Hop til indhold
Guest Professoren

Fredericia: Par Sydjylland sælges - bop bop bop

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej guys

Var lige forbi det her par forleden... Ingen fare for gentagelse - og jeg skal selvfølgelig ikke afvise, at kemi og aldersforskelle var i spil.

Beskrivelsen og billederne er givetvis ægte nok, men det var langt fra det, der i beskrivelsen hedder "Vi begge elsker at blive domineret med smæk, kvælertag, hive i håret. er vild med oralsex og doggy og bondage" og "Sammen med os kan du/i føle sig tryg og ingen stress, vi er et par der er nede på jorden."

Udover at stedet er diskret i en opgang, og der var rent og pænt, er det nærmeste jeg kan komme i tanke om passer til beskrivelsen, at de var så langt nede på jorden, at jeg overvejede at mærke efter pulsen...

Det var uengageret, kedeligt og passivt hele vejen igennem. Forhåbentlig finder de en bedre måde at skrabe sammen til huslejen.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad.. det simpelthen ik i orden.. vi har altid glade og tilfredse kunder hos os.. det vigtigste for os er at man er tilfreds og glad når man tager hjem her fra.. vi elsker at blive domineret så hvis du er blevet skuffet så er det din egen skyld for så har du selv været tilbageholdende, så skulle bare have givet den gas.. men hvis du er for gammel til den alder der står så det nok derfor oplevelse ik har været den bedste.. men sys du skulle kontakte os istedet for at ligge sådan noget op på den her side.. eller i det mindste være ærlig når man går ud af døren og sige at det var skuffende, for så havde vi snakket om det og givet lidt rabat evt. Men du vil tydeligvis hellere sætte os i dårligt lys.. og så den med huslejen ved jeg ik lige hvor du har fra for vi betaler sku vores husleje af vores løn.

Redigeret af 7000

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, 1 time siden:

Ved du hvad.. det simpelthen ik i orden.. vi har altid glade og tilfredse kunder hos os.. det vigtigste for os er at man er tilfreds og glad når man tager hjem her fra.. vi elsker at blive domineret så hvis du er blevet skuffet så er det din egen skyld for så har du selv været tilbageholdende, så skulle bare have givet den gas.. men hvis du er for gammel til den alder der står så det nok derfor oplevelse ik har været den bedste.. men sys du skulle kontakte os istedet for at ligge sådan noget op på den her side.. eller i det mindste være ærlig når man går ud af døren og sige at det var skuffende, for så havde vi snakket om det og givet lidt rabat evt. Men du vil tydeligvis hellere sætte os i dårligt lys.. og så den med huslejen ved jeg ik lige hvor du har fra for vi betaler sku vores husleje af vores løn.

Altså ikke at er lyserødt herinde .

Manden har givet hans ærlig mening om hans oplevelse.

i må jo bare vente på at andre melder sig på banen af egen fri vilje og skriver om deres oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
7000 skrev, for 23 timer siden:

Ved du hvad.. det simpelthen ik i orden.. vi har altid glade og tilfredse kunder hos os.. det vigtigste for os er at man er tilfreds og glad når man tager hjem her fra.. vi elsker at blive domineret så hvis du er blevet skuffet så er det din egen skyld for så har du selv været tilbageholdende, så skulle bare have givet den gas.. men hvis du er for gammel til den alder der står så det nok derfor oplevelse ik har været den bedste.. men sys du skulle kontakte os istedet for at ligge sådan noget op på den her side.. eller i det mindste være ærlig når man går ud af døren og sige at det var skuffende, for så havde vi snakket om det og givet lidt rabat evt. Men du vil tydeligvis hellere sætte os i dårligt lys.. og så den med huslejen ved jeg ik lige hvor du har fra for vi betaler sku vores husleje af vores løn.

 

Frodige Ida skrev, for 22 timer siden:

Altså ikke at er lyserødt herinde .

Manden har givet hans ærlig mening om hans oplevelse.

i må jo bare vente på at andre melder sig på banen af egen fri vilje og skriver om deres oplevelser.

Enig med Ida, at manden giver sin ærlige mening til kende - respekt for det. Og jeg skal være den første til at beklage, at jeg - helt unødvendigt - kom til at motivfortolke deres forretning.

Jeg synes dog min genfortælling er tilpas ærlig og neutral til, at den ikke kan afvises som værende udtryk for undertrykket skuffelse over egen manglende indsats.

Men fred være med det - den ærlige mening er der altid plads til.

