Hop til indhold
Guyfromdk

Kara L. Freriksberg Sugarbabe

Recommended Posts

Guest Sparkster
Casten skrev, for 17 minutter siden:

Ud fra objektive kriterier er det måske svært at se forskel, men objektive kriterier er fuldstændigt ligegyldige.

Cool - så er jeg en vandmelon...

@Guyfromdk2 du har ikke gjort noget forkert? Men tråden bør ikke blive fjernet - den er lige så berettiget som alle andre efterlysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 28 minutter siden:

Perception is reality. Hvis kvinden ikke er prostitueret, men sugardater, så er manden ikke prostitutionskunde, men sugardad. Det er jo ren win/win. 

Ud fra objektive kriterier er det måske svært at se forskel, men objektive kriterier er fuldstændigt ligegyldige.

Det er en god pointe og understreger egentlig bare mit tidligere indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 9 minutter siden:

Cool - så er jeg en vandmelon...

@Guyfromdk2 du har ikke gjort noget forkert? Men tråden bør ikke blive fjernet - den er lige så berettiget som alle andre efterlysninger.

1. Det kan du godt overbevise mig om.

2. Hvis alle, som ikke modtager det ønskede svar fra en SB, skal oprette en ny tråd med beklagelser over at være blevet fravalgt, så bliver der godt nok mange nye tråde at følge med i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

1. Ud fra din argumentation så er overbevisning af dig (eller nogen andre) overflødig ;) 

2. Korrekt. Sektionen er en joke, men som det er med jokes... så er den også ganske underholdende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

MIn holdning er at når man bevæger sig i den gråzone, hvilket sugardating er, så synes jeg man skal behandle pigerne med respekt. Særligt fordi de er meget forskellige og netop derfor er der logisk nok også en andel der ikke lige gider have deres navn slået op herinde. Jeg ville lukke tråden og tilmed slette hele sektionen med sugardating.

Personligt har jeg fået langt bedre oplevelser fra sugardating, netop fordi det er piger som er selektive ikke bare når det kommer til penge. Ved at skrive pænt og interessere sig for dem kan man typisk få en langt hyggeligere aften med en pige, som rent faktisk er der af lyst. Men det kræver selvfølgelig man formår, at skrive pænt og har noget at byde på, hvilket kan være svært når man bare ser personer som en vare.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guyfromdk2 skrev, for 16 timer siden:

Det er for mig, helt simpelt. Jeg ønsker ikke at være udstillet på denne side. Jeg føler mig krænket, såret og bange. For at sige det helt ærligt. 

 

Det har sikkert ikke været intentionen, jeg tror altid på det bedste i mennesker! Og tak for den support andre har vist mig i denne tråd ( <3

Om jeg har gjort noget "forkert" eller ej, så er det ikke i orden for mig, at jeg ufrivilligt udstilles på denne måde. 

 

Tag venligst denne post ned med det samme. 

 

Nu er det ikke fordi jeg vil forsvare Guyfromdk eller andre, men du er jo strengt taget heller ikke udstillet på den her side? Der er ingen profilbeskrivelse, eller billeder af dig her vel? og det link til profil skal man være medlem af SD for at se/følge og derinde kan man jo alligevel se dig? Du er jo en af de allermest aktive derinde så du er altid top i (mine) søgningerne? Så jeg kan slet ikke forstå du skal føle dig bange? Og hvad er det som er blevet krænket? og såret?  

Der er ingen herinde som ønsker dig det dårligt?!? Eller fordømmer det du gør? Vi sys jo bare du er dejlig, endda så dejlig at Guyfromdk skrev herinde om råd til om hvad han kunne gøre for komme til at se dig igen? Og du svarede så fint at det er fordi du har over 600 beskedder. Du er dejlig og vi ønsker dig alt det bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 2 timer siden:

Nu er det ikke fordi jeg vil forsvare Guyfromdk eller andre, men du er jo strengt taget heller ikke udstillet på den her side? Der er ingen profilbeskrivelse, eller billeder af dig her vel? og det link til profil skal man være medlem af SD for at se/følge og derinde kan man jo alligevel se dig? Du er jo en af de allermest aktive derinde så du er altid top i (mine) søgningerne? Så jeg kan slet ikke forstå du skal føle dig bange? Og hvad er det som er blevet krænket? og såret? 

Du kan kæde hende direkte sammen med profilen på SD og tråden her, hvilket du jo tydeligt selv skriver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 4 timer siden:

Nu er det ikke fordi jeg vil forsvare Guyfromdk eller andre, men du er jo strengt taget heller ikke udstillet på den her side? Der er ingen profilbeskrivelse, eller billeder af dig her vel? og det link til profil skal man være medlem af SD for at se/følge og derinde kan man jo alligevel se dig? Du er jo en af de allermest aktive derinde så du er altid top i (mine) søgningerne? Så jeg kan slet ikke forstå du skal føle dig bange? Og hvad er det som er blevet krænket? og såret?  

Der er ingen herinde som ønsker dig det dårligt?!? Eller fordømmer det du gør? Vi sys jo bare du er dejlig, endda så dejlig at Guyfromdk skrev herinde om råd til om hvad han kunne gøre for komme til at se dig igen? Og du svarede så fint at det er fordi du har over 600 beskedder. Du er dejlig og vi ønsker dig alt det bedste. 

Jeg er enig. 

 

Det er hendes ADFÆRD der er skrever om. Ikke noget personligt, ingen personlige oplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er enig. 

 

Det er hendes ADFÆRD der er skrever om. Ikke noget personligt, ingen personlige oplysninger

En adfærd som hun (implicit) troede blev holdt mellem to mennesker der delte en intim stund sammen. Det er ikke bare personligt, men af privat karakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, den 8/1/2019 at 18:26:

En adfærd som hun (implicit) troede blev holdt mellem to mennesker der delte en intim stund sammen. Det er ikke bare personligt, men af privat karakter.

Så stopper du lige, indlægget gik på at han ikke kunne få kontakt til pige og spurgte om råd og vejledning - det er hverken personligt eller af privat karakter. I betragtning på hvad man ellers finder her på dette forum så absolut i den "lette" ende af beskrivelserne, jeg kan faktisk ikke se hvordan det kunne gøres mindre.. 

Og ja du kan kæde det sammen med hendes profil hvis man er medlem af SD ellers ikke. Og hvis du er på SD så kan du se hvad hun laver alligevel, så.. 

Jeg kan så glæde alle med at "Kara" har opdateret hendes profil beskrivelse med at hvis ikke hun svarer så er det bare fordi hun har fået mange beskeder og at det ikke skal tages personligt. Så jeg tror faktisk "Kara" har fået noget nyttigt ud af alt dette. Og det er jo bare skønt. Og så håber jeg da bare for vores oprindelige poster at han har fået "dybbet snablen" i "Kara" endnu engang.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 3 timer siden:

Så stopper du lige, indlægget gik på at han ikke kunne få kontakt til pige og spurgte om råd og vejledning - det er hverken personligt eller af privat karakter. I betragtning på hvad man ellers finder her på dette forum så absolut i den "lette" ende af beskrivelserne, jeg kan faktisk ikke se hvordan det kunne gøres mindre.. 

 

Jeg tror egentlig ikke du er i en position til at bede mig stoppe, men kan være jeg tager fejl. Og det er da absolut af privat karakter når vi snakke sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 16 timer siden:

Jeg tror egentlig ikke du er i en position til at bede mig stoppe, men kan være jeg tager fejl. Og det er da absolut af privat karakter når vi snakke sex.

Alt hvad der er i denne tråd vdr. sex har været anonymt, så derfor er der selvfølgelig ikke noget brud på noget af privat karakter - det er muligvis lidt for svært for dig at forstå. 

Derudover vil jeg mene stort set alt hvad der foregår herinde handler om sex, så hvis ikke du ønsker at snakke om det. Hvad laver du så her?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 50 minutter siden:

Alt hvad der er i denne tråd vdr. sex har været anonymt, så derfor er der selvfølgelig ikke noget brud på noget af privat karakter - det er muligvis lidt for svært for dig at forstå. 

