Hop til indhold
Enen

Blowjob så du skriger "Sugardaters"

Recommended Posts

Hvis du vil have et blowjob der kan mærkes og hvor du virkelig bliver suttet til du kommer og afleverer klatten i munden på hende så skal du prøve Mommy7. 

Hvis du før har fået gode blowjob så kan jeg love dig for hun suger safterne ud af dig og gør rent efter sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Måske men skal tilføjes at hun ser HEEEELLLLLTTTTT anderledes ud end hendes billeder. Sød nok, men MEEEGGGEEETTT langt fra billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i dag og ja hun er lidt ældre nu end på billederne,  men fuck hun sutter hjernen ud gennem pikken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en sjælden kvalitet. Det sker stort set aldrig at jeg får suttet pik, så det virkelig rykker. Er hun også et godt knald? For mig er bj kun en form for opvarmning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
perperhansen skrev, den 8/1/2019 at 09:01:

Hvor i landet holder hun til ? .. lyder som et godt blow :-)

Der er et link til hendes profil ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop besøgt den frække bedstemor og det var egentlig en fin oplevelse. Den indledende kommunikation med hende gik fint og det var aldrig mit indtryk, at det alene handlede om penge for hende. Så langt så godt.

Nemt at få en aftale, så kørte hjem til hende og hun tog imod godt dullet op med makeup, selvsiddende strømper osv. Hun gik ret hurtigt i gang med at guffe gren og det er rigtigt som beskrevet af Enen, at hun har forstand på sutteriet. Godt med gufferi og boller og mellemkød fik også en tur, hvorefter jeg spredte benene og så slyngede hun ellers salaten, og godt med tunge helt op i hullet. Til sidst sprøjtede jeg i munden på hende og hun slugte hele min ladning (jeg havde endda sparet op til hende, så der var godt med sovs). Efter en pause suttede hun min pik stiv igen og så kneppede jeg hende. Gummi var valgfrit, men jeg valgte nu at have det på :). Tog hende doggy indtil jeg kom og hun virkede også til at nyde det.

Kunne godt finde på at gentage, men vil dog anbefale hende primært til den kortere tur; hovedsagelig blow. Man skal også synes det er frækt, at hun er en ældre liderlig bedstemor, blot så der er forventningsafstemt forinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der er lige lovligt for meget GP, og ikke SB, over hende .... 

Desværre en voksende tendens på SD. 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 21 minutter siden:

Nogle der ved om bedstemor stadigvæk er aktiv? 

Ja vil du suttes så kan jeg få hende til at kontakte dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...