Frække Tanja 3635 Skrevet 1. Januar, 2019 Alle der var tilmeldt Gokkesokken FØR den 31. Altså senest den 30 er med i januars gokkesok. Jeg tilføjer løbende til de andre måneders gokkesok nye følgere. Og du skal være tilmeldt SENEST 10 dage før den første for at deltage i næste måneds trækning. Jeg trækker Gokkesokken vinder for januar inden fredag. Så hold øje. Håber i alle havde en dejligt nytår. Kys fra mig 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 1. Januar, 2019 Godt nytår til dig også @Frække Tanja Hvor mange er tilmeldt ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thehorny 52 Skrevet 1. Januar, 2019 Jeg krydser alt jeg kan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 1. Januar, 2019 Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden: Alle der var tilmeldt Gokkesokken FØR den 31. Altså senest den 30 er med i januars gokkesok. Jeg tilføjer løbende til de andre måneders gokkesok nye følgere. Og du skal være tilmeldt SENEST 10 dage før den første for at deltage i næste måneds trækning. Jeg trækker Gokkesokken vinder for januar inden fredag. Så hold øje. Håber i alle havde en dejligt nytår. Kys fra mig Hvor kan jeg læse om din konkurrence og hvad den går ud på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 325 Skrevet 1. Januar, 2019 fraodense skrev, for 1 minut siden: Hvor kan jeg læse om din konkurrence og hvad den går ud på? Samme spørgsmål ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 1. Januar, 2019 https://www.eroguide.dk/forum/topic/96579-tanjas-gokkesok/?tab=comments#comment-896188 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. Januar, 2019 Captain skrev, for 27 minutter siden: Godt nytår til dig også @Frække Tanja Hvor mange er tilmeldt ?? Lige omkring 200 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 1. Januar, 2019 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Lige omkring 200 Wou, så skal jeg da vist bare være endnu gladere for at jeg vandt i julekalenderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. Januar, 2019 Captain skrev, for 3 minutter siden: Wou, så skal jeg da vist bare være endnu gladere for at jeg vandt i julekalenderen Ja der er mange der har fået smag for mine finurligheder. Men vi lever kun en gang. Og jeg kan godt lide at der sker lidt ind imellem 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 325 Skrevet 1. Januar, 2019 SÅ er jeg også med på vognen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen 159 Skrevet 1. Januar, 2019 Skriver du vinder i denne, den gamle, eller en ny tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. Januar, 2019 Fotografen skrev, 1 time siden: Skriver du vinder i denne, den gamle, eller en ny tråd? Jeg laver nyt opslag med trækning af vinder. Og skriver også privat til vinderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg