Hop til indhold
peterpikkemand

Datingsider

Recommended Posts

Scor.dk har jeg også haft en pæn del seriøse henvendelser og har nydt de mange seriøse mænd som ikke stiller så mange spørgsmål og istedet får til makronerne. 

Men den tid er ovre nu, nu sidder der kun fyre som tror at alle kvinder er villige til at sprede ben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 27 minutter siden:

Scor.dk har jeg også haft en pæn del seriøse henvendelser og har nydt de mange seriøse mænd som ikke stiller så mange spørgsmål og istedet får til makronerne. 

Men den tid er ovre nu, nu sidder der kun fyre som tror at alle kvinder er villige til at sprede ben. 

Hvad er forskellen mellem de to typer mænd? Hvis mændene engang plejede at "gå til makronerne" uden at stille for mange spørgsmål, og mændene nu tror alle kvinder er villige til at sprede ben. Er det at gå til makronerne, ikke en anden måde at sige, de går målrettet efter sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikachu skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er forskellen mellem de to typer mænd? Hvis mændene engang plejede at "gå til makronerne" uden at stille for mange spørgsmål, og mændene nu tror alle kvinder er villige til at sprede ben. Er det at gå til makronerne, ikke en anden måde at sige, de går målrettet efter sex?

forskellen er:

hey skal du kneppes iaften

til de mænd som ligger mere i at skrive pænt til en pige

men de tider er slut nu, nu er der ikke andet end useriøse mænd derinde samt de fyre som ikke godtager et nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterpikkemand skrev, den 2/1/2019 at 20:44:

Hvilken dating sider finder i bedste og mest seriøs

Du skal nok skrive, hvad målet (og udgangspunktet, dvs fx  din alder) er hvis du vil have relevante svar.

Jeg købte et fx Black Friday tilbud på en måneds Gold-abonnement på Tinder. Det gav mig pænt mange matches og enkelte dates efter en lang tørke ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg datet på daværende tidspunkt brugte jeg væsentligt meget Instagram, og tro eller ej så fik jeg et knald ud af at skrive med en pige i 2 uger. Jeg fik heldigvis knaldet hende mens vi gik ind i det nye år som var 2016 så vidt jeg husker. Havde det ikke været for min homie som var så rar at jeg måtte låne hans bolig havde jeg aldrig fået det knald idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...