Jeg håber parret kan lade min erfaring glide ud af statistikken ved hjælp af en masse gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manglende insats.. ?? Meget bekendt så hvis man vil dominere os så er det jo ik os der skal gøre en insats så er det jo dig der skal hi den gas..  lær og læs profilen fra start til slut fordi vi tilbyder intet som vi ik kan leve op til.. men sjovt nok er alle dine anmeldelser dårlige.. du har ødelagt min forretning og du kan fanme ik være det bekendt !! din anmeldelse lyver..

men er du over den alder der er skrevet som ik er overholdt så det måske derfor du har kedet dig og q tænder ik på gamle mænd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi man ik er uhøflige hos os når folk kommer ind af døren så regner man slf med man har læst det helt og er voksen nok til at respektere andre og vedkommende kan være rejst langvarigt fra og så må det gå som det kan gå.. men det da utroligt som man påstår ting hee Inde seriøst.. jeg har ik skrevet nogen som helst steder at q ikke gad.. hun bliver bare lidt afsky af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, for 19 minutter siden:

Fordi man ik er uhøflige hos os når folk kommer ind af døren så regner man slf med man har læst det helt og er voksen nok til at respektere andre og vedkommende kan være rejst langvarigt fra og så må det gå som det kan gå.. men det da utroligt som man påstår ting hee Inde seriøst.. jeg har ik skrevet nogen som helst steder at q ikke gad.. hun bliver bare lidt afsky af det

Ja med den attitude i udviser så har i nok mest sandsynligt selv ødelagt jeres butik.

 

mon ikke i burde slette det afsnit i jeres annonce hvor der står at er du nybegynder så kan du være helt rolig da i har effaring til at det bliver en succes.

og samtidig giver i trådstarteren skylden for en dårlig oplevelse.

hvis Q ikke tænder på mænd der har nået en vis alder bør i vel være voksen nok til at afvise i døren uanset undskyldningen. Men i vælger at tage hans penge i stedet for og give ham skylden ...Flot.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det lader da til man herinde  bare kan lave falske anmeldelser som det passer en  og ødelægge folks forretninger ved at skrive at man har haft en dårlig oplevelse som ik passer.  Det jo sygt 

det er flere der har sagt til os at det er en trist og grim og dårlig og grum anmeldelse vi har fået, ja tak for den da!!

Der er faktisk fler af vores kunder vi har haft som er blevet meget positivt overrasket over hvor dejlig en oplevelse det var og de kunne mærke vi levet os ind i det og gjorde mere af fornøjelsens skyld end pengenes skyld..

jeg ved godt den gang jeg solgte med trumtefisen følte man det lidt anderledes fordi hun var så hård og mere Business agtig og gjorde det meget mere for pengene end fornøjelsens skyld men dette har jeg ikke taget  med mig.. jeg elsker sex ligesom min nye q gør og vi kan ik få nok og q er ik en skriger ig det måske det der har skræmt professoren lidt, nej min q ligger og vrider sig med lukket øjne og nyder det som bare fanden og ja så er der jo os naboer og tage hensyn til.. men en sidste ting er at hvis man ik melder klart ud hvad set er man har lyst til med os, så er det jo klart  at man ik for udlevet det man vil 100 procent.. men er der tvivl og vedkommende ik har sagt det i tlf eller på SMS så spørger vi altid inden vi går i gang hvad er det du er interesseret i.. Eks hvis du skriver en anmeldelse at det var for dårligt jeg ik suttet din pik.. tja så er det nok fordi at man ik har meldt det ud.. så når man kommer ind af døren og gerne ville prøve noget bi så tager jeg i pikken i munden som det første, for det kunne jo faktisk godt skræmme en. Dette prøvet jeg for mange år siden og der lærte jeg at når man er ny på det punkt og man giver udtryk for man er lidt tilbageholdende på det punkt så tager man det stiller og roligt og lader ham give udtryk for hvad han vil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige en gang til...!!! vi har aldrig haft nogen utilfredse kunder overhovdet.. asityde.. haha skal jeg seriøs finde mig i en mand laver sådan en lorte anmeldelse.. ville du selv sys det var fedt hvis du havde eller har en forretning og der kom sådan en lorte anmeldelse på noget der var en stor fed løgn.. nu er det jo bare desværre sådan at folk er anonyme her inde så det kunne sagtens være et setup.. og jeg har hørt at min tidligere q prøver at ødelægge det for mig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
7000 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøver lige en gang til...!!! vi har aldrig haft nogen utilfredse kunder overhovdet.. asityde.. haha skal jeg seriøs finde mig i en mand laver sådan en lorte anmeldelse.. ville du selv sys det var fedt hvis du havde eller har en forretning og der kom sådan en lorte anmeldelse på noget der var en stor fed løgn.. nu er det jo bare desværre sådan at folk er anonyme her inde så det kunne sagtens være et setup.. og jeg har hørt at min tidligere q prøver at ødelægge det for mig!!!

