Hop til indhold
Guest Professoren

Fredericia: Par Sydjylland sælges - bop bop bop

Recommended Posts

Gæst

En lille hjælp....

Jeres aldersgrænse er lidt kringlet, et sted skriver i 18-55 år et andet sted 18-45 år? 

I bør måske sætte jer ned i fællesskab, og lige få diskuteret jeres annonce, ydelser, grænser osv igennem, er der noget i kan forbedre eller omformulere? 

Hvis han har været for gammel til at Q har tændt på ham, så burde hun have sagt fra, ikke været høflig og gjort det alligevel. Det er opskriften på fiasko.

Man kan ikke give gæsten skylden bagefter for manglende kemi pga alder hvis man har været velvidende om det på forhånd.

Jeg modtager eksempelvis heller ikke folk under 25, så kunne aldrig drømme om at tage imod en 18 årig som stod i min dør, og tænke PYT nu er han sikkert kørt langt, nej han får et klap i røven på vej ud og bliver bedt om at komme tilbage når han er gammel nok. 

I bliver nødt til at kigge lidt indad istedetfor at fare i flæsket tilbage og beskylde folk for at lyve og at det er en tidligere Q der ødelægger jeres forretning. 

Istedet burde i tænke, hvad kan vi gøre bedre til næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer , kunne  ikke lade være med at læse denne tråd , må nok sige , til

7000 , det er jeres egen skyld ,hvis forretningen bliver totalt  ødelagt , da jeres svar 

er 100% ødelæggende .

Når i kun har en enkelt utilfreds kunde , så tag det dog lidt diplomatisk ,

og måske  prøv at bruge kritik positivt ,og  finde ud af om varen kunne forbedres !!!

Hvem ved , det er altid godt at lære af sine fejl .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er kundens ansvar at gøre det til en succes ??? Jamen så er det jo jer, der skal betale kunden og ikke omvendt !!

Kernen her er jo nok, at I ikke tænder på hinanden, for ellers burde du, M, jo sagtens kunne fyre op under Q. I har ganske enkelt et forretningsarrangement, og det får man sjældent noget godt ud af, som I ser her.

I markedsfører en ydelse/service, som I ikke er i stand til at levere. Tag det til jer, lav det om eller forlad branchen. Længere er den ikke. Ydermere er jeres indlæg ganske modbydelige, så I fremstår også ganske usympatiske.

Ja det er trist at få 2 dårlige anmeldelser indenfor en måned, men jeres måde at respondere på, gør blot det hele meget værre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun haft en trist oplevelse med dette par, hvis vi taler om det samme, nemlig " Nyt par "

Ligeså dødssyg som de andre har beskrevet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 35 minutter siden:

Det skal nu også siges at det er et "low budget"-par

 Prisen ligger en del lavere end andre pars

Tit og ofte hænger pris og kvalitet også sammen

Men ikke altid. 

Tror bare ikke de ved hvordan det skal gøres for at det bliver en succes oplevelse for alle partner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert B skrev, den 6/2/2019 at 21:17:

Jeg har også kun haft en trist oplevelse med dette par, hvis vi taler om det samme, nemlig " Nyt par "

Ligeså dødssyg som de andre har beskrevet det

Blev medlem 6 februar og har skrevet én kommenter. Har ikke været online siden.. virker besynderligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, for 16 minutter siden:

Seriøst det kan ik være rigtig det her..??? Hvorfor er man ik ærlig omkring tingene når man går der fra igen?

Hej 7000. 

Min pointe er at Albert blev medlem den 6 februar og har kun lavet et indlæg.  Han har ikke været online siden. Jeg har svært ved at tage det seriøst.  Jeg syntes det hele er blæst lidt op. En dårlig anmeldelse, pyt. 

Jeg tænker jeres forsvar som om at I er ærgerlige over at det ikke blev klaret mens professoren var på besøg i stedet for at han skriver det herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 36 minutter siden:

Hej 7000. 

Min pointe er at Albert blev medlem den 6 februar og har kun lavet et indlæg.  Han har ikke været online siden. Jeg har svært ved at tage det seriøst.  Jeg syntes det hele er blæst lidt op. En dårlig anmeldelse, pyt. 

Jeg tænker jeres forsvar som om at I er ærgerlige over at det ikke blev klaret mens professoren var på besøg i stedet for at han skriver det herinde. 

 

Det er nu en af grundene til at stedet her er til. Anmeldelse på godt og ondt. 

Problemet er ikke så meget den negative anmeldelse med den måde parret vælger at skrive på der har fået folk op af stolene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det er nu en af grundene til at stedet her er til. Anmeldelse på godt og ondt. 

Problemet er ikke så meget den negative anmeldelse med den måde parret vælger at skrive på der har fået folk op af stolene. 

Og hvordan ville du reagere hvis du havde haft besøg, og at der efterfølgende blev skrevet dårligt om dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 3 timer siden:

Og hvordan ville du reagere hvis du havde haft besøg, og at der efterfølgende blev skrevet dårligt om dig ?

Jeg ville ikke reagere på sådan en barnlig måde. 

Har du læst tråden igennem? 

Hvis man har en Feks alders grænse for sine gæster, og alligevel vælger at tage gæster ind der ikke er i den målgruppe, så opføre man sig da voksen og giver en super oplevelse ik? 

De valgte de så ikke at gøre og giver trådstarteren skylden for en æv oplevelse. 

Han skal da ikke stå og ydmyge sig selv overfor parret efterfølgende at han var skuffet over deres manglende indlevelse. 

De skriver jo i deres annonce at er man uerfaren kan man tage det helt roligt. De skal nok sørge for en god oplevelse. 

Nej jeg syntes at parret burde give en kæmpe undskyldning til manden i stedet for at spille tøsefornærmet. Det havde klædt dem. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige, at jeg efter at være blevet præsenteret for de her anmeldelser den sidste tid, er jeg sq blevet noget ramt. Det her er stadig relativt nyt for mig, og ja, der er nok ting der kan blive bedre, men det er en læringsproces. Hvis folk ikke kan være ærlige at sige det inden de går eller skrive det privat, har jeg ikke en chance for at lære eller gøre tingene bedre. Eller endnu bedre, sige det imens det står på. Jeg vil gerne yde det bedste jeg kan, men så er der brug for kommunikation. Det skal ikke ses som kritik af nogen, for jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men føler mig derimod selv trådt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000Q skrev, 1 time siden:

Jeg må sige, at jeg efter at være blevet præsenteret for de her anmeldelser den sidste tid, er jeg sq blevet noget ramt. Det her er stadig relativt nyt for mig, og ja, der er nok ting der kan blive bedre, men det er en læringsproces. Hvis folk ikke kan være ærlige at sige det inden de går eller skrive det privat, har jeg ikke en chance for at lære eller gøre tingene bedre. Eller endnu bedre, sige det imens det står på. Jeg vil gerne yde det bedste jeg kan, men så er der brug for kommunikation. Det skal ikke ses som kritik af nogen, for jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men føler mig derimod selv trådt på. 

Hej 7000Q og velkommen til :)

Det er rigtigt - man skal "finde ud af tingene" i starten. Ikke se en negativ anmeldelse, som et personligt angreb. Det svier - ja, men brug den til at komme videre på.

Vi har fulgt med i denne tråd og vil gerne komme med et lille "fif" til jer.

I jeres annonce skriver i, at i kun laver aftaler pr sms. Hos os laver vi udelukkende aftaler ved et personligt opkald. Vi tror måske lidt, at det er det der går galt i processen? Forventnings afstemning med gæsten er ligeså vigtig, som selve mødet efterfølgende. Når vi har annonce på taler vi med alle der ringer. Der er nogle der efterspørger nogle ting vi ikke kan levere. Dem sender vi videre efter bedste evne til dem vi ved tilbyder præcis dette. De gæster vi taler med, der "ligger indenfor" de rammer vi nu engang tilbyder, dem laver vi aftaler med.

For os ville det svare til Russisk Roulette, bare at modtage aller der måtte kontakte os pr sms. Gæsten har, ved par, jo en forventning til 2 personer og ikke kun til en. Det er super vigtigt, at det harmonerer under mødet, så alle får en god oplevelse. Vi går eks ikke så meget op i vægt og udseende - men meget i hygiejne og alder. Vi takker hellere "nej" til en for mange end en for lidt. Folk er velkomne til at komme og møde os over en forfriskning, for derefter at takke nej og gå igen, hvis det ikke svarede til det forventede. Vi har kun oplevet det en gang ved et GB og der valgte gæsten at køre igen, da han blev dårlig, så han fik bare sine penge retur og kørte igen.

Når vi holder os til den metode, så er det sjovt for alle parter ;)

Så op på hesten igen - det skal nok blive godt <3

Hilsener

Gang Bang med Os

 

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, den 27/1/2019 at 21:43:

Fordi man ik er uhøflige hos os når folk kommer ind af døren så regner man slf med man har læst det helt og er voksen nok til at respektere andre og vedkommende kan være rejst langvarigt fra og så må det gå som det kan gå.. men det da utroligt som man påstår ting hee Inde seriøst.. jeg har ik skrevet nogen som helst steder at q ikke gad.. hun bliver bare lidt afsky af det

Så det vil sige i tager imod folk også selv om der ikke er tænding eller go kemi 

Ergo i gør det for pengenes skyld og ikke for lystens skyld Ærlig snak hvis jeg fik en som jeg ikke klikkede med eller ikke var min type ville jeg da være ærlig og sige det Held og lykke med jeres “forretning “

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000Q skrev, for 7 timer siden:

Jeg må sige, at jeg efter at være blevet præsenteret for de her anmeldelser den sidste tid, er jeg sq blevet noget ramt. Det her er stadig relativt nyt for mig, og ja, der er nok ting der kan blive bedre, men det er en læringsproces. Hvis folk ikke kan være ærlige at sige det inden de går eller skrive det privat, har jeg ikke en chance for at lære eller gøre tingene bedre. Eller endnu bedre, sige det imens det står på. Jeg vil gerne yde det bedste jeg kan, men så er der brug for kommunikation. Det skal ikke ses som kritik af nogen, for jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men føler mig derimod selv trådt på. 

Det er også fair nok at du har det på den måde. Man skal bare passe på med at tage det for personligt. Det er dig i rollen som GP der bliver anmeldt, ikke din private person. De personer der anmelder jer er sjældent ude på at skade jer personligt. De giver bare hudløst ærligt deres mening til kende når de anmelder en sex ydelse, som de ville anmelde en hvilken som helst anden ydelse man kan købe sig til.

Langt de fleste mennesker, om det så er kunden eller sælgeren det drejer sig om, ønsker ikke at skabe en konflikt eller problemer undervejs. Det bedste er at tingene flyder mens legen står på. Og hvis man giver udtryk for utilfredshed under eller lige efter akten, så risikerer man at skabe dårlig stemning. Konflikt skyhed er en ret normal egenskab. Det er på ingen måde optimalt, men bare et helt alment menneskeligt vilkår man arbejder under. Der er sikkert også mange tilfælde hvor kunden ikke lige uden videre kan identificere hvorfor oplevelsen ikke var det store sus. Det hele sker jo ret hurtigt. Det finder de måske først ud af efter de er kommet hjem og har gennemtænkt hvad der faktisk foregik. Mange kunder har også en del oplevelser på bagen, og har derfor et ganske fint sammenligningsgrundlag, hvilket kan resultere i at de anmelder meget kritisk.

Man kan derfor ikke som GP forvente at en kunde giver ærlig og gennemtænkt feedback lige efter seancen er stået på. Ville det så være rimeligt at de skrev tilbage med feedback, før at de poster en anmeldelse på et site som EG? Ja hvis man kender hinanden personligt måske. Men i langt de fleste tilfælde er jeres relation jo professionel og anonym. I tager penge for en ydelse, og er derfor en del af et marked. På den måde adskiller sexmarkedet sig ikke fra alle mulige andre markeder. Om det så er anmeldelser af en restaurant eller en frisør, så findes disse anmeldelser efterhånden frit tilgængeligt snart sagt alle steder på nettet. Sjældent konfronterer en kunde en frisør hvis klipningen har været dårligt udført. I stedet bliver de bare væk for fremtiden, og skriver måske en dårlig anmeldelse et sted på nettet.

Jeg kan sagtens forstå at en dårlig anmeldelse kan føles meget hård, særligt fordi man sælger en ydelse af en meget intim karakter. Og en anmeldelse kan let føles som en form for udlevering. Personligt synes jeg at det ville glimrende hvis det blev mere udbredt at en kunde gav skriftlig tilbagemelding efter et besøg. Man skal bare ikke forvente at alle GPere vil tage imod kritik med kyshånd. Her taler jeg faktisk af erfaring, et par gange er de faktisk blevet ret fornærmede. Og så er vi tilbage ved konfliktskyheden, da de fleste jo ikke har lyst til at skabe en masse ballade unødigt.

Som andre her i tråden har været inde på, så synes jeg at det bedste i kan gøre er at tage imod kritikken så konstruktivt som muligt. Find ud af hvad i kan gøre bedre selv. Og ikke mindst vær grundig og præcis omkring jeres ønsker, forventninger og krav når i skriver annoncen. Evt. kan i også spørge nogen af de mere erfarne GPere til råds. De har uden tvivl en ret god ide om hvordan man bedst griber tingene an.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler altså på det er noget, man kan lære. Det er jo ikke kørekort til symaskine, vi er ude i

Fra bunden af mit iskolde hjerte må jeg nok sige, at I to skal finde på noget andet at fordrive tiden med

Eller så må I indføre "elev"- priser. Så har kunden i det mindste et valg. Det kan ovenikøbet være ophidsende for nogen, at I så fremstår som meget "grønne"

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden været herude i efterhånden mange år. Skulle det virkelig være så dårligt, som jeg næsten troede mine egne dårligste oplevelser slet ikke kunne hamle op med. Og tro mig .....jeg prøvet en del.....

Nå aftale lavet, en for holdet, på trods af det negative. Det kunne bare ikke være rigtigt

Og nej kan bare ikke genkende, det der er skrevet, man bliver pænt modtaget, der var en god kommunikation inden, forholdene er ok, forventningerne afstemt hvad der skulle ske, alt passede fint, bad før og efter, der var masser af puls for dem der var i tvivl. 

Bemærk der står også at han er vant. Men der står ikke noget om hun er, men hun virkede til at være godt tilpas

Her kan man roligt komme, også selvom man er ny i denne afdeling. 

Så tip til alle brokkerne: lav klare aftaler, især hvis det er et nyt sted/ nyt bekendtskab man er ude i

Tænker bare der må være gået noget galt i kommunikationen, og om kritikken er taget til efterretning ved jeg ikke, men det fungerede fint, og hvis man var så utilfreds kunne man jo bare ha sagt det til dem.....helt ærligt det er så nemt idag bare at aflevere en offentlig one-liner. Man ku jo godt ha sagt til dem.....at man havde forestillet sig noget mere/ andet eller hvad ved jeg. Det kan gøres på mange måder. Inden man publicerede. Men selvfølgelig kunne man da lige skrive pænt tilbage, men det gælder da begge veje...har selv kun fået klare, ordentlige beskeder tilbage.....og det var mange. Mange flere end man kunne forvente at man normalt gider svare på

God vind i sejlene

Og ja jeg kommer gerne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, 1 time siden:

Nu har jeg efterhånden været herude i efterhånden mange år. Skulle det virkelig være så dårligt, som jeg næsten troede mine egne dårligste oplevelser slet ikke kunne hamle op med. Og tro mig .....jeg prøvet en del.....

Nå aftale lavet, en for holdet, på trods af det negative. Det kunne bare ikke være rigtigt

Og nej kan bare ikke genkende, det der er skrevet, man bliver pænt modtaget, der var en god kommunikation inden, forholdene er ok, forventningerne afstemt hvad der skulle ske, alt passede fint, bad før og efter, der var masser af puls for dem der var i tvivl. 

Bemærk der står også at han er vant. Men der står ikke noget om hun er, men hun virkede til at være godt tilpas

Her kan man roligt komme, også selvom man er ny i denne afdeling. 

Så tip til alle brokkerne: lav klare aftaler, især hvis det er et nyt sted/ nyt bekendtskab man er ude i

Tænker bare der må være gået noget galt i kommunikationen, og om kritikken er taget til efterretning ved jeg ikke, men det fungerede fint, og hvis man var så utilfreds kunne man jo bare ha sagt det til dem.....helt ærligt det er så nemt idag bare at aflevere en offentlig one-liner. Man ku jo godt ha sagt til dem.....at man havde forestillet sig noget mere/ andet eller hvad ved jeg. Det kan gøres på mange måder. Inden man publicerede. Men selvfølgelig kunne man da lige skrive pænt tilbage, men det gælder da begge veje...har selv kun fået klare, ordentlige beskeder tilbage.....og det var mange. Mange flere end man kunne forvente at man normalt gider svare på

God vind i sejlene

Og ja jeg kommer gerne igen

Tak for de pæne ord. Dejligt du havde en god oplevelse, vi nød skam også dit besøg. Og du skal være meget velkommen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne jo tyde på, at parret har taget kritikken til efterretning - lad os se om det holder. Men hvis det er tilfældet er det jo endt med at være en god historie. Glæder mig til at høre flere anmeldelser. Havde hun været min type, kunne jeg såmænd godt have taget en for holdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig ? Eller er selv de positive anmeldelser ligeså tamme og kedelige, som parret beskyldes for at være ?

Jeg går ind for Operation X. Alle svindlere, som lover en ydelse, men bare stjæler pengene og bagefter kommer med dårlige undskyldninger, skal ud af branchen.

Ud med de brodne kar, så branchen kan ha lidt troværdighed

Men jo, håber også den sidste anmeldelse om snyd og svindel vedr dette par er skrevet, og de har ændret stilen

Jeg vil dog følge dem nøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentligt unødigt at kommentere dit indlæg.....man behøver jo ikke at kommentere alt, blot lade det passere....

Så det lader jeg passere

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 47 minutter siden:

Er det bare mig ? Eller er selv de positive anmeldelser ligeså tamme og kedelige, som parret beskyldes for at være ?

Jeg går ind for Operation X. Alle svindlere, som lover en ydelse, men bare stjæler pengene og bagefter kommer med dårlige undskyldninger, skal ud af branchen.

Ud med de brodne kar, så branchen kan ha lidt troværdighed

Men jo, håber også den sidste anmeldelse om snyd og svindel vedr dette par er skrevet, og de har ændret stilen

Jeg vil dog følge dem nøje

Hvis du alligevel ikke skal være kunde her, hvorfor så gå så meget op i vores anmeldelse og følge os nøje? Jeg forstår det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000Q skrev, for 2 timer siden:

Hvis du alligevel ikke skal være kunde her, hvorfor så gå så meget op i vores anmeldelse og følge os nøje? Jeg forstår det ikke.

Fordi man samler erfaringer til evt. fremtidige besøg.

 

Vedr. hvorfor folk ikke siger noget når de går (hvis det har været en mindre positiv oplevelse). Så er det samme "mekanik" som når vi anmelder restauranter, rejser mv. Vi går på "trustpilot" eller lign. og giver dem en skidt rating samt skriver på et, dertil egnet forum, om vores oplevelse. Vi siger ikke til restauranten direkte at "det var noget lort". Vi lader være med at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...