Hop til indhold
nico mortensen

slet ingen gode damer i aalborg idag?

Recommended Posts

DETH skrev, for 7 minutter siden:

Du har lagt din efterlysning det forkerte sted. 

Men tag et kig på hende her, er næsten sikker på du ikke blir skuffet. 

https://annoncelight.dk/showad/218136

Hendes bryster er i hvertfald blevet forstørret fornylig, hende har jeg besøgt en del gange, hun er okay, men alt koster ekstra.. og så er det iøvrigt ikke Aalborg hun er men Brønderslev.

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redboys skrev, for 3 minutter siden:

Hendes bryster er i hvertfald blevet forstørret fornylig, hende har jeg besøgt en del gange, hun er okay, men alt koster ekstra.. og så er det iøvrigt ikke Aalborg hun er men Brønderslev.

Beklager jeg kom med det bedste bud jeg havde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for de forskellige, jeg ser lige om jeg kan finde andre, hvad med hende adelle ? ved i om hun er smuttet?? der var også en der hed michelle igår, lidt en dulle med store bryster. men da jeg kom var der lukket/intet lys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nico mortensen skrev, for 8 minutter siden:

hun tager heller ikke telefonen?. har hun en adresse man bare kan komme til?

Hun plejer at sætte annonce på først på eftermiddagen. 

Har ikke besøgt hende i Brønderslev. Og det er dårlig still at dele adresser pigerne ikke selv skriver i deres annoncer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 12 minutter siden:

Hvis du kan styre din liderlighed, så vent til i morgen, der kommer sweet Sophie tilbage, hende går du med 100% garanti ikke forkert af. https://annoncelight.dk/showad/245220

er mere til de helt slanke og falske bryster :) .. gerne dullet også. 

men ja det er godt nok ikke mange som er på idag! :S sig til hvis du har kenskab til nogle af dem  jeg søger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nico mortensen skrev, Lige nu:

er mere til de helt slanke og falske bryster :) .. gerne dullet også. 

men ja det er godt nok ikke mange som er på idag! :S sig til hvis du har kenskab til nogle af dem  jeg søger

 

Ok, ja det er ikke sweet Sophie så. Har du tjekket ud i Vejgaard hos de polske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 minutter siden:

Ok, ja det er ikke sweet Sophie så. Har du tjekket ud i Vejgaard hos de polske piger. 

Vær lige opmærksom på at det aldrig er de piger du ser på billederne som rent faktisk er der...... Der er rigtig mange fake billeder under de samme 4-5 navne :ph34r:

Og er enig med klinikfuckers at sweet Sophie er en fuldtræffer ... men ja - ikke en slank at type

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nico mortensen skrev, den 2/1/2019 at 11:33:

 

nej ikke lige ...... men hvis hun som hun skriver - er Adeles søster ...... ?! :D ... så ville jeg nok være skeptisk ... (og så gad jeg da godt spotte moderen:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...