Du  klarer det  fint  selv  ved  at  skrive  som  du  gør. 

Kom  videre  i jeres  liv  og  "forretning", du  skriver  selv  at I kun  har  tilfredse  kunder  hold  fast  i  dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg prøver lige en gang til...!!! vi har aldrig haft nogen utilfredse kunder overhovdet.. asityde.. haha skal jeg seriøs finde mig i en mand laver sådan en lorte anmeldelse.. ville du selv sys det var fedt hvis du havde eller har en forretning og der kom sådan en lorte anmeldelse på noget der var en stor fed løgn.. nu er det jo bare desværre sådan at folk er anonyme her inde så det kunne sagtens være et setup.. og jeg har hørt at min tidligere q prøver at ødelægge det for mig!!!

Var jeg i tvivl om at en anmeldelse var løgn ville jeg da spørge ind til flere ting for at få på plads om anmeldelsen holder vand.

Undre mig også over at alle jeres glade gæster som læser med herinde ikke forsvare jer :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt dette par og nej det var heller ikke en fræk og lækker oplevelse, det var fra start til slut kedeligt og virkede som der slet ingen interesse var ud over at tjene penge. Næste gang jeg skal have en fed oplevelse så bliver det frodige Ida eller også xl tøsen fra Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 57 minutter siden:

Har også besøgt dette par og nej det var heller ikke en fræk og lækker oplevelse, det var fra start til slut kedeligt og virkede som der slet ingen interesse var ud over at tjene penge. Næste gang jeg skal have en fed oplevelse så bliver det frodige Ida eller også xl tøsen fra Horsens.

Xl tøsen?? Har du et link til hende ?? @Kim 0240

Redigeret af Captain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 12 timer siden:

Har også besøgt dette par og nej det var heller ikke en fræk og lækker oplevelse, det var fra start til slut kedeligt og virkede som der slet ingen interesse var ud over at tjene penge. Næste gang jeg skal have en fed oplevelse så bliver det frodige Ida eller også xl tøsen fra Horsens.

Fake...det ik os du har besøgt.. fordi vi har faktisk styr på alle kunder vi har haft besøg af..  og alle har været tilfredse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, for 2 timer siden:

Fake...det ik os du har besøgt.. fordi vi har faktisk styr på alle kunder vi har haft besøg af..  og alle har været tilfredse 

Forklar lige hvordan i gør det... altså tjekker hvem jeres gæster er.

De fortæller sjældent at de er herinde fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
7000 skrev, for 11 timer siden:

Fake...det ik os du har besøgt.. fordi vi har faktisk styr på alle kunder vi har haft besøg af..  og alle har været tilfredse 

Hvordan ved i det ? Tror ikke mit mobil nr står nogen steder men jeg er måske blevet mærket med gps så i ved hvem jeg er. Bruger aldrig min egen mail eller mobil nr når jeg laver frække aftaler, så forklar venligst nærmere

frodige Ida du ved hvem jeg er og ved at jeg ikke er fake og overholder mine aftaler

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man føler det er kedeligt.. er man selv uden om det... vi havde en i går og skal da lige love for det ik var kedeligt, for han kunne finde finde ud af og melde klart og tydeligt ud fra starten af hvad han ønsket og så kune han få q tik at stønne fordi han kunne finde ud af hvordan man brugte udstyret... ved ik hvor folk er henne men har styr på de seriøse og useriøse. Men vi kan ik gøre rede for at man ikke melder ud klart og tydeligt hvad man vil for starten af og vi har ik opfattet på nogen af vores kunder at det var kedeligt.. så har det været kedeligt for  nogen så har vedkommende selv været tilbageholdende og ik har kunne præstere nok,. Man kan ik forvente at stikke en pik om i q uanset størrelse og så forvente at hun stønner med det samme.. men kan du tværtimod finde ud af bruge den så skal hun nok stønne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, snak lige om at være dårlig til at håndtere en anmeldelse!!

Når man kommer som kunde og køber en ydelse, så må sælger lægge sig i selen for at yde.

Så kan man ikke bare læne sig tilbage og sige: Det er din egen skyld, fordi du ikke kunne præstere nok.

Det er ihvertfald ikke den måde, hvorpå man øger sin forretning!!

 

Og beskylde andre brugere for at lyve om at de har været kunde,

det er måske heller ikke lige det smarteste.

Nogle gange skal man vide hvornår man skal tale,  og hvornår man skal tie

I stedet for at tale den dårlige anmeldelse ed, er det nu lykkedes jer at hype den ekstra meget....! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...