Hop til indhold

schiffbrücke, flensborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

nogle der ved om der er piger på Schiffbrücke 56 der er ingen annoncer...

Skrevet
CoolcT skrev, for 38 minutter siden:

Hej Brødre

nogle der ved om der er piger på Schiffbrücke 56 der er ingen annoncer...

Der er altid piger der - tror der er døgnåbent.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. 

Skrevet

Kørte forbi søndag aften ved 20-21-tiden og da var der mørkt i alle vinduer, så jeg tror ikke der er nogen der i denne uge.

Skrevet
wilson skrev, den 2/1/2019 at 21:53:

Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. 

Fredag kan du sikkert også komme ind i bygningen igen uden robåd. Der har været oversvømmelse i området de sidste dage.:sad:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.