Hop til indhold

Recommended Posts

Havde kigget længe på et opslag fra en ung sort pige. Vi havde snakkede kort et par dag i forvejen uden, at det var endt ud med en aftale indtil idag. Vi aftalte 30 min for 800 kr, hvilket var ret godt, da hun normalt tog 1500 kr. Vi mødes senere på Nørreport st, hvorefter vi skulle hjem til hende, men på vej over til hæveautomaten siger hun at prisen nu er 1000 kr. Der skulle jeg jo bare være gået, men desværre to drifterne over og der blev 1000 kr i stedet. På vej i toget synes jeg at hun virke meget anspændt, derfor spørger jeg hende om hendes tidsplan er stram, og det er den. Desværre. Vi kommer op i hendes lejligheden, hvor vi lige tager et hurtigt og får hurtigt overstået do’s and dont’s. Derfra går det lige så stille ned af bakke. Hun starter med at give superfransk, men hurtigt finder jeg ud af at hun ikke sutter særligt dybt, da hun let får kasteopfornemelser. Fedt. Vi prøver med lidt forskellige ting for at for den op og stå, men jeg kan bare mærke at kombinationen at det dårlige blowjob og den anspændige stemning har dræbt lysten. 

 

Det er egentlig synd for hun virker som en meget sød pige, men hun er kun 19 år så jeg tror lidt hun har kastet sig ud i mere end hvad hun mentalt kan rumme, og så er der bare gået profit optimering i den. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...