Derudover vil jeg mene stort set alt hvad der foregår herinde handler om sex, så hvis ikke du ønsker at snakke om det. Hvad laver du så her?!?

Jeg er helt enig med dig. Denne tråd er da kørt helt af sporet.

Kan vi ikke nævne pigen (med profilnavn, ikke kaldenavn) eller snakke om sex - så er der jo ikke noget forum. Eller?

 

Jeg har personligt besøgt "Kara". Og jeg har givet en lille beskrivelse af min oplevelse af hende som person og hvordan hun overholder aftale mv. 

Jeg holder stadig disse oplysninger private (sexoplevelsen, beløbet, hendes adresse, navn og telefonnr), og selvom hun ikke var ærlig og skuffede, vil jeg til hver en tid respektere hendes privatsfære.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 29 minutter siden:

Jeg holder stadig disse oplysninger private (sexoplevelsen, beløbet, hendes adresse, navn og telefonnr), og selvom hun ikke var ærlig og skuffede, vil jeg til hver en tid respektere hendes privatsfære.

 

Det kan godt være, at du holder oplysningerne private, men det gør Guyfromdk ikke, han oplyser om, hvad han er blevet tilbudt af ydelser og til hvilken pris, og det er efter min mening ikke acceptabelt, hvis han ikke har aftalt det med pigen.

At pigen så tydeligvis er GP, når hun kommer med det beskrevne tilbud, det er delvist en anden sag.

For i min verden kan man godt nogle gange være til prostitution og andre gange være til sugardating, og jeg vil nødigt sættes i bås, som MissMe, Sparkster og Kindhesten80 gør det.

Peronligt har jeg haft 4 kærestelignende forhold via sugardaters (hvilket måske egentlig ikke rigtig er sugardating), og jeg har vel efterhånden datet omkring 20, hvor der var penge involveret. Her var nogle direkte timebetaling, og andre var 300-1000 kr for en eftermiddag eller aften sammen.
Selvom jeg har kontakt med en, som jeg bare spiser og sexer med, og 2, som får 1000 kr for et besøg, så søger jeg stadig ind imellem anden inspiration, og der vil jeg nødigt være stemplet med en forudfattet label fra Eroguide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 1 time siden:

Alt hvad der er i denne tråd vdr. sex har været anonymt, så derfor er der selvfølgelig ikke noget brud på noget af privat karakter - det er muligvis lidt for svært for dig at forstå.

Der stod så vidt jeg kunne se ikke i hendes annonce, hvilke former for sex, hun er interesseret i og til hvilken pris.

Jeg checkede lige eroguides regler, og der står desværre kun, at det er forbudt at offentliggøre indholdet af private beskeder påå eroguide, men ifølge dansk lovgivning er det generelt forbudt at videregive indhold af private beskeder til trediemand.

Nu ved jeg så ikke, om oplysningerne, som Guyfromdk videregav til offentligheden, kom fra en privat besked. Hvis Guyfromdk fik oplysningerne mundtligt så er det jo underligt nok ikke ulovligt at videregive dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 2 timer siden:

Der stod så vidt jeg kunne se ikke i hendes annonce, hvilke former for sex, hun er interesseret i og til hvilken pris.

Jeg checkede lige eroguides regler, og der står desværre kun, at det er forbudt at offentliggøre indholdet af private beskeder påå eroguide, men ifølge dansk lovgivning er det generelt forbudt at videregive indhold af private beskeder til trediemand.

Nu ved jeg så ikke, om oplysningerne, som Guyfromdk videregav til offentligheden, kom fra en privat besked. Hvis Guyfromdk fik oplysningerne mundtligt så er det jo underligt nok ikke ulovligt at videregive dem.

Igen intet er af privat karakter, da der kun er et link til et lukket ikke-offentligt forum "sugardaters", hvor i "Kara" selv har oprettet sig og selv skrevet profilen, og selv udgiver sig for at være "sugarbabe", og "Kara" ikke er hendes rigtige navn, beklager den er ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 6/1/2019 at 17:20:

Den er lidt sjov... Nu har du jo ikke købt et produkt af ham?

Nu er den gal igen. Der er ikke tale om salg af et produkt, men højst en service. Det giver lige så meget mening at anmelde købere som at anmelde sælgere - målgruppen er bare forskellig. Fordi serviceydelsen er intim giver kundeanmeldelser endnu mere mening end hvis det handlede om varekøb eller en mindre intim service.

Du har selv tidligere påpeget at selv en GP ikke er eller sælger et produkt:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig at blande mig i denne samtale :-)

Jeg var kommet igennem , og havde fået en aftale med hende :-)

Glad og spændt drog jeg afsted , og mødte op på det aftalte sted til tiden . Skrev endda 10 minutter før , at jeg overholde mødetidspunktet …. Så står man der !!! Kan se at hun er online . Skriver en besked med ?? . Og lidt senere en besked med at nu går jeg igen !!

Hjemme igen , hun er stadig online !! Efter et par timer , kommer der en besked med en kæmpe undskyldning med at tiden var løbet og sorry , sorry . !! Hun beklager igen , og siger at vi kan lave en ny aftale dagen efter , og at hun denne gang ville komme til mig , hvilke jeg siger ok til . Og det virkelig lyder som om at det kunne blive et super møde . Og hun virkelig var ked af , at hun ikke holdte aftalen dagen før  :-)

Dagen efter skriver vi lidt frem og tilbage .. Begynder at aftale … Så kommer rejsetiden på tale for hende - Men en tid , som jeg ikke kan få til at passe med min rejseplan .. Den kendte jeg ligesom fra dagen før :-) . Jeg var egentlig klar til at tage turen til hende igen … Og så bliver jeg blokeret !!!!!

Om hun skal hænges ud for ikke at svare , mener jeg ikke !! Så må hun vælge den / dem ud , som hun ønsker at skrive med , og evt. mødes med . Og skrive "nej tak" til resten ?? 

Men at hun laver en aftale , og selv "glemmer" den samme dag - Lover aftale næste dag , Og blokerer en pga. småting … Så mener jeg at hun fortjener en dårlig anmeldelse …. !!

Håber hun læser dette:-)

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
ViborgMand skrev, for 3 timer siden:

Giv hende nok sugar og hun sender både film og billeder :-)

Fatter ikke man gider betale for film og billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 19 timer siden:

Fatter ikke man gider betale for film og billeder.

enig, hvorfor betale for noget der ligger i tonsvis af GRATIS ude på det store net ;)

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

De håndører betyder da ikke noget ift at gøre en sb glad og behandle hende ordentligt. I forhandler måske også om prisen??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
ViborgMand skrev, for 9 timer siden:

De håndører betyder da ikke noget ift at gøre en sb glad og behandle hende ordentligt. I forhandler måske også om prisen??? 

Ja ja, bliv du bare i den tro at det handler om at gøre en sb glad og behandle hende ordentligt. Personligt synes jeg det er lidt ynkeligt at købe billeder og film - får et billede af en slesk fyr der ikke har nosserne til at møde kvinderne i virkeligheden. Så kan de piger der sælger film etc snylte på vedkommendes frygt. Manipulere ham ved at bilde ham en masse ind som f.eks at det er lig med at behandle en sb godt at købe film og billeder af hende.

Alt imens sidder hun og fryder sig over at kneppe dig som en anden ATM :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Sacrecoeur skrev, for 8 timer siden:

Ja ja, bliv du bare i den tro at det handler om at gøre en sb glad og behandle hende ordentligt. Personligt synes jeg det er lidt ynkeligt at købe billeder og film - får et billede af en slesk fyr der ikke har nosserne til at møde kvinderne i virkeligheden. Så kan de piger der sælger film etc snylte på vedkommendes frygt. Manipulere ham ved at bilde ham en masse ind som f.eks at det er lig med at behandle en sb godt at købe film og billeder af hende.

Alt imens sidder hun og fryder sig over at kneppe dig som en anden ATM :-D

Og måske var det også hende der slog Olof Palme ihjel og hun er sikkert medlem af ISIS :-) :-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...