Hop til indhold
bager

cecilia sexyclub

Recommended Posts

Hej er der nogle som kender noget til cecilia fra sexyclub .www.sexyclub.dk

Overvejer et besøge i dag søndag men ville lige høre om der er nogle erfaringer blandt brødrene

Vh bager

Ps jeg kan stadig ikke finde ud af at lave det skide link er der en der gider så siger jeg tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bager,

Nu har jeg jo ikke ligefrem "testet" Cecilia, men jeg kender hende indgående, så jeg kender osse hendes indstilling til jobbet. Jeg tør faktisk godt at lægge hovedet på blokken og sige, at du ikke går forkert hos denne pige. 

Ej heller går du forkert hos hverken Liv eller Malou som osse huserer på stedet, og som du tidligere har efterlyst. 

De er tre vidt forskellige piger, men alle besidder de den positive indstilling, så jeg tør godt sætte mine odds på alle tre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps jeg kan stadig ikke finde ud af at lave det skide link er der en der gider så siger jeg tak

1. Marker det link du vil kopiere med musen.

2. Tryk på højre musetast

3. Vælg "kopier"

4. Gå til der hvor du skriver dit indlæg og placer curser hvor linket skal stå

5. Tryk på "URL" ovenover indlægsboksen

6. Tryk på højre musetast

7. Vælg "sæt ind".

Så har du dit link. Men husk at din curser nu står et sted hvor du ikke umiddelbart kan skrive videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...