Hop til indhold
CoolcT

schiffbrücke, flensborg

Recommended Posts

CoolcT skrev, for 38 minutter siden:

Hej Brødre

 

nogle der ved om der er piger på Schiffbrücke 56 der er ingen annoncer...

Der er altid piger der - tror der er døgnåbent.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, den 2/1/2019 at 21:53:

Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. 

Fredag kan du sikkert også komme ind i bygningen igen uden robåd. Der har været oversvømmelse i området de sidste dage.:sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...