Hop til indhold
Hunting for beaver

FKK Leipzig del 4

Recommended Posts

Pige 4.  Moldavien /Rumænien mix pige

Navn Sandra 28 år. ca 170 cm. 

Meget specielt ansigt meget markeret, men samtidig utrolig flot og frække øjne

Flot mellem langt hår brunt med et touch afbleget,, lidt curvy, flere tattoo's, ikke særlig pæne tænder, skæve og der manglede vist nok også et par stykker, men hun smilede fint nok uden at afsløre dette, i starten ;)

, Hun var en djævel,, nok den mest mærkelige oplevelse denne aften,,, 

Vi gik på zimmer tog 1 time All incl. 

Har hende lidt mistænkt for at være domina,, 

Afklædning, afslørede de flotteste patter syd for Lübeck,, store tunge, let hængende,, med rigtig store flotte vorter areolier. Men i starten måtte jeg ikke røre, jeg skule bare passivt følge hendes anvisninger, hmmm spooky 

Hun kørte rundt med mig slog mig flere gange i røven, nev mig og bed mig i brystvorterne, ret smerte fuldt, men samtidig, skide frækt, pirende ,, og spillede op og gejlede mig Max op,, jeg var ved at blive fuldstændig vanvittig,, 

Hun legede mig sig selv, fik dog langsomt sneget mig med ind i legen, dog hele tiden på hendes præmisser og anbefalinger,, gør dit og dat,,, 

Ja ja,,, jeg skal da nok,,, bevares 

Havde faktisk lidt svært ved at ha mig selv med men prøvede det bedste jeg har lært at få det optimale ud af situationen, 

Det endte faktisk på trods af alt dette med at blive en ok god oplevelse, alligevel, ja mærkeligt nok,, 

Men nok kun fordi jeg bare gav mig hen og adlød hendes ordrer, 

Prøvede flere gange at tage over men hun blev skide sur og fornærmet og skældte mig ud på flere sprog 

Da jeg havde fået lov til at få den skønneste udløsning til sidst, så blev hun helt normal igen og begyndte at åbne op og snakke helt normalt til mig,, som om intet var hændt., nærmest kæreste agtigt med kram, grin, berøring blidt, kys nusse

Vi snakkede om alt muligt, og hun var helt rar at være i selskab med nu,det talte i den grad hele oplevelsen godt op, hun var også kun på lynvisit i disse dage her,, 

Og igen igen INGEN tunge kys, det var altså ret træls nu den 4 gang i aften UDEN ægte kys 

Hun suttede rigtig godt, og vidste i den grad hvad en mand behøver for at komme, dog heller ikke mere end dette,man skulle jo nødigt blive for glad for hende, eller hun for mig 

Ikke mange ægte følelser hun viste kun efter endt alt, alt for professionel tilgang, i min verden. 

*Tror at hun kunne være noget mere populær hvis hun lige lyttede lidt til andre end hende selv. * tror at det kunne ha været en top kandidat hvis hun bare åbnede mere for den blide side, end denne lidt hårde som hun åbenbart valgte. 

Sandra

Udseende 8,5

Bryster 9,5

Krop 8

Indlevelse 6,5

Sex 6,5

Blow 9

Røv 7

Vi tog pænt afsked og gik tilbage til festen igen 

Fortsættelse følger,,, 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...