Hanseman 5 Skrevet 3. Januar, 2019 En “pige” såkaldt Julie/Jasmin mosegaard fra århus. Hun har snapchat mosegaard4. Ikke ansøg hende. Hun stjæler dine penge. Vi aftalte camsex for et beløb. Så sendte jeg det også blev hun ved med og ville have flere penge.. har heldigvis en kammerat der har snydt hende med videoer så har fået dem af ham ;) lad hver med og ansøge hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 3. Januar, 2019 Thanks for the heads-up Hanseman. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanseman 5 Skrevet 3. Januar, 2019 Buddha skrev, for 1 minut siden: Thanks for the heads-up Hanseman. Det var så lidt! Vil gerne hjælpe mine med mennesker! Så pas på for pokker! hun er også meldt til politiet, når de snakker med hende vil de sikkert gerne se hendes konto :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 282 Skrevet 10. Januar, 2019 Tak for advarslen, men samtidigt lidt dårlig smag i munden. Hun forlanger nok forudbetaling pga typer som din kammerat der snyder for at få billeder/videoer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GørMigGlad 9 Skrevet 23. December, 2019 Hun er igang igen i år. Hun har lige prøvet at få penge ud af en af mine bekendtskaber igennem sider som badoo og tinder. Samme navn og samme Snapchat. Dog har hun sikkert ændret det nu da han sendte dette link. Hold øje og spred endelig rygtet så ingen bliver snydt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GørMigGlad 9 Skrevet 23. December, 2019 Personen har lige lavet ny profil på badoo under samme navn endda. Siger alt om hvor klog denne person er hahahah. God jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sejemartin 8 Skrevet 7. Januar, 2020 Hun er igang igen. Og har profil på Facebook og vil have forudbetaling for møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sejemartin 8 Skrevet 7. Januar, 2020 Men mødes hum enlig med folk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg