al3000 695 Skrevet 2. Januar, 2019 Hej alle, er i den heldige situation at jeg har fundet en kvindelig legekammerat, der som jeg er gift. Er der nogen der kan anbefale steder vi kan mødes diskret og "lege" Helst indendørs i den kolde tid. Bilen har vi prøvet, og vil gerne have lidt mere plads Det må gerne være omkring fra Åbenrå til den tyske grænse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Januar, 2019 Sexbio i Kruså og Padborg Motel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 2. Januar, 2019 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Sexbio i Kruså og Padborg Motel Takker, hvor finder man et Motel i området? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 2. Januar, 2019 ligger der ikke et lige ved rundkørslen hvor pølsehuset lå/ligger.. ? Altså fra Bov frakørslen og så mod Kruså, der i den rundkørsel.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. Januar, 2019 al3000 skrev, for 6 minutter siden: Takker, hvor finder man et Motel i området? Fx motel Lyren i Padborg Prøv at foretage en søgning via booking.com eller hotels.com - er sikker på I nok skal finde noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 134 Skrevet 2. Januar, 2019 Jeg ved ikke om det er for langt nord på, men Uge camping har simple værelser til meget billige penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jung 221 Skrevet 2. Januar, 2019 Ibis hotel ved Scandinavian Park, et super sted til at mødes diskret. Motel ved Am Oxer i Harrieslee, også meget diskret. Sengene på Ibis er dog bedre, så det er mit fortrukne sted. Jung Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 207 Skrevet 2. Januar, 2019 Ibis ved Scandinavian Park - eller også huset fra samme kæde i Flensborg by, Süderhofenden 14 tæt ved Rote Straße, er bestemt anbefalelsesværdige. Værelsesindretning og møblement kan ikke ligefrem betegnes om romantisk, men dog velegnet til formålet :-) https://www.accorhotels.com/gb/hotel-6299-ibis-budget-flensburg-handewitt/index.shtml hhv. https://www.accorhotels.com/gb/hotel-3097-ibis-budget-flensburg-city/index.shtml Prisen ligger på omkring en plovmand, lidt afhængigt af ugedagen mv., begge steder er nemt at booke, Scandinavian Park er meget nemt at komme til med fine p-forhold - og hvis du ønsker en større grad af diskretion holder du bare ved butikkerne :-) Hvis du kan nøjes med at booke bare 1 person sparer du ca. 100 kr ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 3. Januar, 2019 Takker alle for svar Jeg kan da se at der er mange muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg