henrik_klausen 60 Skrevet 2. Januar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/218283 nogen som har gode erfaringer med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 2. Januar, 2019 Brug søge funktionen, der er masser af anmeldelser af hende her på Eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 3. Januar, 2019 Besøgte hende i Vejle lige før jul - hun er en fantastisk sød og dejlig pige, med en krop der i mine øjne er perfekt ! Da hun så samtidig er imødekommende og sød at snakke med, gav det i alt en skøn oplevelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 3. Januar, 2019 passer billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 3. Januar, 2019 Ikke så langt hår som på billederne, men på billederne kan man ikke rigtig se hendes flotte krop. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. Januar, 2019 Gammelnisse skrev, den 3/1/2019 at 15:28: Ikke så langt hår som på billederne, men på billederne kan man ikke rigtig se hendes flotte krop. Synes faktisk hun ser sindssygt lækker ud på billederne, så hvis hun er endnu flottere irl, virker det dælme fristende. Den røv kan da virkelig få humøret i vejret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 29. Januar, 2019 Grenå skrev, for 10 timer siden: Er hun 100 % dansk? Nej hun er Københavner Ja - pæredansk ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 29. Januar, 2019 Midtvestagurken skrev, for 4 timer siden: Synes faktisk hun ser sindssygt lækker ud på billederne, så hvis hun er endnu flottere irl, virker det dælme fristende. Den røv kan da virkelig få humøret i vejret Ja hun er så lækker - og kommer til Vejle på mandag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 29. Januar, 2019 Gammelnisse skrev, for 7 timer siden: Ja hun er så lækker - og kommer til Vejle på mandag Undskyld - det er på tirsdag ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 18. Marts, 2019 Har også haft fornøjelsen af Sasha en gang i Vejle. Hun "sovser" måske lige vel rigelig parfume på. Hvilket hun ikke har grund til, da hun dufter (og smager) ret fantastisk de rigtige steder Så tror det var gensidig nydelse - hun lød ihvertfald ikke utilfreds. Det kan sagtens blive til gentagelse. Og tøv ikke, hvis du er til en rimelig slank, blond, moden, dansk kvinde. Måske en lille snas husmor-type over hende. Men hun bliver ret engageret undervejs, hvis du behandler og tilfredsstiller hende godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 19. Marts, 2019 Besøgte sasha her til formiddag. Det er 1. gang jeg har besøgt en dansk gp. Og sikke et syn som mødte mig. Lækker pige med en rigtig god attitude og utrolig meget nærvær, som jeg sætter meget højt... Tænk at en 40 årig holder sig så godt og stadig har stor lyst til sex. Dejlig sprød hud og følsomme naturlige bryster. startede ud med Real kys og kram. Derefter ned og kysse og Nøj det er et smukt syn og med god resultat. Så blev det min tur og der blev suttet, spyttet og suttet til helt store guldmedalje. desværre strejkede lillemand lidt da der kom frakke på, nok mest pga min overraskende nervøsitet og faktisk også præstationsangst, men med saftige kys, dejlige hænder og en slat olie blev jeg tømt til sidste dråbe. alt i alt en fantastisk oplevelse og absolut fare for gentagelse når hun besøger os igen... god aften derude..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 19. Marts, 2019 lovingboobs skrev, den 18.3.2019 at 11:52: Har også haft fornøjelsen af Sasha en gang i Vejle. Hun "sovser" måske lige vel rigelig parfume på. Hvilket hun ikke har grund til, da hun dufter (og smager) ret fantastisk de rigtige steder Så tror det var gensidig nydelse - hun lød ihvertfald ikke utilfreds. Det kan sagtens blive til gentagelse. Og tøv ikke, hvis du er til en rimelig slank, blond, moden, dansk kvinde. Måske en lille snas husmor-type over hende. Men hun bliver ret engageret undervejs, hvis du behandler og tilfredsstiller hende godt 1000 tak " snas husmor-type " haha 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 19. Marts, 2019 Del7100 skrev, for 6 timer siden: Besøgte sasha her til formiddag. Det er 1. gang jeg har besøgt en dansk gp. Og sikke et syn som mødte mig. Lækker pige med en rigtig god attitude og utrolig meget nærvær, som jeg sætter meget højt... Tænk at en 40 årig holder sig så godt og stadig har stor lyst til sex. Dejlig sprød hud og følsomme naturlige bryster. startede ud med Real kys og kram. Derefter ned og kysse og Nøj det er et smukt syn og med god resultat. Så blev det min tur og der blev suttet, spyttet og suttet til helt store guldmedalje. desværre strejkede lillemand lidt da der kom frakke på, nok mest pga min overraskende nervøsitet og faktisk også præstationsangst, men med saftige kys, dejlige hænder og en slat olie blev jeg tømt til sidste dråbe. alt i alt en fantastisk oplevelse og absolut fare for gentagelse når hun besøger os igen... god aften derude..... 1000 tak, det var sødt skrevet og en kæmpe fornøjelse Håber vi ses igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 20. Marts, 2019 SASHA skrev, for 8 timer siden: 1000 tak " snas husmor-type " haha Ja bare en lille "snas"... Ved at være stykke tid siden nu, men sådan jeg husker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 151 Skrevet 21. Marts, 2019 lovingboobs skrev, for 22 timer siden: Ja bare en lille "snas"... Ved at være stykke tid siden nu, men sådan jeg husker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg