Hop til indhold

Recommended Posts

Selve oplevelsen ved jeg ikke noget om, men teksten er ikke een jeg personligt tænder på.

Men, hvis du kigger lidt grundigt efter på de billeder, tror jeg du møder et omedn meget slapt maveskind og nogle bryster med ar.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 27 minutter siden:

Selve oplevelsen ved jeg ikke noget om, men teksten er ikke een jeg personligt tænder på.

Men, hvis du kigger lidt grundigt efter på de billeder, tror jeg du møder et omedn meget slapt maveskind og nogle bryster med ar.

 

 

Tænker hvad du regner med at få ud af den bemærkning?

 Er der ikke plads til alle slags typer og lyster.!

At det måske ikke tænder dig er helt fint, men syntes din bemærkning er unødvendig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Tænker hvad du regner med at få ud af den bemærkning?

 Er der ikke plads til alle slags typer og lyster.!

At det måske ikke tænder dig er helt fint, men syntes din bemærkning er unødvendig.

bemærk at jeg netop af samme årsag undlod at lægge nogen værdi i den sidste sætning, det var rent informativt, så kan man jo selv vælge. 

teksten og den information den sender kan jeg vel godt sige ikke stemmer overens med mine lyster - andre kan jo have det modsat.

Så jeg synes faktisk jeg var sober, selv i år 2, efter krænkelsen blev vor nye gud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 53 minutter siden:

bemærk at jeg netop af samme årsag undlod at lægge nogen værdi i den sidste sætning, det var rent informativt, så kan man jo selv vælge. 

teksten og den information den sender kan jeg vel godt sige ikke stemmer overens med mine lyster - andre kan jo have det modsat.

Så jeg synes faktisk jeg var sober, selv i år 2, efter krænkelsen blev vor nye gud

Jeg føler mig nu ikke krænket men syntes stadig din bemærkninger er unødvendige. 

Du ved vel nok at det er de færreste gper der ligner en model pillet ud af PLAYBOY IRL medmindre de har gennemgået en større photoshop. 

De fleste piger er helt almindelige kvinder med alt hvad det indebærer. 

Jeg bliver stadig overrasket over hvor almindelige de ser ud i virksomheden når man møder en kollega. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ok Ida, tror egentligt vi er rimeligt enige! Derfor forsøgte jeg også at holde mit oprindelige indlæg kort og sobert og informativt.

Jeg er faktisk selv mest til helt almindelige kvinder, men det kan skam blive for almideligt for mig (Især hvis jeg skal betale for det) og der synes jeg bare at det er nemmere at GP'en er åben omkring det og informerer på forhånd, så undgår begge parter et akavet møde.

Jeg bryder mig ikke om at skulle afvise en person pga. udseendet når jeg står overfor hende, det gør jo lisså ondt på hende som det ville gøre på mig, hvis hun afviste mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...