Hop til indhold
Ham den liderlige

Scam eller potentiel jackpot?

Recommended Posts

 

Fandt hende for et par uger siden, men jeg fik først kontakt til hende i aften. 

De første alarmklokker begyndte allerede at ringe da jeg så, hvor lave priserne var derfor jeg ringede for at høre om der ikke var noget der stak under. 

Det var der ikke i forhold til priserne, men til gengæld skal man betale i forvejen, hvilket selvfølgelig er med til at skabe de her scam vibes.

Jeg spurgte om det ikke var ok om jeg bare hævede pengene til hende i stedet, men det afviste hun blankt, til gengæld fik jeg både nummeret til hendes veninde hun laver det sammen med samt nummeret til en af deres kunder.

Jeg fik efterfulgt snakkede med både veninden og ham den tidligere kunde. De virker alle tre super søde, men jeg kan ikke lade vær med at være en smule skeptisk, da jeg er helt ny på siden ville jeg gerne lige have jeres feedback.

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så nok her at det handler om, at bevare sin sunde fornuft og sin logiske tankegang.   Hvad skulle ideen være for at kræve pengene først ? Tja...enten fordi der er tale om almen fup eller fordi at man slipper at forholde sig til risikoen for at gæster booker tid og udebliver.

Du har talt med pigen, der gør en ihærdig indsats for at overbevise dig.  Her tænker jeg, at hvis hun selv synes du virker seriøs, så burde hun være åben for et kompromis af en slags. Det er hun tilsyneladende ikke.  Personligt ville jeg nok tilbyde en pris der var højere (første gang) og hvis det ikke kunne skabe en interesse, ville jeg bare droppe det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well.. undskyldningen var at de har oplevet at der er nogle der har snydt dem, men den har man selvfølgelig hørt mange gange.

Det eneste jeg foreslog var at jeg kunne hæve pengene til hende, så et muligt kompromis er selvfølge stadig en mulighed.

Redigeret af Ham den liderlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 4 timer siden:

Well.. undskyldningen var at de har oplevet at der er nogle der har snydt dem, men den har man selvfølgelig hørt mange gange.

Det er et vilkår i denne branche......kan man ikke tåle at der bliver lavet no-show-aftaler så er man det forkerte sted.

Og selvom det selvfølgelig er ærgerligt og pisse irriterende at kunden ikke dukker op, så har hun jo trods alt kun spildt sin tid. Hun har jo ikke produceret en vare f.eks. en 3-retters menu der er lige til skraldespanden og dermed sætter hende i direkte udgift.

Jeg ville personligt ikke betale forud.

Mest tankevækkende og besynderligt er dog i mine øjne, hvorfor du får den anden kundes telefonnummer?? Han kan jo være med på et evt. scam. Og hvis han er en reel upartisk kunde, HVORFOR fanden indvilliger han i at hans nummer gives ud som reference ??? 

Ville nogen af gutterne herinde indvillige i det ?? og ville du selv?? Jeg ville i hvert fald ikke.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig betale noget forud.

Det her lugter da langt væk af fusk, med 3 involverede personer!

Redigeret af puj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Ja. Det lyder ikke helt legit. Jeg ville ikke involvere mig yderligere, hvis jeg var dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig nogensinde betale forud. Desuden stinker teksten af scam - hun sælger dyre billeder/videoer og lokker med at hvis du køber dem så kan vi måske mødes? Styr langt udenom

Del dette indlæg


Link til indlæg

100% scam. Alt det med forudbetaling skal du styre langt udenom som en anden også siger. 

Og når priser er så lave bør alarm klokkerne også ringe.

Redigeret af Cuminyourface1979

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for jeres feedback. 

Jeg tænker at jeg vil prøve en sidste gang med at overtale hende til et kompromis, hvor forudbetaling ikke indgår.

Har dog ikke de store forhåbninger, men jeg jeg håber på de bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2019 at 14:29:

Tusind tak for jeres feedback. 

Jeg tænker at jeg vil prøve en sidste gang med at overtale hende til et kompromis, hvor forudbetaling ikke indgår.

Har dog ikke de store forhåbninger, men jeg jeg håber på de bedste.

Kære liderlige ven, lyt nu til dine brødre ;-)

Din tid vil være brugt bedre på at finde en ny potentiel jackpot derude...

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

100% sikkert et scam for hurtigt at besvare dit spm. Jeg læser intet, som tyder på noget andet.

Jeg forstår ikke, at folk kan være naive nok til bare at overveje forudbetaling. Brug hovedet i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...