Hop til indhold

PAS PÅ!!!!!! Mulig scam

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide

Jeg faldt over denne annonce på annoncelight, lækker ung studine, rigtig god pris, så jeg ringede selvfølgelig... Efter at have talt med en sød ung pige og aftalt en time for 1000 kr kl. 20.00, ville hun sende mig adressen... Super... Men istedet for adressen modtog jeg en sms om at forudbetale 500 kr, da hun ikke mødtes med useriøse mænd... Hmmm... Nej sgu da, tror tøsen jeg er dum!!! 

https://annoncelight.dk/showad/267168

Happy hunting for the good ones

Mvh Buttfreak

Redigeret af Buttfreak

Skrevet
  • Author

Jep, profil slettet... Nok fordi jeg "kom til" at nævne jeg smed dem på dette skønne forum... Ha ha ha... 

Skrevet
Buttfreak skrev, for 5 minutter siden:

Jep, profil slettet... Nok fordi jeg "kom til" at nævne jeg smed dem på dette skønne forum... Ha ha ha... 

Bare afslør snyderne!

Skrevet
Buttfreak skrev, for 47 minutter siden:

Husk meget gerne at skrive telefonnummer /mail som en del af teksten. Så kommer denne tråd frem ved en efterfølgende søgning (såfremt annoncen kommer op igen)

Men tak for at dele/advare.....

Godt nytår :)

Skrevet

Jeg anmeldte profilen for falske billeder - det var en eller anden amatørmodels billeder annoncen brugte (har glemt navnet)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.