid siden sidst.

Valget var taget hjemmefra at det skulle være en halv time. Pris 1100 kr.

Hvad der skete vil jeg ik komme meget nærmere ind på men godt det var det og Julia kom også et par gange inden vi var færdige.

Julia tilbyder alle de blide former og kys dog ikke med tungen men det betyder mindre når man kan se og høre og mærke på hende at hun nyder det. Og der gik da heller ikke længe inden hun begyndte at blive våd forneden da jeg var nede og slikke hende.

Blev lukket ud igen efter 50 min og der var ikke engang 5 min ventetid fra jeg kom ind til Julia kom ind og hilste på.

Karakter

Pigen 13

Stedet 10 - da det er lidt svært at finde. Og så er det ekstrem lydt på stedet. Da jeg gik der fra kunne man tydelig høre at der var en der var i gang inde ved siden af. Og det var altså ude på gaden at jeg kunne høre dette igennem vinduet.

Prisen 13 - 1100kr for 30 min er en ok pris.

Gentagelsesfare 200%

Helt sikkert en pige der skal besøges igen og igen og til jer der ikke har besøgt hende kan jeg kun sige at i går glip af noget. Hun er super sød og hyggelig at besøge og så er hun er lille grinebidder. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Julia har længe været på min ønskeliste. Tror snart hun skal testes. :D

Det var så lidt. Jeg kan kun sige en ting. Kom i gang. Hun er helt klart ikke 1 besøg værd men mange besøg værd. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Velkommen i Julias fanklub PeterPedal. Man kan også besøge hende i Århus, og jeg har været en meget tilfreds stamkunde hos Julia i en håndfuld år. Hun er ligeså sød som hun er hamrende lækker, og det siger ikke så lidt. Hun er virkelig flot og giver en super service. Hun er unik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Julia er tæske lækker... perfekt krop... sød, smilende... og super høj service.

Besøgte hende for første gang i fredags... men kommer helt sikkert snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...