Hop til indhold
Hunting for beaver

FKK Leipzig del 5

Recommended Posts

Tror at klokken er  22 nu, og lidt tilfældigt går jeg ind og ser en kvinde som tilbyder massage, om jeg havde lyst,, jov hvorfor ikke 

Hun er ansat som massør kun af huset, og hun gjorde meget for lige at forklare mig dit og dat, ingen berøring, hun skulle beholde hendes tøj på mv. 

Ja fint for mig, har lige knaldet 4 forskellige piger og fået 3 udløsninger,, tror sgu ikke at min pik kan stå ret resten af året,, 

Tog en time, da jeg havde brug for et afbræk fra alle de nye indtryk I for min ukendte verden,,, FFK

Massøsen er virkelig dygtig, grundig og kommer hele vejen rundt fra top til tå,, 

Hun kan bare sit kram og jeg er helt i ekstase og falder også i søvn sådan on / off allerede efter 5 min. 

Hun undgår selvfølgelig ikke lige ved flere lejligheder at strejfe mit lem,  jeg vågner op men det gør mit lem ikke,, 

Virkning totalt udeblivelse ,, ingen hejst flag,, hun siger bagefter at 98 %  af alle mænd lige skal prøve hende af og tilbyder hende alt muligt, bare for lige at få en hurtig håndtrold, eller en lille hurtig sutter,, 

Jeg havde ved en hvilken som helst anden lejlighed været med i de 98 %, men bare ikke denne aften her,,, 

Hun roste mig lige frem for at være en true gentleman og holde mig i skindet, også selvom hun jo prøvede at holde i mit skridt flere gange,,, :rolleyes::D

Massør

Navn :  Victoria 

alder ukendt 

Nationalitet : Ukraine

Dygtig dybdegående helkrops massage, minus noget frækt,,,, overhovedet 

Tak det var dejligt nok,, 

Nu skal jeg bare lige over og ligge lidt i spa'en og slappe helt af og få bearbejdet alle aftenens indtryk,, så blir det vel snart midnat og jeg kan sige pænt tak for i aften og komme hjem på hotellet  og putte,,, 

Fortsættelse følger,,, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beaver Beaver Beaver. I am surpriced that you even have the energy to write this story. Even though my reading danish is a bit slow the story amuse me and I can hardly wait for it to continue. You’ve been a very good storyteller so far...... and as I wrote. Can’t wait to read the rest of it. Keep it comming brother:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 6 minutter siden:

Beaver Beaver Beaver. I am surpriced that you even have the energy to write this story. Even though my reading danish is a bit slow the story amuse me and I can hardly wait for it to continue. You’ve been a very good storyteller so far...... and as I wrote. Can’t wait to read the rest of it. Keep it comming brother:biggrin:

Dear Buddha,, 

From the buttom of my heart,,, 

Thank you,, Thank you,,, so NICE to hear those kind words from you,, 

Take Care, behave, peace 

Talk too you later on,,, :)

But believe me when I tell you that my head is so full, almost ready to explode 

/  Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

Dear Buddha.............

But believe me when I tell you that my head is so full, almost ready to explode 

/  Hunter 

No worries, all my pleasure man.

Kindness gives kindness.

I am just guessing here..... it’s your head which has your ears attached to it that is ready to explode right?

 Because if I had understood you correctly by what you wrote ....lillemands head had allready exploded:D:D:Pand he is licking his wounds right know.

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 4 timer siden:

No worries, all my pleasure man.

Kindness gives kindness.

I am just guessing here..... it’s your head which has your ears attached to it that is ready to explode right?

 Because if I had understood you correctly by what you wrote ....lillemands head had allready exploded:D:D:Pand he is licking his wounds right know.

Big smile,,, Yes mini Hunter is comepleatly dead,, No funktion but to piss With,, what so ever :D

Take Care ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...