stigolsen62 1 Skrevet 1. Januar, 2019 Hej. er der nogle der har været her med succes ? https://annoncelight.dk/showad/245215 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 1. Januar, 2019 Ja dejlig massage, men da der blev spurgt om.jeg ville havde sex uden så nej tak nøjes med massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 37 Skrevet 2. Januar, 2019 Syndes nu massagen var meget ringe.. og fik slet ikke 1 time som jeg havde betalt for.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 759 Skrevet 2. Januar, 2019 Jeg har haft kigget på annoncen et par gange. Er det samme pige på alle billederne? Jeg er lidt i tvivl ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skivefyr 52 Skrevet 3. Januar, 2019 Hvis det er rigtig massage du søger skal du nok ikke vælge dette sted, det er min opfattelse at det er sex som er hoved formålet. Men ellers er de søde og i mødekommende, og Molly er også selv frisk på at snuppe en tur i kanen hvis hendes piger har fri eller er blevet sendt hjem af politiet for manglende opholdstilladelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg