Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende i Vejle lige før jul - hun er en fantastisk sød og dejlig pige, med en krop der i mine øjne er perfekt !

Da hun så samtidig er imødekommende og sød at snakke med, gav det i alt en skøn oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, den 3/1/2019 at 15:28:

Ikke så langt hår som på billederne, men på billederne kan man ikke rigtig se hendes flotte krop.

Synes faktisk hun ser sindssygt lækker ud på billederne, så hvis hun er endnu flottere irl, virker det dælme fristende.

Den røv kan da virkelig få humøret i vejret :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 4 timer siden:

Synes faktisk hun ser sindssygt lækker ud på billederne, så hvis hun er endnu flottere irl, virker det dælme fristende.

Den røv kan da virkelig få humøret i vejret :wub:

Ja hun er så lækker - og kommer til Vejle på mandag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af Sasha en gang i Vejle. Hun "sovser" måske lige vel rigelig parfume på. Hvilket hun ikke har grund til, da hun dufter (og smager) ret fantastisk de rigtige steder ;) Så tror det var gensidig nydelse - hun lød ihvertfald ikke utilfreds. Det kan sagtens blive til gentagelse. Og tøv ikke, hvis du er til en rimelig slank, blond, moden, dansk kvinde. Måske en lille snas husmor-type over hende. Men hun bliver ret engageret undervejs, hvis du behandler og tilfredsstiller hende godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte sasha her til formiddag. Det er 1. gang jeg har besøgt en dansk gp. Og sikke et syn som mødte mig. Lækker pige med en rigtig god attitude og utrolig meget nærvær, som jeg sætter meget højt... Tænk at en 40 årig holder sig så godt og stadig har stor lyst til sex. Dejlig sprød hud og følsomme naturlige bryster.

startede ud med Real kys og kram. Derefter ned og kysse og Nøj det er et smukt syn og med god resultat. Så blev det min tur og der blev suttet, spyttet og suttet til helt store guldmedalje.

desværre strejkede lillemand lidt da der kom frakke på, nok mest pga min overraskende nervøsitet og faktisk også præstationsangst, men med saftige kys, dejlige hænder og en slat olie blev jeg tømt til sidste dråbe.

alt i alt en fantastisk oplevelse og absolut fare for gentagelse når hun besøger os igen...

god aften derude.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 18.3.2019 at 11:52:

Har også haft fornøjelsen af Sasha en gang i Vejle. Hun "sovser" måske lige vel rigelig parfume på. Hvilket hun ikke har grund til, da hun dufter (og smager) ret fantastisk de rigtige steder ;) Så tror det var gensidig nydelse - hun lød ihvertfald ikke utilfreds. Det kan sagtens blive til gentagelse. Og tøv ikke, hvis du er til en rimelig slank, blond, moden, dansk kvinde. Måske en lille snas husmor-type over hende. Men hun bliver ret engageret undervejs, hvis du behandler og tilfredsstiller hende godt :)

1000 tak " snas husmor-type " haha :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 6 timer siden:

Besøgte sasha her til formiddag. Det er 1. gang jeg har besøgt en dansk gp. Og sikke et syn som mødte mig. Lækker pige med en rigtig god attitude og utrolig meget nærvær, som jeg sætter meget højt... Tænk at en 40 årig holder sig så godt og stadig har stor lyst til sex. Dejlig sprød hud og følsomme naturlige bryster.

startede ud med Real kys og kram. Derefter ned og kysse og Nøj det er et smukt syn og med god resultat. Så blev det min tur og der blev suttet, spyttet og suttet til helt store guldmedalje.

desværre strejkede lillemand lidt da der kom frakke på, nok mest pga min overraskende nervøsitet og faktisk også præstationsangst, men med saftige kys, dejlige hænder og en slat olie blev jeg tømt til sidste dråbe.

alt i alt en fantastisk oplevelse og absolut fare for gentagelse når hun besøger os igen...

god aften derude.....

1000 tak, det var sødt skrevet <3 og en kæmpe fornøjelse :D Håber vi ses igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...