Hop til indhold
Stain

Mini & Beer i Herning / Ikast

Recommended Posts

Nu har jeg haft fornøjelsen af at læse jeres anmeldelser i noget tid. Så derfor er det kun rimeligt at jeg selv begynder at bidrage lidt.

Jeg sad søndag aften 30/12-18 og tænkte for mig selv, at en gang lækker massage med afslutning, ville være en rigtig fin måde at afslutte året på.
På annoncelight faldt jeg over Mini og Beer og tænkte at de så ret kønne ud.
Jeg ringer og hende som svarer mit opkald taler fornuftigt dansk. Vi laver en aftale og en adresse i Kølkær uden for Herning bliver sendt til mig på sms.

På vejen skriver jeg og spørger om det er okay med mobilepay, eller om jeg skulle hæve kontanter. 
Pigen svarer at mobilepay er fint, men at hun desværre har fri fra job nu. Men hvis jeg var interesseret så var hendes veninde der.
Det var fint og jeg fortsatte derud.
Turen fører mig så langt ud på landet, at jeg rent faktisk bliver i tvivl om dette mon kan være rigtigt. Men Google Maps bekræfter at adressen findes, og jeg når da også frem 30 minutter efter som jeg havde lovet.

Huset ligger i et område hvor der ingen gadebelysning er, med masser af grantræer som omkranser det. Men selv i mørket kunne jeg set at det var et meget lille sommerhus som er misvedligeholdt, og jeg fik en kort og flygtig følelse af, at det her lige er skummelt nok. Men jeg banker på døren, og en køn thaipige åbner og lukker mig indenfor.
Herefter præsenterer hun mig for en thai som er godt op i årene, og som slet ikke lignede noget jeg havde lyst til. 

Derfor takkede jeg høfligt nej og bevægede mig mod hoveddøren for at køre igen. Men inden jeg kommer ud, kalder den kønne thai på mig igen, og nu har hun en anden veninde som jeg kunne hygge mig med, hvis jeg ville det.
Jeg blev nysgerrig og gik tilbage for at se hvem pigen var, og her bliver der så åbnet en dør til et soveværelse, hvor pletterne på den beskidte sengs lagen, nærmest tog al min opmærksomhed.
Ud kommer så en thai, som jeg fandt endnu mere frastødende. og som nærmest ydmygt og med meget store tiggende øjner, prøvede at gøre sig til for mig.

Igen høfligt takker jeg nej, men spørger nu den kønne pige direkte om ikke hun havde lyst til en aftale. Hun forklarede at hun var boss, og derfor arbejdede hun ikke. 

Jeg kørte derfra med en ærgerlig følelse over at have spildt min tid. Men det er jo nogle gange vilkårene.

Der kan ikke siges meget andet, end at jeg er glad for det kun var min tid som blev spildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke i orden at pigerne ikke stemmer overens med annoncelight.dk

Jeg har haft fornøjelsen af Beer, da hun var i Esbjerg... og hvilken dejlig oplevelse... wow hun er sød og lækker.

Mini ligner meget....gad vist om de er søstre... 

Har tænkt at besøge Dem i  Kølkær...... Men det skal være de 2 ægte Beer og Mini og ikke nogle “krager”

Men det bekymrer mig hvis det er beskidt og ulækker senge.... øv øv... Da Beer var i Esbjerg var det i luksus lejlighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i Kølkær før Jul, det er et sommerhus som beskrevet, om det er samme beer på billedet som blev mødt af er svært at sige, det er meget photoshoppet og det var ikke fordi belysningen på stedet var vild.

Blev også mødt af den unge pige som var telefon pige og fortalte hun snart ville åbne et massage sted selv, men ikke arbejde her og nu (øv). Fik også set Mini, hun så fin ud, men ikke det jeg var kommet for.

Beer var en energi udladning uden lige, brysterne passede ikke rigtigt med billederne, men igen photoshop, så stadig meget i tvivl om billederne passer. Aftalt tid, ud til et hurtigt bad, hun hopper med ud også tilbage til sengen, hvor energien hele tiden er høj og man er i fokus for det hun laver, var lidt træt af hun skulle finde glidecremen frem, men da den bette blev lukket ind, så gav det god mening hun er en petite lille en og det er grotten også. Kommer jeg på de kanter igen, så er chancen for gentagelse stor.

Det negative, stedet er ikke for rent, der tilbydes uden og aftalt tid passede ikke, da der var kunder, så man fik lov at vente på en madras sammen med telefon pigen.

konklusion, hvis der er en anden beer som er i top, så behøver hende her ikke kopiere hende, for hun er en personlighed i sig selv og enerig som en enegizer bunny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...