Hop til indhold
Andershamselv

Super oplevelse hos ginaree vejle

Recommended Posts

Hej alle sammen 

Så for den jeg fik en omgang massage som bare var super 

Jeg ankommer kl. 20.00 på en stille fredag for at få en omfang massage 

Jeg kommer ind til et lille rum hvor jeg bliver spurgt  om jeg vil have mere en bare massage som jeg siger ja til 

Så jeg betale for en time med sex 

Massagen er udmærket og fræk. Nu bliver det tid til det sjov og lille mand er ikke så lille mere 

Hun hopper op og går løs på mig efter en time var jeg ikke kommet inu men hun ville ikke stoppe hun siger bare please no stop no stop så efter 30 min mere kom jeg. 

Sikker en tur 

Adressen er 

 

Godt nytår der Ude 

 

 

 

Redigeret af Andershamselv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andershamselv skrev, for 1 minut siden:

Hej alle sammen 

Så for den jeg fik en omgang massage som bare var super 

Jeg ankommer kl. 20.00 på en stille fredag for at få en omfang massage 

Jeg kommer ind til et lille rum hvor jeg bliver spurgt  om jeg vil have mere en bare massage som jeg siger ja til 

Så jeg betale for en time med sex 

Massagen er udmærket og fræk. Nu bliver det tid til det sjov og lille mand er ikke så lille mere 

Hun hopper op og går løs på mig efter en time var jeg ikke kommet inu men hun ville ikke stoppe hun siger bare please no stop no stop så efter 30 min mere kom jeg. 

Sikker en tur 

Godt nytår der Ude 

 

 

 

Et link måske

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ella, tror hun hed som jeg besøgte i lørdags. Sød pige med en pæn og lækker krop. god udstråling og humør. Efter betaling - Lidt tilbageholdende i hendes blow og sørger i det hele taget for det ikke bliver for intimt .

Tilbyder ikke, men tillader - meget imødekommende pige. Jeg fik ingen massage.

Inden akten tørrede hun sig med en serviet. Det forstyrrer mit hoved. Har hun mon ikke været i bad - eller blot en ekstra gestus??? Jeg beder altid om bad og forventer pigen også er frisk fra badet. 

Jeg kan il gengæld nævne GIN/Belle ( fra andet sted i byen ) som jeg aldrig har været i tvivl om - altid er frisk og ren fra badet.

Jeg synes ikke helt at genkende stedet fra billederne på hjemmesiden. Virker lidt nusset og rodet på badeværelset og køkkenet. Rummet er småt, men vel ok til formålet. Men igen lidt i tvivl om hygiejnen med rene håndklæder.

Og så bryder jeg mig ikke om når bordelmutter råber fra et andet rum, at tiden er ved at være gået.  Så ingen, men formoder det var hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag.. Dårlig massage og kun fokus på penge. De er ikke vær og bruger penge på, der er mange steder i Vejle hvor der tilbydes en meget bedre service,

Også et popurlært sted for muslimer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...