CoolcT 8 Skrevet 2. Januar, 2019 Hej Brødre nogle der ved om der er piger på Schiffbrücke 56 der er ingen annoncer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12663 Skrevet 2. Januar, 2019 (edited) CoolcT skrev, for 38 minutter siden: Hej Brødre nogle der ved om der er piger på Schiffbrücke 56 der er ingen annoncer... Der er altid piger der - tror der er døgnåbent. Redigeret 2. Januar, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 49 Skrevet 2. Januar, 2019 Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 71 Skrevet 2. Januar, 2019 Kørte forbi søndag aften ved 20-21-tiden og da var der mørkt i alle vinduer, så jeg tror ikke der er nogen der i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 3. Januar, 2019 wilson skrev, den 2/1/2019 at 21:53: Kort før jul var der kontrolbesøg af politi og myndigheder. Der forsvandt en 5-6 stykker ved den lejlighed, hvis papirer åbenbart ikke var i orden. Siden har der stort set kun været de to ældre thaier, som bor der fast. Så pt ville jeg ikke være så sikker på at der er nogle til stede. Jeg har dog ikke været inde i huset og se. Regner med at gøre det på fredag. Fredag kan du sikkert også komme ind i bygningen igen uden robåd. Der har været oversvømmelse i området de sidste dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg