Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Eroguide

Jeg faldt over denne annonce på annoncelight, lækker ung studine, rigtig god pris, så jeg ringede selvfølgelig... Efter at have talt med en sød ung pige og aftalt en time for 1000 kr kl. 20.00, ville hun sende mig adressen... Super... Men istedet for adressen modtog jeg en sms om at forudbetale 500 kr, da hun ikke mødtes med useriøse mænd... Hmmm... Nej sgu da, tror tøsen jeg er dum!!! 

https://annoncelight.dk/showad/267168

Happy hunting for the good ones

Mvh Buttfreak

Redigeret af Buttfreak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 5 minutter siden:

Jep, profil slettet... Nok fordi jeg "kom til" at nævne jeg smed dem på dette skønne forum... Ha ha ha... 

Bare afslør snyderne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 47 minutter siden:

Jep, profil slettet... Nok fordi jeg "kom til" at nævne jeg smed dem på dette skønne forum... Ha ha ha... 

Husk meget gerne at skrive telefonnummer /mail som en del af teksten. Så kommer denne tråd frem ved en efterfølgende søgning (såfremt annoncen kommer op igen)

Men tak for at dele/advare.....

Godt nytår :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmeldte profilen for falske billeder - det var en eller anden amatørmodels billeder annoncen brugte (har glemt navnet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...