peterpikkemand 5 Skrevet 2. Januar, 2019 Hej alle Hvilken dating sider finder i bedste og mest seriøs.. Til rimelige penge?? Altså hvor får man mest for pengene og en go og seriøs tone, uden for mange FAKE personer:.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4119 Skrevet 2. Januar, 2019 Har for mange år siden haft succes med Scor. Til gengæld kan jeg ikke advare nok mod whatsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 2. Januar, 2019 Scor.dk har jeg også haft en pæn del seriøse henvendelser og har nydt de mange seriøse mænd som ikke stiller så mange spørgsmål og istedet får til makronerne. Men den tid er ovre nu, nu sidder der kun fyre som tror at alle kvinder er villige til at sprede ben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikachu 4 Skrevet 2. Januar, 2019 Sødtøs skrev, for 27 minutter siden: Scor.dk har jeg også haft en pæn del seriøse henvendelser og har nydt de mange seriøse mænd som ikke stiller så mange spørgsmål og istedet får til makronerne. Men den tid er ovre nu, nu sidder der kun fyre som tror at alle kvinder er villige til at sprede ben. Hvad er forskellen mellem de to typer mænd? Hvis mændene engang plejede at "gå til makronerne" uden at stille for mange spørgsmål, og mændene nu tror alle kvinder er villige til at sprede ben. Er det at gå til makronerne, ikke en anden måde at sige, de går målrettet efter sex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødtøs 114 Skrevet 2. Januar, 2019 Pikachu skrev, for 3 minutter siden: Hvad er forskellen mellem de to typer mænd? Hvis mændene engang plejede at "gå til makronerne" uden at stille for mange spørgsmål, og mændene nu tror alle kvinder er villige til at sprede ben. Er det at gå til makronerne, ikke en anden måde at sige, de går målrettet efter sex? forskellen er: hey skal du kneppes iaften til de mænd som ligger mere i at skrive pænt til en pige men de tider er slut nu, nu er der ikke andet end useriøse mænd derinde samt de fyre som ikke godtager et nej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikachu 4 Skrevet 2. Januar, 2019 Tak - nu forstår jeg, hvad du mener Hvis scor.dk ikke længere er der, det sker, hvor er det så? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8349 Skrevet 10. Januar, 2019 (edited) peterpikkemand skrev, den 2/1/2019 at 20:44: Hvilken dating sider finder i bedste og mest seriøs Du skal nok skrive, hvad målet (og udgangspunktet, dvs fx din alder) er hvis du vil have relevante svar. Jeg købte et fx Black Friday tilbud på en måneds Gold-abonnement på Tinder. Det gav mig pænt mange matches og enkelte dates efter en lang tørke ... Redigeret 10. Januar, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tussemanden 0 Skrevet 28. November, 2019 Da jeg datet på daværende tidspunkt brugte jeg væsentligt meget Instagram, og tro eller ej så fik jeg et knald ud af at skrive med en pige i 2 uger. Jeg fik heldigvis knaldet hende mens vi gik ind i det nye år som var 2016 så vidt jeg husker. Havde det ikke været for min homie som var så rar at jeg måtte låne hans bolig havde jeg aldrig fået det knald idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg