Hop til indhold
Frække Tanja

Gokkesokken - januars vinder

Recommended Posts

Guest Master Bator
Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden:

Der er tjekket på listen over følgere og vinderen var på. Så stort tillykke 

Hej Tanja,

giver du også vinderen besked via PB?

Jeg har ikke mulighed for at se dine videoer, og ville da hade at gå glip af en eventuel gevinst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Jeg skriver til vinderen via privat besked så om i kan se videoen eller ej ved i hvis i vinder :wub:

Sådan. Jeg sidder klar i min indbox

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

The winner takes it all, the loser has to fall. It's simple and its plain, Why should I complain :)

Tak for at have været tilbageholdt i åndeløs spænding her denne hovedpineplagede tirsdag. Behovene hober sig op i de nedre regioner, men nu går der jo mindst en måned før spændingen måske bliver forløst igen. Uha Uha, det er ligesom juleaften, jeg kan næsten ikke vente, bare det altså snart var nu, kan ikke vente, bare det altså snart var nu ..... 

Med 0,5% chance for gevinst, så er chancerne jo mindre end for at vinde på rouletten, men samtidigt væsentligt større end for at vinde i Lotto. Men jeg må sige, at skuffelsen over at se en anden blive The Chosen One er svær at klare på årets første dag. Men at se dét forarbejde du har lagt i den her event med næsten 200 håndskrevne små lapper pænt foldet sammen. Det er grundigt håndværk, og vidner om tålmodighed, snilde og når de så skal åbnes fremvises ikke mindst fingerspitzengefühl udover det sædvanlige. Havde det ikke været fordi mit blod i dag har en alkoholpromille, der nærmer sig procent, så ville jeg have siddet med et mærkbart pres i joggingbukserne, der bare ventede på at mærke dét unikke håndværk praktiseret i virkeligheden.

Keep Calm @Frække Tanja, du er bemærkelsesværdig :)

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden du udleverer gevinsten, skal du lige være opmærksom på Kaninens seksual vaner. 

Selve parringakten tager ganske få sekunder, men de ved ikke altid, hvad de skal gøre, og derfor kan kaninerne i starten dominere hinanden ved at parre sig på hovedet og i siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 29 minutter siden:

The winner takes it all, the loser has to fall. It's simple and its plain, Why should I complain :)

Tak for at have været tilbageholdt i åndeløs spænding her denne hovedpineplagede tirsdag. Behovene hober sig op i de nedre regioner, men nu går der jo mindst en måned før spændingen måske bliver forløst igen. Uha Uha, det er ligesom juleaften, jeg kan næsten ikke vente, bare det altså snart var nu, kan ikke vente, bare det altså snart var nu ..... 

Med 0,5% chance for gevinst, så er chancerne jo mindre end for at vinde på rouletten, men samtidigt væsentligt større end for at vinde i Lotto. Men jeg må sige, at skuffelsen over at se en anden blive The Chosen One er svær at klare på årets første dag. Men at se dét forarbejde du har lagt i den her event med næsten 200 håndskrevne små lapper pænt foldet sammen. Det er grundigt håndværk, og vidner om tålmodighed, snilde og når de så skal åbnes fremvises ikke mindst fingerspitzengefühl udover det sædvanlige. Havde det ikke været fordi mit blod i dag har en alkoholpromille, der nærmer sig procent, så ville jeg have siddet med et mærkbart pres i joggingbukserne, der bare ventede på at mærke dét unikke håndværk praktiseret i virkeligheden.

Keep Calm @Frække Tanja, du er bemærkelsesværdig :)

Åårh sikke en lækker gang poesi :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 8 minutter siden:

Inden du udleverer gevinsten, skal du lige være opmærksom på Kaninens seksual vaner. 

Selve parringakten tager ganske få sekunder, men de ved ikke altid, hvad de skal gøre, og derfor kan kaninerne i starten dominere hinanden ved at parre sig på hovedet og i siden.

Så kan han jo sagtens nøjes med de 15 minutter :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Så kan han jo sagtens nøjes med de 15 minutter :D 

Han kan vel dele dem op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Der er tjekket på listen over følgere og vinderen var på. Så stort tillykke 

Hov havde da lovet at lægge et billede op fra pakkekalenderen til jer hver måned i sammenhæng med trækningen. Så værs"go

PART_1546372352419_2.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ryst lige æsken! - Det giver måske lidt mere held til mig - - -

Tak for en sjov og fræk ide og det store arbejde du lægger i det søde Tanja :biggrin: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 timer siden:

Hov havde da lovet at lægge et billede op fra pakkekalenderen til jer hver måned i sammenhæng med trækningen. Så værs"go

PART_1546372352419_2.jpeg

Hej søde Frække Tanja,, mange tak for at dele billede med os andre :)

Du kunne godt skifte navn til Tanja "Fox",, ;)

Ikke at sammenligne dig med en vis anden brystbombe Samantha fra 80'erne,,dengang var jeg jo kun en dreng som slet ikke vidste hvad det var for noget,, bryster altså :P

God aften smukke, møs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 timer siden:

Hov havde da lovet at lægge et billede op fra pakkekalenderen til jer hver måned i sammenhæng med trækningen. Så værs"go

PART_1546372352419_2.jpeg

Hej Tanja Fox,,, 

Tak for at dele gårsdagens højdepunkt,, 

Dejlig stemme,, sex'et kvinde, vidunderligt håndarbejde,, med den venstre UDEN at ryste for meget på den højre :),,, total spitzenklasse 

Men hold da op der er godt fyldt op i den skål :shock:,,, man skal vist være mere en heldig for at blive den udkårne udtrykket,,, men derfor er det bare så meget bedre at nyde dit 1. billede her i denne nye tråd,, mange tak for at dele B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guy's ;)

Shit hvor jeg savner at se, høre, opleve og kommenterer på Frække Tanja 's dejlige indlæg,,, 

Der er lige pludselig ret længe til næste "trækning",,, 

Må jo bare nøjedes med at gå tilbage i arkiverne, og gense alle højdepunkter 

Helt ærligt er det bare mig som er lidt mærkelig, eller hvad siger i andre,, 

Kom gerne med friske input's 

Pft,,,   kun kærlighed til folket 

Tanja endnu engang tak for alt det som du har lagt op, først hele julemåneden og nu denne her gok i sok ;):rolleyes::D

Venligst en stor fan   / Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...