Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg i dag hos aura i randers. 

Det er så fjerde gang jeg nyder hendes selskab og jeg må sige at hun er en fantastisk naturlig sød pige som jeg vil sige er stærkt vanedannende. 

Den service hun yder er i topklasse. 

Jeg havde bestilt en time med massage og fuld pakke og jeg skal love jer at jeg fik hvad jeg betalte for og mere til. 

Hun kan varmt anbefales, bare husk at overholde det der står i annoncen ang tidsbestilling. 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mariagerfjord skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har prøvet det der Nuru massage?? Vil gerne høre lidt om det 

Nej. Jeg har altid fået b2b og hun er bestemt berøringsvenlig.

Men prøv at trykke hvor ordet er blåt i hendes annonce, så kommer der vist en forklaring frem. 

Ratata skrev, den 1/1/2019 at 15:42:

 

Aura

Ja. Det er hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kopkop skrev, for 6 timer siden:

Nej. Jeg har altid fået b2b og hun er bestemt berøringsvenlig.

Men prøv at trykke hvor ordet er blåt i hendes annonce, så kommer der vist en forklaring frem. 

Ja. Det er hende. 

Give hun rigtige tunge kys ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nysgerrigheden blev sku for stor. Så skrev til Aura og fik sat en aftale i stand, satte mig i bilen og drog fra Vejle til Randers. 

Vel ankommet på adressen blev jeg mødt af en gammel kending fra en af mine tidligere favorit klinikker, og gensyns glæden var 100 p gengældt, hun sprang mig i favnen, jeg kunne have flået mit tøj af med hende siddende lige over banditten i lækkert lingerie og smidt hende på sofaen og smagt på alle herlighederne, men nu var det jo nuru jeg var kommet for at prøve, og med den start kunne det kun blive frækt. 

Resten vil jeg ikke gå i detaljer med men kan blot sige at jeg skal helt sikkert til Randers igen med jævne mellemrum og glide rundt på briksen med Aura. 

Jeg er blevet nurugel fan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 55 minutter siden:

Lyder spændende hvor meget ekstra tager hun for nurugel?

Ved ikke om det normalt er med i prisen for luxus pakken, men det var hvad jeg gav + lidt ekstra for fantastisk service 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at være længe siden jeg sidst besøgte et thai sted i Randers.

havde en halvtime lørdag eftermiddag der skulle bruges til lidt sjov og valget faldt på Aura.

det fortrød jeg bestemt ikke. Pigen er både sød og smuk og særdeles veldrejet.

Hun kan bestemt finde ud af at massere og fik løsnet godt op. 

Den afsluttende FP var skøn og hun var ikke fedtet med tiden. Helt sikkert et genbesøg værd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...