Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft besøg af Trine, hun hedder også Amelie nogle steder, men hendes kendetegn må da være de kæmpe store bryster for de er da bare super store,tunge og bløde. Lige noget for en babsoman som mig :D

Efter at have sendt et par sms'er, som blev besvaret rimlig hurtigt, besluttede jeg at ringe hende op for lige at høre at vores aftale holdt stik. Hendes stemme i telefonen lød bare mega sød og allerede der var jeg tændt :P

Hun ankom stille og med et let bank på døren...Og jeg blev mødt med et kram og vi snakkede lige lidt om hvad jeg kunne tænke mig og så gik vi ellers igang med en dejlig omgang sex, som det lod til hun også nød :D

Hun er virkelig sød og lækker og med et kønt ansigt og nogle dejlige kvindelige former og igen store, store bryster.. Alt i alt en dejlig pige og oplevelse hvor pigen overholder sin aftale og kommer til tiden, Trine vil jeg gerne se igen :P

Hilsen polaris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er babsoman(som undertegnede :P ) kan Scarlett fra mon-cherie ikke anbefales nok. Jeg har kraftstegme i "karrieren" ikke oplevet noget lignende. De er ægte, de sidder flot og er større end Trines. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er babsoman(som undertegnede :P ) kan Scarlett fra mon-cherie ikke anbefales nok. Jeg har kraftstegme i "karrieren" ikke oplevet noget lignende. De er ægte, de sidder flot og er større end Trines. :D

Damn...hun er satme lækker ud ....Scarlett....hvordan med prisniveauet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...