Andershamselv 28 Skrevet 2. Januar, 2019 (edited) Hej alle sammen Så for den jeg fik en omgang massage som bare var super Jeg ankommer kl. 20.00 på en stille fredag for at få en omfang massage Jeg kommer ind til et lille rum hvor jeg bliver spurgt om jeg vil have mere en bare massage som jeg siger ja til Så jeg betale for en time med sex Massagen er udmærket og fræk. Nu bliver det tid til det sjov og lille mand er ikke så lille mere Hun hopper op og går løs på mig efter en time var jeg ikke kommet inu men hun ville ikke stoppe hun siger bare please no stop no stop så efter 30 min mere kom jeg. Sikker en tur Adressen er Langelinie 2, 7100 Vejle Godt nytår der Ude Redigeret 2. Januar, 2019 af Andershamselv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 71 Skrevet 2. Januar, 2019 Andershamselv skrev, for 1 minut siden: Hej alle sammen Så for den jeg fik en omgang massage som bare var super Jeg ankommer kl. 20.00 på en stille fredag for at få en omfang massage Jeg kommer ind til et lille rum hvor jeg bliver spurgt om jeg vil have mere en bare massage som jeg siger ja til Så jeg betale for en time med sex Massagen er udmærket og fræk. Nu bliver det tid til det sjov og lille mand er ikke så lille mere Hun hopper op og går løs på mig efter en time var jeg ikke kommet inu men hun ville ikke stoppe hun siger bare please no stop no stop så efter 30 min mere kom jeg. Sikker en tur Godt nytår der Ude Et link måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andershamselv 28 Skrevet 2. Januar, 2019 De har ikke en hjemme side jeg kan finde den der er på goggle passer ikke men adressen er Langelinie 2, 7100 Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 440 Skrevet 5. Januar, 2019 Ny bruger skrev, den 2/1/2019 at 11:00: Et link måske http://darawadeethaimassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Picasso 34 Skrevet 5. Januar, 2019 Lyder da godt. Hvad var prisen, for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andershamselv 28 Skrevet 6. Januar, 2019 Picasso skrev, den 5/1/2019 at 13:19: Lyder da godt. Hvad var prisen, for sådan en omgang? Prisen var 1000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 270 Skrevet 7. Januar, 2019 Ella, tror hun hed som jeg besøgte i lørdags. Sød pige med en pæn og lækker krop. god udstråling og humør. Efter betaling - Lidt tilbageholdende i hendes blow og sørger i det hele taget for det ikke bliver for intimt . Tilbyder ikke, men tillader - meget imødekommende pige. Jeg fik ingen massage. Inden akten tørrede hun sig med en serviet. Det forstyrrer mit hoved. Har hun mon ikke været i bad - eller blot en ekstra gestus??? Jeg beder altid om bad og forventer pigen også er frisk fra badet. Jeg kan il gengæld nævne GIN/Belle ( fra andet sted i byen ) som jeg aldrig har været i tvivl om - altid er frisk og ren fra badet. Jeg synes ikke helt at genkende stedet fra billederne på hjemmesiden. Virker lidt nusset og rodet på badeværelset og køkkenet. Rummet er småt, men vel ok til formålet. Men igen lidt i tvivl om hygiejnen med rene håndklæder. Og så bryder jeg mig ikke om når bordelmutter råber fra et andet rum, at tiden er ved at være gået. Så ingen, men formoder det var hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand16 14 Skrevet 10. Januar, 2019 Var forbi i dag.. Dårlig massage og kun fokus på penge. De er ikke vær og bruger penge på, der er mange steder i Vejle hvor der tilbydes en meget bedre service, Også et popurlært sted for muslimer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 270 Skrevet 16. Januar, 2019 Muslimer?? Er det positivt eller negativt? Eller hvad mener du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
porkar 30 Skrevet 16. Januar, 2019 Mon ikke stedet også er populært blandt kommunister? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg